• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

A-kortti taskussa!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeeppu74
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onneksi olkoon
062802jumpie_prv.gif
Fiilikset varmaan aika korkealla kun pääsee ajelemaan.

Turvallista matkaa....

Kiitoskia vaan kovasti!!!
biggrin.gif

Joku kyseli, et mitä pyörää tässä odotellaan. No, sellainen 90-luvun lopun (tai jopa 2000 luvun alun) 600 Bandit (nakuna). Tai jos oikein käypi tuuri ja kaveri löytää Saksanmaalta halpaa, uutta ja hyvää, niin sit Fasu. Täytyy selailla loppuviikosta kaikki mahdolliset saksalaiset myyntisivut, josko löytyisi jotain sopivaa. Inhaa... kortti on, varusteet on, mutta se pyörä puuttuu...
confused_orig.gif

Ja onnittelut myös niille muutamille org.laisten puolisoille, jotka ovat juuri saaneet kortin!

Onnea uudelle naismotoristille!!
Itse jouduin myös ajamaan A-kortin erikseen, kun ei tullut aikoinaan hommattua sitä. Tammikuussa mieheni osti minulle yllärinä Yammu Dragstar 650  
inlove.gif
, ja siitä alkoi kuumeinen soittokierros autokouluihin että milloin pääsis teoriatunneille? Maaliskuussa ajoin kortin. Nyt oon tosi onnellinen tuolla tien päällä vaikk olis millainen ruuhka...
Onnea vaan liikenteeseen, ja moikataan kun tavataan!
Tiny
033102beer_1_prv.gif

Kortti on ollut mut ei vielä pyörää...

Turvallista matkaa.

Mun kotilo antaa tillaa prätkille...
062802jumpie_prv.gif

Onnea!
smile_org.gif

Itselläni käsittelyt maanantaina ja inssiä tiistaina. Sitten tiistaina (toivottavasti) suoraan töistä Lauttasaareen hakemaan tuliterä CBR 600 F
smile_org.gif

Maltan tuskin odottaa. ->
sport05.gif

[edit] Ja vielä pitää antaa pisteet Autokouluelolle Suomenojalla (Espoo). Ja erityisesti Harrille. Todella loistava meininki!

Vaikeeta sanoin kuvata kortin saamisen tunnelmia. Tänään meni kokeet läpi ekalla yrittämällä ja bleidi odottaa pihassa. Jokohan uskaltaisin mennä päräyttään sen käyntiin!
inlove.gif

Onnea,onnea,onnea vaan... Nyt on taas yksi onnellinen pyörän omistaja tien päällä,niinkuin minäkin! Saako tiedustella mikä ajokki odottaa ajajaansa..? Ei muuta ku turvallista matkaa kaikille teille!
biggrin.gif

Tämänkin threadin aloittajalla kortti ollut varmaan jo kuivumassa pari kertaa
wink.gif

Onnea
062802jumpie_prv.gif
Tulipa tuosta mieleen, että itsekin pitäs käydä kortti hakemassa ettei enää tarvis tuolla paperilapulla ajella
sport05.gif

Back