Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Joku kyseli, et mitä pyörää tässä odotellaan. No, sellainen 90-luvun lopun (tai jopa 2000 luvun alun) 600 Bandit (nakuna). Tai jos oikein käypi tuuri ja kaveri löytää Saksanmaalta halpaa, uutta ja hyvää, niin sit Fasu. Täytyy selailla loppuviikosta kaikki mahdolliset saksalaiset myyntisivut, josko löytyisi jotain sopivaa. Inhaa... kortti on, varusteet on, mutta se pyörä puuttuu...
Ja onnittelut myös niille muutamille org.laisten puolisoille, jotka ovat juuri saaneet kortin!
Onnea uudelle naismotoristille!!
Itse jouduin myös ajamaan A-kortin erikseen, kun ei tullut aikoinaan hommattua sitä. Tammikuussa mieheni osti minulle yllärinä Yammu Dragstar 650
, ja siitä alkoi kuumeinen soittokierros autokouluihin että milloin pääsis teoriatunneille? Maaliskuussa ajoin kortin. Nyt oon tosi onnellinen tuolla tien päällä vaikk olis millainen ruuhka...
Onnea vaan liikenteeseen, ja moikataan kun tavataan!
Tiny
Vaikeeta sanoin kuvata kortin saamisen tunnelmia. Tänään meni kokeet läpi ekalla yrittämällä ja bleidi odottaa pihassa. Jokohan uskaltaisin mennä päräyttään sen käyntiin!
Onnea,onnea,onnea vaan... Nyt on taas yksi onnellinen pyörän omistaja tien päällä,niinkuin minäkin! Saako tiedustella mikä ajokki odottaa ajajaansa..? Ei muuta ku turvallista matkaa kaikille teille!