Juu , näin tehdään jos vaan suinkin aikatauluun sopii....Me voitais Zupen kanssa ajella täältä Turun päästä sinne mutkateitä pitkinOnkohan päivämäärästä vielä mitään aavistusta?![]()
keksikää jo joku ajankohta... Vehoniemen automuseo kuulostaa kivalta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu , näin tehdään jos vaan suinkin aikatauluun sopii....Me voitais Zupen kanssa ajella täältä Turun päästä sinne mutkateitä pitkinOnkohan päivämäärästä vielä mitään aavistusta?![]()
Fabiohan on pääorganisaattori, joka on luvannut koko tapahtuman järjestää.Me voitais Zupen kanssa ajella täältä Turun päästä sinne mutkateitä pitkinOnkohan päivämäärästä vielä mitään aavistusta?![]()
Sanailematta sen enempää anarkismin jaloudesta ja sen tarjoamasta mielihyvästä. Omalla lyhyehköllä aktiivikokemuksellani Ducati Club Finlandin toiminnasta, pidempiaikaisista jäsenistä, heidän mielipiteistään ja käsityksistään, ei millään tapaa paista maahantuojan ympärille kerätty kerhotoiminta. On aivan luonnollista, että jonkinlaiset suhteet on syytä säilyttää ja pyrkiä mm. maahantuojan osallistumiseen päätapahtumiin. Tämänkään merkkikerhon tarkoitus ei ole kytkeä harrastajaa maahantuojaan. Sen enempää en politikoi, kun ei minulla sellaista nimiroolia toiminnassa ole.En koskaan tule osallistumaan maahantuojan ympärille kerätyn seuran/kerhon toimintaan..etenkään sellaisen maahantuojan, joka ei edes lupaa alennuksia varaosista kerhon(sa) jäsenille !!
Tämä alunperin 851/888 harrastajille tarkoitetun "ad hoc" kokoontumiseen ovat kuitenkin kaikki Ducatistit tervetulleet.. ja ellei kiinnosta, niin jääkää pois !!
Ducati-anarkistit yhtykää !!![]()
![]()
No miksi ei voisi olla filatelisti ja moottoripyäräilijä yhtäaikaa?Jos aloittaa merkkiharrastuksen, niin voiko edelleen jatkaa moottoripyöräilyä?Jottei nyt kukaan kuitenkaan jättäisi tutustumatta toimintaan itse ja ajattelemaan sen jälkeen ihan omalla päällään mielipiteitään ja harrastuksensa muotoa. Vasta-alkajalle ei ole kiitollisinta aloittaa uutta merkkiharrastusta anarkistina tai yksinäisenä sutena samalla vihaisesti itseään ympäröivää maailmaa mulkoillen.![]()
Tot kaike voi!No miksi ei voisi olla filatelisti ja moottoripyäräilijä yhtäaikaa?Jos aloittaa merkkiharrastuksen, niin voiko edelleen jatkaa moottoripyöräilyä?Jottei nyt kukaan kuitenkaan jättäisi tutustumatta toimintaan itse ja ajattelemaan sen jälkeen ihan omalla päällään mielipiteitään ja harrastuksensa muotoa. Vasta-alkajalle ei ole kiitollisinta aloittaa uutta merkkiharrastusta anarkistina tai yksinäisenä sutena samalla vihaisesti itseään ympäröivää maailmaa mulkoillen.![]()
Älkää olko huolissanne ajankohdasta.No niin ... ensi kesänä sitten nähdään.. minä järjestän.. kaikki Ducatistit vaan kasaan...
"viittä vaille" perustaja jäsenenä ja nykyisenä aktiivi-terroristi rivi- jäsenenä lisäys RikTen:in kommenttiin.Sanailematta sen enempää anarkismin jaloudesta ja sen tarjoamasta mielihyvästä. Omalla lyhyehköllä aktiivikokemuksellani Ducati Club Finlandin toiminnasta, pidempiaikaisista jäsenistä, heidän mielipiteistään ja käsityksistään, ei millään tapaa paista maahantuojan ympärille kerätty kerhotoiminta........En koskaan tule osallistumaan maahantuojan ympärille kerätyn seuran/kerhon toimintaan..etenkään sellaisen maahantuojan, joka ei edes lupaa alennuksia varaosista kerhon(sa) jäsenille !!
Ducati-anarkistit yhtykää !!![]()
![]()
sanoi:Yhdistyksen tarkoituksena on edistää Italialaishenkistä moottoripyöräkulttuuria Suomessa. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys toimii linkkinä maahantuojan ja pyörien omistajien välillä, järjestää koulutusta ja ajoharjoittelua sekä ajaa Ducati-moottoripyöräilijöiden etuja.
Alkaa keskustelu taas rönsyilläJa yhteydet viralliseen maahantuojaan kuulostavat vielä pahemmalta...
..mikäli maahantuoja antaisi "omille kerholaisilleen" edes alennusta huolloista ja varaosista, niin melko varmaan olisin ao. klubin jäsen... mutta koska klubi toimii "vain" yhdyssiteenä alan harrastajien ja maahantuojan välillä... niin vetäkööt kätöseensä !..kumpikin osapuoli...Minulle on kerrottu että clubin jäsenet saavat joitain alennustarjouksia maahantuojalta?? vai onko se väärää informaatiota
"Hold your horses!" PIKKUPOSSUT !!!
..vielä on puolmetriä lunta maassa...
Samat jupinat.Minä olen klupin jäsen, enkä ole moisesta kuullut.
Niin just. En ymmärrä miksei jotkut voisi tavata toisiaan vaikka joku kuuluu johonkin klubiin, kerhoon tai ry:hyn. Saman tai eri merkin tai mun puolesta vaikka 4H-toiminnan alla."Hold your horses!" PIKKUPOSSUT !!!
..vielä on puolmetriä lunta maassa...