• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Aamuylläri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tks
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hah, mistä näitä jurpoja täällä riittää jotka tarttuu joka ikiseen koukkuun? Ehdottomasti helpoin tapa närkästyttää ihmisiä on käydä kuittaamassa nelijalkaisista persereijistä / virtsarakoista käytävään keskusteluun jotain häijyä ja ihme on jos ei kukaan ala uhkailemaan tai muuta vastaavaa. Tyyli on aina sama, minun mummoa / muijaa / mukuloita saat vaikka panna tai hakata mutta annappa olla jos pikku fifiä vähän säikäytät kun yllätät sen kuseksimasta nurkkiin niin heti pinna palaa.

No ei se mitään, minulla on ainakin hauskaa, odotin tosin parempaa tasoa vastaheitoissa enkä tuota perinteistä "oletpa kova jätkä", "saako sutkin tappaa jos tympii kaahaaminen" yms huttua.

Ai niin, muistakaa pitää elukat kiinni ulkoiluttaessa. Jos sattuu kopsahtamaan ajoneuvoon tai saadaan vaikkapa videokuvaa tuho- sotkemistöistä niin elukan omistaja maksaa ja vastaa.

Muuten taas hyvä idea, mut ei jaksais ruveta tekemää noin isoja ponnisteluja asian eteen...  
blush.gif

Ja musta tuntuu, että taloyhtiön edustajat ei tykkäis, jos on piha täynnä vanerilevyjä ja rasvaa!  
confused_orig.gif

Pitäis olla semmonen nopeesti tehty, huomaamaton kikka kolmonen, josta tulis mahdollisimman terävä vaikutus joka pitäisi Fifin jatkossa kaukana kulkupeleistä!  
buttrock.gif
Mikäs leffa se nyt olikaan jossa pienen katupuodin omistaja hemostui kun ohikulkevat koirat kusee hänen kadulle laittamaan mainoskylttiin?

Ratkaisu:

Kauppias veti akulta jännitteen mainoskyltin runkoon ja jäi ikkunaan katselemaan milloin seuraava koira tulee kuselle...  
033102bebe_1_prv.gif

Mikäs leffa se nyt olikaan jossa pienen katupuodin omistaja hemostui kun ohikulkevat koirat kusee hänen kadulle laittamaan mainoskylttiin?

Ratkaisu:

Kauppias veti akulta jännitteen mainoskyltin runkoon ja jäi ikkunaan katselemaan milloin seuraava koira tulee kuselle...  
033102bebe_1_prv.gif
Ainakin JOE BAR TEAMissa TÄMÄ herra kyllästyi pyöränsä päälle kuseksivaan puudeliin ja sitä taluttavaan nirppanokkamuoriin ja veti piuhat pistorasiasta. Akun voltit ja virta ei riitä antamaan säväriä tosielämässä, vaan onhan ne sähköpaimenetkin keksitty. Näppärä tekee sellaisen itse sytytyspuolasta
biggrin.gif

Hah, mistä näitä jurpoja täällä riittää jotka tarttuu joka ikiseen koukkuun? Ehdottomasti helpoin tapa närkästyttää ihmisiä on käydä kuittaamassa nelijalkaisista persereijistä / virtsarakoista käytävään keskusteluun jotain häijyä ja ihme on jos ei kukaan ala uhkailemaan tai muuta vastaavaa. Tyyli on aina sama, minun mummoa / muijaa / mukuloita saat vaikka panna tai hakata mutta annappa olla jos pikku fifiä vähän säikäytät kun yllätät sen kuseksimasta nurkkiin niin heti pinna palaa.

No ei se mitään, minulla on ainakin hauskaa, odotin tosin parempaa tasoa vastaheitoissa enkä tuota perinteistä "oletpa kova jätkä", "saako sutkin tappaa jos tympii kaahaaminen" yms huttua.

Ai niin, muistakaa pitää elukat kiinni ulkoiluttaessa. Jos sattuu kopsahtamaan ajoneuvoon tai saadaan vaikkapa videokuvaa tuho- sotkemistöistä niin elukan omistaja maksaa ja vastaa.
Sullakaan ei sitten mitään järjellistä tekemistä ole. Täällä vaan roikut meidän luusereiden kanssa. Samalla tasolla olemme sun kanssa, tervetuloa joukkoon.

