Itsellä -02 600S jolla 8000km ajettu. Omassani oli häikkää aluksi kaasarien kanssa mutta se saatiin kuntoon (lopulta). Ei ihan tarkkaa tietoa mikä syy oli mutta kaasareita vaihdettiin tms..
itse tälläinen hukkapätkä (168cm) joten tuo tuuli ei ota ihan älyttömästi, pleksi taitaa kuitenkin mennä tänä kesänä vaihtoon. Ajoasento on itselleni todella mukava ja siksi en oikeen halua pyörää vaihtaakaan vaikka kuumetta hieman olisi.
2 päällä putken vaihdon jälkeen ei mitään ongelmia, tosin vaimoke on yhtä "iso" kuin minä. Kun ajelee matkanopeutta 130kmh ja kierrokset tuolloin about 6-7k niin ei tarvitse edes vaihteita remplata jos ohittaa haluaa... siis 2 päällä.
Kierroksillahan tuo kone elää mutta mitä nyt olen lukenu pyöristä joissa melkein sama kone (about -90 600 gsxf) joita on rääkätty huolella vuosikausia (myös radalla) ja 50 000+ kilometriä ajettu niin ei mitään ongelmia ole ollut... perus varmaa tekniikkaa.
Putkena on MIVV hiilikuitu slipari ja siitä olen tykännyt. Hieman ehkä hävis alhaalta vääntöä mutta oikealla tehoalueella sitten liikkuukin aivan eri tavalla. Soundit tossa mivvin putkessa on loistavat... R1 akrapovicin putkella kuulostaa vieressä mopolta
Mulla ei tarvittu kaasareitä säätää putken vaihdon jälkeen mutta tuon aikaisemman ongelman takia siellä oli ilmeisesti jo prikat kaasareissa.
Jos budjetti kestää niin suosittelen 1200 rosmoa, itselläni ei aikanaan kestänyt niin päädyin 600 malliin ja tyytyväinen täytyy olla hinta/laatu suhteeseen.
EDIT: Itsellä suurin osa ajosta työ <-> koti ja siihen sopii mainiosti, norjassakin tyli käytyä 2 päällä eli matkakin sujuu. "järkipyörä"