• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

851/888 kokoontuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabio T.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkohan päivämäärästä  vielä mitään aavistusta?
Me voitais Zupen kanssa ajella täältä Turun päästä sinne mutkateitä pitkin  
cool.gif

keksikää jo joku ajankohta... Vehoniemen automuseo kuulostaa kivalta!
Juu , näin tehdään jos vaan suinkin aikatauluun sopii....

En koskaan tule osallistumaan maahantuojan ympärille kerätyn seuran/kerhon toimintaan..etenkään sellaisen maahantuojan, joka ei edes lupaa alennuksia varaosista kerhon(sa) jäsenille !!

Tämä alunperin 851/888 harrastajille tarkoitetun "ad hoc" kokoontumiseen ovat kuitenkin kaikki Ducatistit tervetulleet.. ja ellei kiinnosta, niin jääkää pois !!

Ducati-anarkistit yhtykää !!
wink.gif
biggrin.gif
Sanailematta sen enempää anarkismin jaloudesta ja sen tarjoamasta mielihyvästä. Omalla lyhyehköllä aktiivikokemuksellani Ducati Club Finlandin toiminnasta, pidempiaikaisista jäsenistä, heidän mielipiteistään ja käsityksistään, ei millään tapaa paista maahantuojan ympärille kerätty kerhotoiminta. On aivan luonnollista, että jonkinlaiset suhteet on syytä säilyttää ja pyrkiä mm. maahantuojan osallistumiseen päätapahtumiin. Tämänkään merkkikerhon tarkoitus ei ole kytkeä harrastajaa maahantuojaan. Sen enempää en politikoi, kun ei minulla sellaista nimiroolia toiminnassa ole.

Jottei nyt kukaan kuitenkaan jättäisi tutustumatta toimintaan itse ja ajattelemaan sen jälkeen ihan omalla päällään mielipiteitään ja harrastuksensa muotoa. Vasta-alkajalle ei ole kiitollisinta aloittaa uutta merkkiharrastusta anarkistina tai yksinäisenä sutena samalla vihaisesti itseään ympäröivää maailmaa mulkoillen.
cool.gif

Jottei nyt kukaan kuitenkaan jättäisi tutustumatta toimintaan itse ja ajattelemaan sen jälkeen ihan omalla päällään mielipiteitään ja harrastuksensa muotoa. Vasta-alkajalle ei ole kiitollisinta aloittaa uutta merkkiharrastusta anarkistina tai yksinäisenä sutena samalla vihaisesti itseään ympäröivää maailmaa mulkoillen.
cool.gif
Jos aloittaa merkkiharrastuksen, niin voiko edelleen jatkaa moottoripyöräilyä?
No miksi ei voisi olla filatelisti ja moottoripyäräilijä yhtäaikaa?

cool.gif
Jos aloittaa merkkiharrastuksen, niin voiko edelleen jatkaa moottoripyöräilyä?
No miksi ei voisi olla filatelisti ja moottoripyäräilijä yhtäaikaa?
Tot kaike voi!

En koskaan tule osallistumaan maahantuojan ympärille kerätyn seuran/kerhon toimintaan..etenkään sellaisen maahantuojan, joka ei edes lupaa alennuksia varaosista kerhon(sa) jäsenille !!

Ducati-anarkistit yhtykää !! :;): :D
Sanailematta sen enempää anarkismin jaloudesta ja sen tarjoamasta mielihyvästä. Omalla lyhyehköllä aktiivikokemuksellani Ducati Club Finlandin toiminnasta, pidempiaikaisista jäsenistä, heidän mielipiteistään ja käsityksistään, ei millään tapaa paista maahantuojan ympärille kerätty kerhotoiminta........
"viittä vaille" perustaja jäsenenä ja nykyisenä aktiivi-terroristi rivi- jäsenenä lisäys RikTen:in kommenttiin.
DCF Ry ei ole koskaan naittinut minkäänlaista tukea maahantuojalta eikä esim jäsenet saa sieltä mitään vakioalennusta. Ko huhujen häivyttämiseksi DCF on ollut jopa omalla osastolla MP-näyttelyssä. Kaikki valtakunnalliset kerhot ovat enempi tai vähempi pääkaupunki-keskeisiä ihan siitä syystä että suuri osa motoristeista on etelästä. DCF:n tämän kauden ohjelmasta ainoastaan EAk-koulutus tapahtuu Helsingissä.
mime

Kovasti kiinnostaisi Ducati Clubin rataharjoittelutoiminta, mutta toisaalta sanalla merkkikerho on vähintään fasismin kaltainen vaikutus allekirjoittaneen mielessä
biggrin.gif

Ja yhteydet viralliseen maahantuojaan kuulostavat vielä pahemmalta...

