• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Aamuylläri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tks
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heh, itse suunnittelin ensin kamelin ostoa, kun naapurin piski kävi paskalla ajotielleni...
Mut sitten me treenattiin se juoksemaan autojen perään/niitä vastaanottamaan....

Jesh, maihinnoussut orggiinkin: keväinen 'kakka'keskustelu!  
tounge.gif

Tärkeintähän on kuitenkin pyörä, joten varmin tapa estää pissit ja muut sotkut on sellainen peite, joka yltää lähes maahan asti. Ja kun vielä on tiedossa että kertapissikin voi tuhota metallipinnat lopullisesti, niin sitä suuremmalla syyllä. Ja ilmastointiteippiä vielä kaikkiin "ilma-aukkoihin", koska koirilla on tunnetusti hyvä sihti ja korkea kaari.

Mythbustersissa kumottiin toi pissisähköiskujuttu toimimattomana.

Koiran omistajana tiedän, ettei se kuseskelu renkaisiin ja paskantaminen postilaatikoille ole koiran syy ,kyllä se vika on siellä hihnan toisessa päässä  
talktohand.gif

Tärkeintähän on kuitenkin pyörä, joten varmin tapa estää pissit ja muut sotkut on sellainen peite, joka yltää lähes maahan asti.
No mulla on peite, joka yltää maahan asti, mutta kuten edellä jo kirjoitin, ei oo kivaa tunkea sitä kusenhajuista peitettä sitte laukkuun säilöön...
sad_orig.gif

Nää on vähän tämmösiä, melkeen voisin lyödä vetoa, että nää tänkaltaset koiranomistajat on niitä samoja ihmisiä, jotka ei anna istumapaikkaansa linja-autossa huonokuntoiselle vanhukselle, käyttävät inva- ja perheparkkipaikkoja markettien pihoissa, vaikka kumpaankaan eivät olisi oikeutettuja, käyttävät lastenhoitohuoneita huoltsikoilla omien tarpeidensa hoitoon, eivät avaa ovia kellekään, eivät kiitä eivätkä pyydä anteeksi, minäminäminäminä...
nixweiss.gif

Välillä veetuttaa, kun itse on niin kiltti ja tunnollinen, että ottaa ensin huomioon muitten tarpeet ja sitten vasta omansa. Ja kun ei oo väkivaltanenkaan, niin ei oikeen oo pamauttamaan kenenkään nenää niskaan.
talktohand.gif

Kyllä hommalla oli silminnäkijöitä. Mutta jotenkin vaan tuntuu siltä, että kyseisen eläimen ulkoiluttajan toimet ovat olleet muidenkin mielestä aika törstit.
Ainakin kun olin hiekkalaatikolla poitsun kanssa kakkutalkoissa, useampi vanhempi mainitsi, ettei ole tarvinnut koiranpaskaa lappaa laatikosta enään kevään "mäjäyksen" jälkeen kertaakaan.

Sanoin vaan, että sattuuhan niitä ihmisiä kaatuilemaan ja tuntui siltä, että kaikki olivat samaa mieltä.
smile_org.gif

Jotenkin vaan hermostuin, kun se tyyppi aina oli sellainen "ihmeellinen", varsinkin lapsille. Huusi ja meuskasi, peloitteli hentoja YH-tyttöjä lapsineen sillä koiralla, ei se kyllä mielestäni ole aikuisen miehen toimia.
Otan asian siltä kantilta, että onneksi Hänen käytökseen puutuin minä, eikä joku oikeasti väkivaltainen ihminen.
Voi tulla kalliiksi tuommoinen? Ehkä nuo hajusteet ovat kuitenkin parempi tapa.

Hajusteet ovat takuulla fiksumpi tapa, mutta en vaan voinut just sillä hetkellä mitään muuta, "käyrä" ylitti rajat kun se tyyppi toimi kuten toimi..
Oli muuten lahjakkaat zorrot sillä kaverilla, kun näin sitä pariviikkoa "täräyksen" jälkeen..
Ei ole kuulunut mitään virallista tointa mua vastaan, eikä luultavasti kuulukkaan.
Likat porisi pihalla, että oli sen tyypin vaimo jollekkin sanonut, että oli Hänkin siipalleen puhunut asiasta jo kauan (että siis vie koiran muualle tarpeilleen)..
Voin kuvitella miten herkkupaikka vaimolle tuli täräyksen myötä, että pääsi hiukan muistuttamaan asiasta.

