Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On, Ononko muuten muilla näitä "vanhoja" kardaanivetosia väinöjä?
Onhan noita, ite oon käynyt viimeisen 5 vuoden aikan katsomassa noin 6-7kpl ZL 900:ia Suomessa. Löysin sitten viimetalvena yhden "projektin" sopuhintaan. Jota ois tarkoitus alkaa rakentamaan ensi talven aikana...Juu... ZL 900 ois haluusessa... Eipä paljoo oo kaupan... ainakan suomessa! Toi mun 750 LTD kin on ihan ok peli ja siitäkin vois rakennella ihan kelpo pelin... Mut... Oon kallistumassa kuitenki keppiin... Jos vaikka jostain ilmestys myytävänä oleva hyvä 900-1000 ZL...
No joo Onha niit udempiaki Kawoja joissa on sitä jotain ja jatkaa samaa perinnettä... Esim. 1100 Zephyr... Noo... Päiväunia...
Jos puhut 94-95 tehdystä 600:sta, niin ei niissä olekaan potkua kuin 45 kW, vanhemmat 86-87 taas 54 kW.Juu... Jos kerran ZL.n hommaa nii toi 600 ei ihan anna sitä oikeeta potkuu...900 tai 1000 eliminator ni kerkee... Yssäri ois mun mieleen![]()
![]()
Ko. 1000 en löytänyt mutta 900 löytyHmm...900 72 kW....
Mutta tuossa on outo malli....tarkoittaneekohan että on joku "special edition" Oliskohan tuo ollut tuollainen jo tehtaalta lähtiessään?
Yritin laittaa linkkiä mutten onnistunut.Kyseessä on mobile.de sivulla 1000 zl "Gulf". Käykääs vilkaisemassa.
Jaha, moka taas, mutta löysit oikean pyörän...jokseenkin kamala minunkin mielestäni...ehkä joku tykkää...itse pidän Ellusta sen alkuperäisessä asussa..Ko. 1000 en löytänyt mutta 900 löyty
http://www.mobile.de/SID1OYx....1300&sr
Ja just noita saksalaisten raiskaamia pakoputket ylös viritelmiä yäk... Konin iskarit japsipyörässä vakiona, joo just...
No ysisatane ZL oli silloin kun markkinoille nopein kawaan koskaan tekemä paikaltaan lähtijä.
0-50 m 2,954s (vrt 900Ninja 3,087s)