Lainaus kerhon säännöistä:
sanoi:
Yhdistyksen tarkoituksena on edistää Italialaishenkistä moottoripyöräkulttuuria Suomessa. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys toimii linkkinä maahantuojan ja pyörien omistajien välillä, järjestää koulutusta ja ajoharjoittelua sekä ajaa Ducati-moottoripyöräilijöiden etuja.

Mitä on italialaishenkinen moottoripyöräkulttuuri? Sekin kuulostaa aika pahalta
biggrin.gif

Ja yhteydet viralliseen maahantuojaan kuulostavat vielä pahemmalta...
Alkaa keskustelu taas rönsyillä
wink.gif
En ole DCF:n jäsenenä kokenut ducatin maahantuojan yhteyksistä kerhoon,mitään negatiivista.Päinvastoin.On ollut mukavaa pariin otteeseen virtasalmen radalla,päästellä omalla pyörällä ympäri rataa kokopäivä.Ja maahantuoja on hoitanut ratamaksut,vaikka en ole kyseisestä liikkeestä ostanut mutteriakaan.
062802jumpie_prv.gif

Ja Valttonille : Mie oon mukana
033102beer_1_prv.gif

Minulle on kerrottu että clubin jäsenet saavat joitain alennustarjouksia maahantuojalta?? vai onko se väärää informaatiota

Minä olen klupin jäsen, enkä ole moisesta kuullut.

Minulle on kerrottu että clubin jäsenet saavat joitain alennustarjouksia maahantuojalta?? vai onko se väärää informaatiota
..mikäli maahantuoja antaisi "omille kerholaisilleen" edes alennusta huolloista ja varaosista, niin melko varmaan olisin ao. klubin jäsen... mutta koska klubi toimii "vain" yhdyssiteenä alan harrastajien ja maahantuojan välillä... niin vetäkööt kätöseensä !..kumpikin osapuoli...

Kertokaa nyt hyvät ihmiset miksi Ducati-clubi on niin hyljeksittävä.
Mikä on maahantuojan rooli clubissa? Vai onko minkäänlaista?
MP-näyttelyssä liiyin DCF:n, olikohan se isokin virhe?

Olisikohan syytä avata oma topici tälle klubi/kerhokeskustelulle.

Alkaa olla aika kaukana alkuperäisestä aiheesta.

Itse olen DCF:n jäsen, eduista ei muuta tietoa kuin:

- Yhteistyössä Turvan kanssa huomattava alennus Kasko-vakuutuksesta.
- Two Wheel Center, Dynotestaus / tehonmittaus clubilaisille 25 €/kerta. Virityspaketit pakettihinnoin (yllätyspaketit yllätyshinnoin). Avon-renkaat enn. –20%, muuten –10-15%.

Löytyy DCF edut sivulta

"Hold your horses!" PIKKUPOSSUT !!!
..vielä on puolmetriä lunta maassa...
Niin just. En ymmärrä miksei jotkut voisi tavata toisiaan vaikka joku kuuluu johonkin klubiin, kerhoon tai ry:hyn. Saman tai eri merkin tai mun puolesta vaikka 4H-toiminnan alla.

Mitä taas tulee DCF:ään, olen jäsen enkä tunne sen haittaavan tunne-elämää suuresti. Kerran kävin vuosikokouksessa höpisemässä ja kattomassa muiden pyöriä (niitä oli paljon ja ne oli hienoja). Kiva t-paitakin on. Jos joku ottaa moisesta paiseita niin ottakoon.
sport05.gif

Minä en kerhoa tunne lainkaan, ainoastaan olen epäillyt sitä, onko kyseessä oikea kerho vai jokin maahantuojan pyörittämä kanta-asiakasklubi... Vastaus lienee jo kuitenkin saatu, joten ei viitsi enää aiheesta jatkaa.

Kerholla on ainakin sivujensa perusteella mielenkiintoista toimintaa; rataharjoittelua, huoltokoulutusta yms.

Back