Meitä on moneen vitun junaan. Jos koira ei osaa käyttäytyä niin miksei nää vitun idiootit valita omistajalle saatana. Vittu että taas nousi verenpaine
mad.gif
Jokainen koira käyttäytyy juuri kuin omistaja sen suo, tavalla tai toisella. Meillä on kaksi rotikkaa, molemmat ruodussa-eikä ainekaan omistajansa yli kävele ymmärrätte varmaan
confused_orig.gif
Nää esitetyt myrkytysideat koirille...vittu kun omalle kävisi niin...niin tekijälle...
Ja mun koirat ei kuseskele toisen omaisuuden päälle saatana.

Hah, mistä näitä jurpoja täällä riittää, joilla ei oo parempaa tekemistä kuin jättää "koukkuja"... Jos sun tai kenen tahansa mummo/muija/mukula käy kusemassa mun mopon päälle, niin potkin perseelle. Fifiin en sen sijaan koske, omistajaan ehkä.

On sulla ainakin erikoinen käsitys "pikku säikäyttämisestä"...
Samoilla linjoilla. Taitaa meinaan se jurpo löytyä sieltä näiden "koukkujen" heittäjästä. Ja toisten ihmisten ärsyttäminen tuollaisilla lapsellisilla heitoilla ei paljon taitoa/älyä vaadi, lähinnä säälittää kun pitää hakea rispektiä tuollaisilla "Hei vittu mä oon kova jätkä kun uskallan uhkailla naapurin fifiä vittu".

Meikän mopo oli naapurin koiramon kusipaikkana viimekesän, tänänkeväänä kun toin pyörän vakipaikkaan, niin sessukka pompotteli isäntänsä kanssa siihen lähelle asemiin ja kun menin sisään, niin koira lähestyi jo mopoa.
Sanoin partsilta isännälle, että jos moppe kusee mun mopoon, mä pätkin sen nokan niskaan. (ihan keskustelu äänenpainolla, ilman mitään uhoa) ja ukko naurahti alhaalta, että tokkopa vaan.
Noh, koira kusi renkaaseen, mä kävelin alas ja mäsäytin suoran nokkaan ukolle ja äijältä taju pois. Ei ole kuulunutkaan moppea/ukkoa sen jälkeen.

Ei se varmaankaan ole elukan vika, jos isäntä/emäntä tuo sen siihen tarpeilleen, missä on "sopiva" kohde kuseksimiseen.

Tapahtumasta on nyt jo reilu kuukausi, eikä enään mitään koirankusi ongelmia.
062802jumpie_prv.gif

Mun urospiski voitelee säännöllisesti niin kotilojen kuin mopottimenkin renkaita. Siis omia tossa pihalla.

Sellasta se on...
biggrin.gif

Tuo on heviä
bowdown.gif

Tosi asia että ei se eläimen vika ole,kyllä se on käskijästä kiinni mihin koira tarpeensa tekee.Mitähän mahtaa liikkua ihmisen päässä jos antaa koiran kuseksia toisen pyörään tai autoon?

Meikän mopo oli naapurin koiramon kusipaikkana viimekesän, tänänkeväänä kun toin pyörän vakipaikkaan, niin sessukka pompotteli isäntänsä kanssa siihen lähelle asemiin ja kun menin sisään, niin koira lähestyi jo mopoa.
Sanoin partsilta isännälle, että jos moppe kusee mun mopoon, mä pätkin sen nokan niskaan. (ihan keskustelu äänenpainolla, ilman mitään uhoa) ja ukko naurahti alhaalta, että tokkopa vaan.
Noh, koira kusi renkaaseen, mä kävelin alas ja mäsäytin suoran nokkaan ukolle ja äijältä taju pois. Ei ole kuulunutkaan moppea/ukkoa sen jälkeen.

Ei se varmaankaan ole elukan vika, jos isäntä/emäntä tuo sen siihen tarpeilleen, missä on "sopiva" kohde kuseksimiseen.

