• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

851/888 kokoontuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabio T.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli nyt on tulossa:

GAMMA500     900SS
888               888SP4
jb600             SS750FF
Nina               999
Donna            M600Dark
aksu              S750
bikerjerk         851
Antti80          S750HF
jyri                749
RikTen            748
verner            SS800FF
IlDuce            S620FF
tapjar             S900FF
Rudie              M600 Dark
Vincent           900 SS
750S              750 Sport
Italowestern    ST4S
Finnpaso 750 Paso / 907IE
Capirex 748
nixu 851
mime 907 IE
Guido ss750
ducati851 851
valton ??
pepemoto ??
Iitu                450 Desmo
Fabio T.          888SP5

Erittäin hyvä ajaus!! Ducati Club Finlandin kekkereiden ja Bella Italian lisäksi jokin epä-"virallisempi" kuppilakokoontuminen ja kenties kimppa-ajeluakin rohkenen ehdottaa.
OK...kimppa-ajelu tulee olemaan ja saa olla "vapaaehtoinen" lisänumero... osallistujat voivat sopia reitin keskenään... itse en koskaan aja suuremmassa laumassa kuin korkeintaan 3-4:n mopon letkassa turvallisuussyistä..siis enää nykyän...joskus 70-luvulla tuli letka-ajelua kylläkin harrastettua

OK...kimppa-ajelu tulee olemaan ja saa olla "vapaaehtoinen" lisänumero...
Kannatetaan myös moraalista vapaaehtoisuutta. Joskus olen vannonut olevani ajamatta enää koskaan kimpassa tai letkassa, jossa on muutamaa useampi mopo...
sad_orig.gif

Itse kun tulen Turun suunnalta, ajan tuskin letkassa. Vauhti pysyy kuitenkin yksikseen rauhallisena nautiskeluna, radalla voi sitten ajaa täysillä.

Tuo paikka vaikuttaa erinomaisen hyvältä, juurikin sopiva etäisyys päiväretkelle, ja paikalle pääsee ainakin turun suunnasta oikein mukavia mutkateitä
wink.gif

Ei paha vaihtoehto myöskään minulle.

Todennäköisesti olen kesän taas Helsingissä, joten ei paha matka ollesakkaan. Tosin täytyy yritää löytää hieman mutkaisempi reitti kuin Hki-Tre- motari.
033102ass_1_prv.gif

Yritän myös päästä paikalle. Pyöränä se ainoa oikea karvalakki eli Monster 600 Dark, luonnollisesti yhdellä etulevyllä ja kaasareilla. Ellei sitä ennen ehdi vaihtua...
Saako jäädä yöksi?
033102beer_1_prv.gif
tounge.gif

No tottahan sitä pitää paikalle tulla, kun kerran muitakin malleja suopeasti katsellaan
tounge.gif

Eli mukana!
062802moto_prv.gif

Se kokoontuminen on kuitenkin siellä susirajan sisäpuolella, mutta yritetään päästä paikalle
biggrin.gif

Ducatin luotettavuusongelma on tosiasia!
Tuo on totta! Minäkin olin sopinut pyöräni kanssa, että se pääsee käymään kotimaassaan kesän 2004 aikana. Katin kontit, se kuljetti minut Nordkappiin.. Ei se ainakaan aivan Milanolta minusta näyttänyt. Ihme laite, todella epäluotettava!! 
wink.gif
withstupid.gif

mitäköhän olen ostanut, jos tuo on epäluotettava ja kun haluan ajaa sillä töihin, se menee Stormille. Höh...

Onkohan 749 yhtä epäluotettava kuin 999?

Ducatin luotettavuusongelma on tosiasia!
Tuo on totta! Minäkin olin sopinut pyöräni kanssa, että se pääsee käymään kotimaassaan kesän 2004 aikana. Katin kontit, se kuljetti minut Nordkappiin.. Ei se ainakaan aivan Milanolta minusta näyttänyt. Ihme laite, todella epäluotettava!! 
wink.gif
withstupid.gif

mitäköhän olen ostanut, jos tuo on epäluotettava ja kun haluan ajaa sillä töihin, se menee Stormille. Höh...

Kylläpäs kaikki on nyt niin kauhuissaan tuosta Ducatin epäluotettavuudesta.
tounge.gif

Kyllä Ducati on luotettava jos sitä vertaa naiseen.

Ja sehän jo riittääkin.

Melkein sama nautinto, mutta luotettavammin..
biggrin.gif

Mukana ollaan
062802moto_prv.gif

Ducatia voi huijata siten että nollaa tripin 50 km välein. Rassukka luulee matkan alkaneen taas alusta ja se laulaa vaikka maailman ääriin ongelmitta.
Mä olen ratkaissut ongelman siten, että irrotan aina päivän alussa matkamittarin vaijerin. Sitten vaan laskeskelen kartalta ajetun matkan ja ruuvaan illalla mitariin samanverran lisää..

Eikä mun Ducati ole huomannut mitään ja toimii kuin junan vessa!  
ghostface.gif

Kaverilla on GPS, ja se ilmoittaa kuljetun matkan suoraan, ei tartte laskee. Opiskelijana mulla ei kuitenkaan oo kaikkeen varaa.  
sad_orig.gif

tounge.gif
biggrin.gif

19 halukasta ilmoittautunut ja aikaa tapahtumaan 6-8 kk !!...ihan hyvä....

.ORGin Ducati-kokoontuminen tulee olemaan päivätapahtuma, jonka ohjelman järjestän myöhemmin... jos paikkana on Vehoniemen Automuseo, niin ohjattu kiertokäynti museossa ja yhteislounas kuuluu asiaan... samoin varmaan Ducatisteille räätälöity "luontopolku"...

Yksi paikka voisi olla tässä
Paikka on upea ja ympärillä on hienoja mutkateitä ja vanhaa maaseutua.
062802jumpie_prv.gif

Tosin tuonne ei meiltä päin kovin kauaa ajele
sad_orig.gif
Niin sillä bussilako, millä kerroit tulevasi?
biggrin.gif
Heh, meiltä pääsee Kangasalle (ei tosin Vehoniemeen) paikallisliikenteen bussilla melkein kotiovelta. Matka tosin saattaa kestää puolitoista tuntia ja mopolla pääsee reilussa puolessa tunnissa, jos se vain kykeenee siihen...

(Fabio T. @ Joulu. 02 2004 sanoi:
19 halukasta ilmoittautunut ja aikaa tapahtumaan 6-8 kk !!...ihan hyvä....
Puolen vuoden päästä lähdössä on edelleen 5 henkeä, joista yksi joutuu vielä viimetipassa töihin, yksi sairastuu, yksi eksyy ja toinen paikalle saapunut tulee autolla...

Totta kai se on ihan yhtä epäluotettava, onhan se saman perheen kasvatti.

Voipi olla, että työpaikan tai Stormin sijaan sinä päädyt esimerkiksi Sevettijärvelle. Mutta jos 749 meinaa kuskata sinut vielä lisää eteenpäin, aloita viimeistään Näätämössä neuvottelut sen kanssa, ettei se vie sinua ainakaan Norjan Kirkkoniemeen.. 

Back