Noh, mihinkäs se viihdyttävä äänenpaino on keskustelusta kadonnut ja uhkaukset? Mikään ei kyllä laukaise niin tehokkaasti pyhää oikeamielisten jihadia kuin vittuilu koirista.
smile_org.gif
Itsellänikin on elukoita, koiria tosin ei ole eikä tule kun kaupungissa asun ja räkää valuu muutenkin ihan riittävästi enkä pidä siitä kun eläimiä rääkätään.

Tänään viimeksi tuli Helsingissä hevosenpaskaa nähtyä Etelä-Haagassa, ihme kun ei mummot olleet keränneet vielä kukkapenkkeihinsä talteen, yleensä se ei pitkään vanhene tiellä...

Halppo ja käytännöllinen tapa lorauttaa kusta mutamat desit posti luukusta on kusta uunin pellille jonka jälkeen pelti pakastimeen ja eikun paloittelemaan sopivan kokoisia kusi ylläreitä.
biggrin.gif
Nopea ja vaivaton tapa, eikä jää kyrpä postiluukun väliin kustessa.
Kuullostaa ihan siltä kuin kokemus puhuisi.
bowdown.gif

-Sergei-
Joo
biggrin.gif
Jäikö väliin?
biggrin.gif
Ei jäänyt ku sormet ja ovikaan ei ollut sen aikasen rehtorin kerpeles, no joskus on huonoa onnea matkassa.

Noin yleisesti ihmettelen kyllä jotta mikä ihmisiä vaivaa?
Pikku kusista painaa lättyyn jengii. Menisin kyllä käymään mielenterveys toimistossa ja ottaisin sieltä jotain rauhottavaa jos ekaksi pitää pataan läiskiä. Fifiä kyllä puolustellaan, mutta ihmisen oikeudet eivät ole mitään. Siinä on kyllä rangaistus ollut tekoon verrattuna minun mielestäni todella korkea. Itse uskon fyysiseen koskemattomuuteen ja sen rikkojaa vastaan sitten ne kovat otteet. Tyhmyyttä se mielestäni edustaa joka ei muuta keksi kuin turpaan vaan ja onea.

Minkähän takia hevoset saavat paskoa tasan minne sattuu, eikä niiden jätöksiä tarvitse korjata pois?
No itseasiassa pitäis kyllä korjata pois ja jokainen fiksu hevosihminen sen tekeekin, mutta lienevätkö näiden em.   koiranomistajien kaltaisia ne, jotka niitä sinne teille jättävät?  
nixweiss.gif
No olettekos koskaan nähneet kenenkään hevosella liikkuvan keräävän jätöksiä?

Mm. poliisi käski nuoren miehen kerätä paskat äidin kukkapurkkiin kun nuorukainen kehoitti poliisia keräämään jätökset kadulta...

Oikeesti, hevosenpaskaa varmaankin saa luvallisesti levitellä teille
nixweiss.gif

No olettekos koskaan nähneet kenenkään hevosella liikkuvan keräävän jätöksiä?
Olen, viimeks viime viikolla...
033102bebe_1_prv.gif
wink.gif

Ja kaikki, jotka mun kanssa samoilla lenkeillä käy, potkii aivan varmasti ne schaisset metsään!
062802jumpie_prv.gif

Ja me asutaan vielä täällä landella, ei ne kasat täällä pikkuteillä paikallisia haittaa, vaan mökkiläisiä, jotka lienee kaupunkilaisia suurin osa...
wink.gif

Äh, ei jaksa, mä joka tapauksessa kerään hevoiseni jätökset pois pieniltä ja isommilta teiltä, muista en tiedä enkä heidän tavoilleen mitään voi, jolleivät tosiaan oo samalla reissulla mukana. Sillon eivät kehtaa jättää siirtämättä niitä pois tieltä, ku nostan asiasta hirveen älämölön, ni niitä rupiaa hävettämään...
tounge.gif

Ja tässä nyt oli alunperin kai puhe niistä vähän hevosta pienemmistä nelijalkaisista?
idea3.gif

Kylläpä täällä taas kiehutaan tyhjästä....
Entäpäs jos se kuseksia onkin kissa eikä koira?
Saako sen käydä vetämässä talviaikaan?
Minun puolesta ihan vapaasti...
baaa.gif

Back