062802jumpie_prv.gif
Niin siis sen ukon nokan?

buttrock.gif
Asiaaa
smile_org.gif

Meitä on moneen vitun junaan. Jos koira ei osaa käyttäytyä niin miksei nää vitun idiootit valita omistajalle saatana. Vittu että taas nousi verenpaine
mad.gif
Jokainen koira käyttäytyy juuri kuin omistaja sen suo, tavalla tai toisella. Meillä on kaksi rotikkaa, molemmat ruodussa-eikä ainekaan omistajansa yli kävele ymmärrätte varmaan
confused_orig.gif
Nää esitetyt myrkytysideat koirille...vittu kun omalle kävisi niin...niin tekijälle...
Ja mun koirat ei kuseskele toisen omaisuuden päälle saatana.
Hmm, varmaan valittaisin omistajalle, jos sen sattuisin näkemään joskus! Mutta kun tosta parkkiksen ohi kuljeksii varmaan kymmeniä koiria päivittäin ja mulla on paljon parempaakin tekemistä, kuin vahdata moponi vieressä, että kuka siihen koiransa laskee kuseksimaan, niin ainakin tämä "vitun idiootti" on vähän voimaton asian suhteen!
confused_orig.gif

Kun mulla ei ymmärrys riitä, että eikö ihmiset tosiaan ajattele mitään, kun laskevat ne eläimensä niin lähelle toisten ajopelejä? Kuitenkin asutaan taajamassa, jossa eläinten pitää lain mukaan olla kytkettynä tai välittömästi kytkettävissä, mikä ei mun mielestä oo ihan toteutunut, jos dogi pääsee kuseksimaan sinne mihin ei pitäis päästä!
eek.gif

Ajattelisivat asiaa toisinpäin, jos mulla olis koira, jota kävisin säännöllisesti käyttämässä kusella heitin portin pieleen/auton renkaisiin/rapun pieliin, niin olisko kellään kivaa?

Ja kun vastustan väkivaltaa, niin en kyllä käy ketään turpaan pätkimään, siinä käy vaan itelle huonosti...
crazy.gif

Tää on näemmä lähes yhtä globaali ongelma, ku mahan alle rullautuvat alushousut...
biggrin.gif

Jaa niin unohtu sanoa, että ite en viittiny tarttua ollenkaan tuohon korruption postaukseen, kun oli selkeääkin selkeämpi provo...

Tietenkää mitään luontokappaletta ruveta myrkyttämään/satuttamaan, kun vika ei ole siinä eläimessä vaan siellä hihnan toisessa päässä!

Vaikka onhan noita vipopäitä liikenteessä, jotka tekee noita myrkkyansoja, ko. immeiset ansaitsis hitaan ja kivuliaan kuoleman jossain saunan takana!
veryangry.gif

buttrock.gif
Asiaaa
smile_org.gif
Jooo-o, ukkelin nenuun täräytin, vaikka kuinka tosiaan ennalta varoitin kaveria.
Viimekesänä sanoin samalle henkilölle, ettei kusettaisi koiraansa mun prätkään, eikä lasten hiekkalaatikkoon, mut äijä vaan tokaisi, että minkäs sä sille voit MITÄ HÄN TEKEE...
Päätin talvella, kun poikamme talvipukua koiranpaskasta peseskelin, että kappas vaan, KYLLÄ MÄ VOIN asialle jotain tehdä.

Haastakoon vaikka oikeuteen, sakot tulee, jos tulee..

Kun ukkeli nousi istumaan tällin jälkeen, sanoin ihan keskustelu äänensävyllä, että kerran vielä sama koira kusee hiekkalootaan, tai mopooni, niin lupaan tämän käsittelyn kaksinkertaistettuna.

Alkoi se välinpitämätön tyyli eläimen tarpeiden hoidossa ihan suoraansanottuna V*TUTTAAN.

Minkähän takia hevoset saavat paskoa tasan minne sattuu, eikä niiden jätöksiä tarvitse korjata pois?

