Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MP Racingia olen itsekin miettinyt, paljonko ne halusi rahaa? Olisihan noi varmaan kerran vuodessa hyvä avata anyway, samalla sitte takaiskarin modi sekä molempiin päihin asianmukaiset vieterit ja shimmit.
Kannattaa katsoa Jesse Viljakaisen tekemät videoita...
Ja olisko toiseen suuntaan sit työntövaimennus?Juu on hyvin yleinen. Mä taidan olla ainut joka käyttää. Oppinut Honkasen Jarkolta.
Jotenkin minusta tuon ymmärtää paremmin
Ja olisko toiseen suuntaan sit työntövaimennus?
Ja olisko toiseen suuntaan sit työntövaimennus?
Sehän tossa hölmöintä oli. Voin sanoa, että vitutti, kun ei perkele saanut mitään informaatiota mistään. Laskun kyllä osasivat lähettää. Itse säätömaakari ei ollut mestoilla kun kävin hakemassa osat, mutta "kaveri kertoo sulle". Vittu se tienny mitään. Ja tosiaan monta kertaa sai kysyä, ennenku alkoi tulla vastauksia, ja kun pistää palautetta niin siihen ei reagoida mitenkään, pahoitella tai ehdoteta korjausta tai mitään, vaan palveluntarjoajan vastaus asiakkaan negatiiviseen palautteeseen on "whatever". Istukoot nyrkkiinsä.Hyvä, että sait jousien tiedot selville. Jos meinaa olla vielä epävakaa ajettava, ni iskarit yläkolmioon tasan. Tai jos krossitankoa saa siirrettyä taaksepäin (ainakin saa käännettyä), ni voi rauhoittaa keulan toimintaa.
Mutta jos sulla on liian löysät jouset siellä keulassa, niin ei siitä kyllä hyvää saa. Vaikka sitä säätelis mihinkä suuntaan tahansa, on toi paunauma kumminkin pikkusen yläkantissa ja liian pehmeällä jousella tuo keula ei toimi oikealla alueella jouston osalta. Vaihdat vaan oikeat vieterit sinne ja sitten vasta säätö hommiin.