• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

600S bandit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hway
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Omien kokemusten pohjalta (4500 km) olen täysin
samaa mieltä edellä esitteyistä plussista ja miinuksista.

Siitä sliparista... mikä olisi viehkein ja toimivin pakkaus?
Suositelkaa !!!  
cool.gif

Mulla oli LeoVinci ja hyvältä, siis tosi hyvältä kuulosti
062802moto_prv.gif

Eka pyörä oli -99 mallinen Bandit eikä sitä kovin voi kehua. Toki hevot riitti kevyeen kulkuun kaksi päällä. Mutta tila ei riittänyt kahdelle, kun takapenkkiläinen on lähes 170 cm pitkä. Myös aivan liian löysä keula aiheutti ongelmia kun sen sai helposti pohjaan yksinkin ajaessa. Kyseisessä yksilössä oli kaiken lisäksi jotakin kaasarihäikkää, joten se ei kauaa tallissa viihtynyt. Mutta pienellä fiksauksella siitä olisi saanut ihan hyvän pelin. Tuota keulaa parannettiin seuraavaan malliin, joten se puoli lienee kunnossa -01 malleista lähtien.

Viime keväänä ostin rosmon ja ajelin sillä bout 7000 km.
Tykkäsin pyörästä paljon. Siinä oli hyvä ajoasento vaikkakin jalat jonkin verran väsyi pitkillä matkoilla.
Tehoja oli sen verran ettei tarvinnut jäädät kotiloiden jalkoihin.
Ihan hyvä.. varsinkin ekaksi mopoksi
Jos en olisi löytänyt talvella uutta pyörää, niin ajelisin mielelläni edelleen rosmolla.

Itsellä -02 600S jolla 8000km ajettu. Omassani oli häikkää aluksi kaasarien kanssa mutta se saatiin kuntoon (lopulta). Ei ihan tarkkaa tietoa mikä syy oli mutta kaasareita vaihdettiin tms..

itse tälläinen hukkapätkä (168cm) joten tuo tuuli ei ota ihan älyttömästi, pleksi taitaa kuitenkin mennä tänä kesänä vaihtoon. Ajoasento on itselleni todella mukava ja siksi en oikeen halua pyörää vaihtaakaan vaikka kuumetta hieman olisi.

2 päällä putken vaihdon jälkeen ei mitään ongelmia, tosin vaimoke on yhtä "iso" kuin minä. Kun ajelee matkanopeutta 130kmh ja kierrokset tuolloin about 6-7k niin ei tarvitse edes vaihteita remplata jos ohittaa haluaa... siis 2 päällä.

Kierroksillahan tuo kone elää mutta mitä nyt olen lukenu pyöristä joissa melkein sama kone (about -90 600 gsxf) joita on rääkätty huolella vuosikausia (myös radalla) ja 50 000+ kilometriä ajettu niin ei mitään ongelmia ole ollut... perus varmaa tekniikkaa.

Putkena on MIVV hiilikuitu slipari ja siitä olen tykännyt. Hieman ehkä hävis alhaalta vääntöä mutta oikealla tehoalueella sitten liikkuukin aivan eri tavalla. Soundit tossa mivvin putkessa on loistavat... R1 akrapovicin putkella kuulostaa vieressä mopolta  
biggrin.gif

Mulla ei tarvittu kaasareitä säätää putken vaihdon jälkeen mutta tuon aikaisemman ongelman takia siellä oli ilmeisesti jo prikat kaasareissa.

Jos budjetti kestää niin suosittelen 1200 rosmoa, itselläni ei aikanaan kestänyt niin päädyin 600 malliin ja tyytyväinen täytyy olla hinta/laatu suhteeseen.

EDIT: Itsellä suurin osa ajosta työ <-> koti ja siihen sopii mainiosti, norjassakin tyli käytyä 2 päällä eli matkakin sujuu. "järkipyörä"

Siitä sliparista... mikä olisi viehkein ja toimivin pakkaus?
Suositelkaa !!!
cool.gif
Jeps tää muakin kiinnostaisi, eniten kaipaisin lisävääntöä sinne 3000-5000 kierroksen alueelle...

Yhdyn muiden kommentteihin ajoasennosta, hinnasta ja ulkonäöstä ym.
smile_org.gif

Mitäs mieltä ootte muuten etujarrusta? Jotenkin en oo saanu siihen parasta mahdollista tuntumaa, tuntuu että joutuu puristamaan aika kovasti että saa pysäytettyä nopeasti. Aion kuitenkin vaihtaa teräspunosletkun kesällä, luulisi auttavan?

Dodih. Nyssitte menin kahtoon sitä rosmoa, ja se näytti hyvältä. Kyllä köyhää nyt kiusataan
bawling.gif

..koeajoa odotellessa
033102beer_1_prv.gif

edit: nii bandiitti o -96 ja ajettu 30tkm, hinta n. 4,5k€. Ostanko?
nixweiss.gif

Ajoin A-kortin tuommosella banditilla, ja on hyvä pyörä ajaa.. Suosittelen kuitenkin ostamaan '00 -> , koska silloin tehtiin joitakin (en nyt tarkkaan muista mitä) ratkaisevia muutoksia pyörään. Taisi ainakin tankin tilavuus kasvaa ja olikohan jousituksiakin vaihdettu siinävälissä?

Mutta mukava ajaa, ja ainakin yksin tehot riitti hyvin!

4500e ei tietenkään älytön summa tuosta ole, mutta laskin että jos ite olis saksasta hakenut 00-02 mallisen niin hinta olis jäänyt n.5000-5200 kieppeille kaikkineen kuluineen..

Ihan miten haluaa
biggrin.gif
Mutta onnea matkaan!

Back