Minkähän takia hevoset saavat paskoa tasan minne sattuu, eikä niiden jätöksiä tarvitse korjata pois?
No itseasiassa pitäis kyllä korjata pois ja jokainen fiksu hevosihminen sen tekeekin, mutta lienevätkö näiden em. koiranomistajien kaltaisia ne, jotka niitä sinne teille jättävät?
nixweiss.gif

Mun puolesta saavat Fifit ja Fidot vaikka uittaa omistajiensa autot kusessa, mutta miksi toisten omaisuutta pitää "loukata" tuolla tavalla?
eek.gif

Samalla tavalla kuin hevostelijat, jotka eivät korjaa pollen jätöksiä pois tieltä, sahaavat omaa oksaansa, niin tekevät nämä koiranomistajat, jotka laskevat lemmikkinsä tuhoamaan toisten omaisuutta! Ja sitten joltain hitsaa kiinni ja toteuttaa korruption mainitsemia myrkytysvinkkejä...
sad_orig.gif

buttrock.gif
Asiaaa  
smile_org.gif
Jooo-o, ukkelin nenuun täräytin, vaikka kuinka tosiaan ennalta varoitin kaveria.
Viimekesänä sanoin samalle henkilölle, ettei kusettaisi koiraansa mun prätkään, eikä lasten hiekkalaatikkoon, mut äijä vaan tokaisi, että minkäs sä sille voit MITÄ HÄN TEKEE...
Päätin talvella, kun poikamme talvipukua koiranpaskasta peseskelin, että kappas vaan, KYLLÄ MÄ VOIN asialle jotain tehdä.

Haastakoon vaikka oikeuteen, sakot tulee, jos tulee..

Kun ukkeli nousi istumaan tällin jälkeen, sanoin ihan keskustelu äänensävyllä, että kerran vielä sama koira kusee hiekkalootaan, tai mopooni, niin lupaan tämän käsittelyn kaksinkertaistettuna.

Alkoi se välinpitämätön tyyli eläimen tarpeiden hoidossa ihan suoraansanottuna V*TUTTAAN.
Oikeansuuntaista toimintaa
smile_org.gif
Sulla on kieltämättä megavittumainen naapuri kun vielä kusettaa lasten hiekkalaatikkoon. No en innostu nyt liikaa, mutta toivotan tsemppiä ja hermoja tapauksen kans. Jos ei tyrmäystä kukaan nähnyt niin älä ainekaan tunnusta. Tee vielä valitus asuntoyhtiölle (tai mikä muoto nyt onkaan). Tosta hiekkalaatikkoon jutusta saat täydet sympatiat kaikissa tahoissa.

Heh, jooo-o... Mä kerran ajaa poksautin tielläolevaan hepanläjään ja voi hyssykät sentään sitä kamaa oli jokapuolella  
biggrin.gif

Ihme, kun oli niin "lentävää" ainesta.. Mitä lie polle popsinut?
Muutama vuosi sitten, yöllisessä pikku pörössä menin stadissa parilta naispuoliselta ratsupoliisilta kysymään, että antavatko he toisilleen sakot, jos toisen kulkuneuvo jättää päästöjä tielle?  
biggrin.gif

Toinen poliiseista otti tilanteen huumorilla, koska kieliposkessahan tuota kysyin.
Kun taas toinen totesi "virkamiesmäisesti" siihen, että he merkkaavat muistiin paikan mihin polle paskat jätti. Ja seuraavana aamuna jättävät tiedon Helsingin kaupungin puhtaanapito-osastolle, joka käy hakemassa läjät pois.  
thumbs-up.gif

Eipä silti, ei ole tullut läjiä vastaan meikäläiselle Helsingissä, joten taitaa homma toimia.

062802jumpie_prv.gif
juuri noin  
buttrock.gif

Kyllä hommalla oli silminnäkijöitä. Mutta jotenkin vaan tuntuu siltä, että kyseisen eläimen ulkoiluttajan toimet ovat olleet muidenkin mielestä aika törstit.
Ainakin kun olin hiekkalaatikolla poitsun kanssa kakkutalkoissa, useampi vanhempi mainitsi, ettei ole tarvinnut koiranpaskaa lappaa laatikosta enään kevään "mäjäyksen" jälkeen kertaakaan.

Sanoin vaan, että sattuuhan niitä ihmisiä kaatuilemaan ja tuntui siltä, että kaikki olivat samaa mieltä.
smile_org.gif

Jotenkin vaan hermostuin, kun se tyyppi aina oli sellainen "ihmeellinen", varsinkin lapsille. Huusi ja meuskasi, peloitteli hentoja YH-tyttöjä lapsineen sillä koiralla, ei se kyllä mielestäni ole aikuisen miehen toimia.
Otan asian siltä kantilta, että onneksi Hänen käytökseen puutuin minä, eikä joku oikeasti väkivaltainen ihminen.

Back