Jyri
New member
Noo... omat kommenttisi eivät myöskään ole kovin kummoista tasoa, liittyivät todella huonosti aiheeseen, mutta sallittakoon koska et ymmärrä.Etköhän sä Jyri ole nyt jo vahvuutesi näyttänyt ? Ei mekään sua alettu henk.koht dissaamaan tai kategoroimaan rakettispagetti kuskiksiVoi teitä äitin pikku japonialaismopo-motoristeja, kyllä repeilee![]()
![]()
![]()
![]()
---------------------------------------------------------
Aiheeseen: Jos vain rahat riittää niin osta se 996:n, itse olen sellaisen pari kertaa nähnyt / kuullut ja ihan hyvältä kuulosti.
aiheeseen...
Mielestäni xx8 tai xx9-sarjan laite on todella upea urheilupyörä, eikä sitä tarvitse ostaa vain äänien tähden! Bonuksena aivan valtavan hyvä ja kapea runko hyvillä ajo-ominaisuuksilla ja tuntumalla tiehen. Lisäksi moottori on todella hyvän tuntuinen ainakin 748-9-malleissa ja antaa tunteen, että mutkasta voi avata todella aikaisin. Ehkäpä se on jotain twinimäistä efektiä, tiedä häntä...
Ja näitä Ducatin ääniä kuivan kytkimen kilinällä ei valitettavasti ole juuri muilla merkeillä tarjolla. Hauska fiilis ja kaunis äänihän näissä on noin niin kuin bonuksena. Lisäksi lisävarustevalikoima on erittäin laaja.
Mutta...
Itse kannattaa opetella hieman pyöränsä tekniikkaa jos tällaisen ostaa, niin ainakaan ei aja sitä vahingossa rikki jos joku paikka vaatii säätöä/säännöllisiä tarkistuksia. Hyvin tuntuvat toimivan vanhempanakin kuitenkin, eli kyllä siinä mielessä Ducati on oiva ostos.