Hah, mistä näitä jurpoja täällä riittää jotka tarttuu joka ikiseen koukkuun? Ehdottomasti helpoin tapa närkästyttää ihmisiä on käydä kuittaamassa nelijalkaisista persereijistä / virtsarakoista käytävään keskusteluun jotain häijyä ja ihme on jos ei kukaan ala uhkailemaan tai muuta vastaavaa. Tyyli on aina sama, minun mummoa / muijaa / mukuloita saat vaikka panna tai hakata mutta annappa olla jos pikku fifiä vähän säikäytät kun yllätät sen kuseksimasta nurkkiin niin heti pinna palaa.
No ei se mitään, minulla on ainakin hauskaa, odotin tosin parempaa tasoa vastaheitoissa enkä tuota perinteistä "oletpa kova jätkä", "saako sutkin tappaa jos tympii kaahaaminen" yms huttua.
Ai niin, muistakaa pitää elukat kiinni ulkoiluttaessa. Jos sattuu kopsahtamaan ajoneuvoon tai saadaan vaikkapa videokuvaa tuho- sotkemistöistä niin elukan omistaja maksaa ja vastaa.
No ei se mitään, minulla on ainakin hauskaa, odotin tosin parempaa tasoa vastaheitoissa enkä tuota perinteistä "oletpa kova jätkä", "saako sutkin tappaa jos tympii kaahaaminen" yms huttua.
Ai niin, muistakaa pitää elukat kiinni ulkoiluttaessa. Jos sattuu kopsahtamaan ajoneuvoon tai saadaan vaikkapa videokuvaa tuho- sotkemistöistä niin elukan omistaja maksaa ja vastaa.