• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

748 vs 996

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kohta tänne vastaa joku GSXJJHOUKGH-kuljettaja, jonka mielestä hänen uusimmassa gixussaankaan ei ole riittävästi tehoa, pah sanon minä.
Eih, älä yllytä edes.
wink.gif

Jos mahdollista käy ajamassa kummatkin, mitään matkapyöriä nuo kummatkaan ei sitten tod. ole
tounge.gif

Kohta tänne vastaa joku GSXJJHOUKGH-kuljettaja, jonka mielestä hänen uusimmassa gixussaankaan ei ole riittävästi tehoa, pah sanon minä. Homman suola on siinä, että laite istuu hanskaan ja hallitsee käytettävissä olevan tehon jollain lailla ja oppii lisää!
Sinä se jaksat joka paikassa virittää tuota keskustelua, eikö se jo kyllästytä ?
Ehkä tuota fanaattisuutta ei tarvitsisi noin karkeasti näyttää.

Kohta tänne vastaa joku GSXJJHOUKGH-kuljettaja, jonka mielestä hänen uusimmassa gixussaankaan ei ole riittävästi tehoa, pah sanon minä. Homman suola on siinä, että laite istuu hanskaan ja hallitsee käytettävissä olevan tehon jollain lailla ja oppii lisää!
Sinä se jaksat joka paikassa virittää tuota keskustelua, eikö se jo kyllästytä ?
Heh, Ducati on provo. Ja toimii joka kerta.
wink.gif

Heh, Ducati on provo. Ja toimii joka kerta.
wink.gif
Ei, Ducati itsessään ei ole provo vaan hieno MP, ainakin 999 (muista en sano mitään).
Fanaattiset käyttäjät ovat niitä jotka provoavat/provosoituvat.

Ja joskus joku muu ...
wink.gif

Mutta tuskin petyt 748:n ääniin tai ominaisuuksiin yleensäkään, 996:ssa saa toki sitten vielä enempi ajonautintoa ja mukavaa vääntöä.
Jep. Yleensäkin Ducati on joko loistava, erinomainen tai huikea. Älä kuuntele japsikuskeja, heidät on sukisukin markkinointiosasto aivopessyt palvomaan pelkkää tehokäyrää.
japsi kuskit palvovat tehokäyrää Kuten sinäkin kesällä, wekkulin kawa fanaattisuus!

Että aika nopeesti sinusta tuli exclusive ducatista,vaikka vielä eilen kawa oli niin mahtava
wink.gif

Mutta tuskin petyt 748:n ääniin tai ominaisuuksiin yleensäkään, 996:ssa saa toki sitten vielä enempi ajonautintoa ja mukavaa vääntöä.
Jep. Yleensäkin Ducati on joko loistava, erinomainen tai huikea. Älä kuuntele japsikuskeja, heidät on sukisukin markkinointiosasto aivopessyt palvomaan pelkkää tehokäyrää.
japsi kuskit palvovat tehokäyrää Kuten sinäkin kesällä, wekkulin kawa fanaattisuus!

Että aika nopeesti sinusta tuli exclusive ducatista,vaikka vielä eilen kawa oli niin mahtava
wink.gif
No mitä voin sanoa? En vaan voinut sitten vastustaa Bolognalaisen jylisevää kutsua ajelulle...
tounge.gif

Mitä zetäräxään tulee, niin kyseessähän on mitä mainioin pyörä, eikä se huonommaksi siitä muuttunut, kun sen pois vaihdoin. Mun haluihin vaan monstro sitten vastasi paremmin. Ainakin tällä erää.

Halut ja tarpeet on monenlaiset. Kokeilemalla se selviää.

Onkos sulla wekkuli vakioputket mörössä?Jos näin niin avarat putket kiinni ni mörkö pääsee oikeuksiinsa!
buttrock.gif

edit:siinä vaiheessa jo "jytisee"
tounge.gif

Jos kesällä sattuu sen virheen tekemään, että lähtee autolla liikenteeseen ja sattuu Ducati tienpäällä kohdalle, niin ikkunat auki ja radio kiinni.
Se on musiikkia korville!
inlove.gif

748 tai 996 makuasia, mutta soundia riittää!

No tottahan siinä nyt termignonit on. Twiniä ilman avaria putkia ei voi edes ajatella!
Voi ajatella ja jopa ajella
tounge.gif
Eihän se toki niin suloista korville ole mutta aikas kivaa ääntä pitää ainakin vanhemmat ducatit ihan vakioputkillakin, onhan siinä silti eroa kuin yöllä ja päivällä en sitä kiistä. Ainakin 999S taas oli jo mielestäni kovinkin hiljainen vakioputkella, luonnollisesti, onhan sen täytettävä nykymääräykset

Mitä fanaattista tuossa oli? Ducatin Superbike-mallit ovat erittäin suorituskykyisiä moottoripyöriä. Luetun ymmärtäminen ei näköjään ole helppoa... aivan kuten sanoin, että kohta joku HGHGGLJKGJX-kuljettaja kommentoi tähän...

Mitä fanaattista tuossa oli? Ducatin Superbike-mallit ovat erittäin suorituskykyisiä moottoripyöriä. Luetun ymmärtäminen ei näköjään ole helppoa... aivan kuten sanoin, että kohta joku HGHGGLJKGJX-kuljettaja kommentoi tähän...
Jos et yksinkertaisesti löydä minun kommentin tarkoitusta niin olet jo niin hukassa että tätä ei kertakaikkiaan kannata jatkaa.

Ontopic: Sen verran että kyllä ainakin tuo 996 kuullostaa hyvältä moottorijarrutuksen aikana (jos vielä sattuu olemaan kaupungissa missä kunnolla kaikuu niin hyvät pörinät lähtee).

Jos et yksinkertaisesti löydä minun kommentin tarkoitusta niin olet jo niin hukassa että tätä ei kertakaikkiaan kannata jatkaa.

Ontopic:  Sen verran että kyllä ainakin tuo 996 kuullostaa hyvältä moottorijarrutuksen aikana (jos vielä sattuu olemaan kaupungissa missä kunnolla kaikuu niin hyvät pörinät lähtee).
Tänne ei kauheen tosissaan kannata komenttejaan laittaa. Tosikkoja ihan täynnään tämäkin "merkkichatti", ovat heti itkemässä Ducati foorumia salasanan taakse jos joku vähän vastaan kommentoi jne. Eipä tähän muualla törmää... Pitäkää lussunne niin me muut pidetään nää GSXRZXYFRVW hirvityksemme. Sanonta "Paljon meteliä tyhjästä" pitää täällä kutinsa.  
033102beer_1_prv.gif

Ja öh, jotta en ihan aiheesta eksy niin 996 on MAGEE!!! Ei pystyis ajatteleenkaan tätä merkkiä pienemmällä koneella, sillä sitte puhutaan jo niin umpilosoista vempaimista että alta pois.

Ontopic:  Sen verran että kyllä ainakin tuo 996 kuullostaa hyvältä moottorijarrutuksen aikana (jos vielä sattuu olemaan kaupungissa missä kunnolla kaikuu niin hyvät pörinät lähtee).
Ilmeisesti sinulla on hakusessa myös minun kommenttini merkitys. Kirjoitin puhtaasti asiaa, jos löysit siitä provosointia niin sen kyllä olet keksinyt itse.

Luehan kokeeksi vaikka lause: "huh, mikä moottoripyörä". Se voi sisältää kaksi tai enemmän merkitystä, esimerkiksi voidaan ajatella moottoripyörän olevan erityisen hieno, tai erityisen kamala.

Ei noin helposti kannata provosoitua, eivät Ducatin omistajat ole sen fanaattisempia kuin Suzukin tai Hondan omistajat (melkein kuitenkin Hondan omistajia reilusti vähemmän sanoisin).

Tänne ei kauheen tosissaan kannata komenttejaan laittaa. Tosikkoja ihan täynnään tämäkin "merkkichatti", ovat heti itkemässä Ducati foorumia salasanan taakse jos joku vähän vastaan kommentoi jne. Eipä tähän muualla törmää... Pitäkää lussunne niin me muut pidetään nää GSXRZXYFRVW hirvityksemme. Sanonta "Paljon meteliä tyhjästä" pitää täällä kutinsa.  
033102beer_1_prv.gif

Ja öh, jotta en ihan aiheesta eksy niin 996 on MAGEE!!! Ei pystyis ajatteleenkaan tätä merkkiä pienemmällä koneella, sillä sitte puhutaan jo niin umpilosoista vempaimista että alta pois.
Miksi kommentoit "vastaan"? Ei täällä kukaan ole ketään vastaan.

Mistä se meteli yleensä syntyy... suurin osa kirjoituksista on motoristien, jotka eivät ole ollenkaan (tai hyvin vähän) olleet tekemisissä Ducatin kanssa. Merkkifoorumista peittyy asia turhan lätinän alle...

Eikö merkkifoorumin idea ole jakaa informaatiota ko. merkin harrastajien tai niistä kiinnostuneiden kesken, ei arvostella ko. merkkiä.

Eikö merkkifoorumin idea ole jakaa informaatiota ko. merkin harrastajien tai niistä kiinnostuneiden kesken, ei arvostella ko. merkkiä.
Jeps, nimenomaan. Ja kandee muistaa että vaikka täällä joku ZXR hemmo puhuiskin asian vierestä niin saattaa silti olla kiinnostunu Ducatista merkkinä. Vaikka sitten salaa  
tounge.gif
Mua ainakin on Ducce aina kiinnostanu, jollain sairaalla tavalla. Ja en yhtään ihmettelis vaikka sellanen kakkospyörä joskus tallista löytyisikin. On se vaan niin pervo kapistus  
cool.gif

Eli antaa nää merkkitopiikit vaan olla avoimia kaikille, jotta ne kaappiducatistitkin vois ammentaa tietoa itselleen.  
wink.gif
Arvostelu kuuluu elämään ja sekin tulee kestää siinä missä kehutkin.

Jotenkin tuntuu, että osa tämän foorumin tuoreista Ducati-kuskeista ovat samanlaisia besserwissereitä kuin esim. Star Wars -fanit, jotka änkyttävät joka käänteessä, että eivät ole nörttejä tai että jedit voittavat vaikka teräsmiehen.  
thumbs-up.gif

Enkä yleistä tätä Ducati-kuskeihin yleensä, koska suurin osa heistä on tavallisia motoristeja ilman tarvetta merkkifanaattisuuteen tai toisten fleimaamiseen.

OT: tuo 996/998 on kyllä se makein Ducati kaikin puolin

Jotenkin tuntuu, että osa tämän foorumin tuoreista Ducati-kuskeista ovat samanlaisia besserwissereitä kuin esim. Star Wars -fanit, jotka änkyttävät joka käänteessä, että eivät ole nörttejä tai että jedit voittavat vaikka teräsmiehen.  
thumbs-up.gif

Enkä yleistä tätä Ducati-kuskeihin yleensä, koska suurin osa heistä on tavallisia motoristeja ilman tarvetta merkkifanaattisuuteen tai toisten fleimaamiseen.

OT: tuo 996/998 on kyllä se makein Ducati kaikin puolin
Nyt kohdistat kommenttisi muutamaan nimimerkkiin. Olisi mielenkiintoista tietää, mihin kommenttisi perustuu.

Jos lukaisee oman nimimerkkisi kirjoittamia viestejä, on niistä myös havaittavissa vahvaa besserwisserismiä. Olisiko niin, että besserwisserismiä on havaittavissa myös Suzuki- yms kuljettajien keskuudessa näiden mainitsemiesi tuoreiden Ducati-kuljettajien lisäksi. Omituisen vahva halu on tonnisen Suzukin omistajalla pukea oma harrastuskapineensa parhaimpaan balettipukuun.

Back