Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mulla on peite, joka yltää maahan asti, mutta kuten edellä jo kirjoitin, ei oo kivaa tunkea sitä kusenhajuista peitettä sitte laukkuun säilöön...Tärkeintähän on kuitenkin pyörä, joten varmin tapa estää pissit ja muut sotkut on sellainen peite, joka yltää lähes maahan asti.
Vai kumottiin. Käykääpä kokeeksi kusasemassa sähköpaimeneen ja kertokaa toimiiko...Mythbustersissa kumottiin toi pissisähköiskujuttu toimimattomana.
Kerro se kaverille joka kusi paimenlankaaMythbustersissa kumottiin toi pissisähköiskujuttu toimimattomana.
Voi tulla kalliiksi tuommoinen? Ehkä nuo hajusteet ovat kuitenkin parempi tapa.Kyllä hommalla oli silminnäkijöitä. Mutta jotenkin vaan tuntuu siltä, että kyseisen eläimen ulkoiluttajan toimet ovat olleet muidenkin mielestä aika törstit.
Ainakin kun olin hiekkalaatikolla poitsun kanssa kakkutalkoissa, useampi vanhempi mainitsi, ettei ole tarvinnut koiranpaskaa lappaa laatikosta enään kevään "mäjäyksen" jälkeen kertaakaan.
Sanoin vaan, että sattuuhan niitä ihmisiä kaatuilemaan ja tuntui siltä, että kaikki olivat samaa mieltä.
![]()
Jotenkin vaan hermostuin, kun se tyyppi aina oli sellainen "ihmeellinen", varsinkin lapsille. Huusi ja meuskasi, peloitteli hentoja YH-tyttöjä lapsineen sillä koiralla, ei se kyllä mielestäni ole aikuisen miehen toimia.
Otan asian siltä kantilta, että onneksi Hänen käytökseen puutuin minä, eikä joku oikeasti väkivaltainen ihminen.
Ei jäänyt ku sormet ja ovikaan ei ollut sen aikasen rehtorin kerpeles, no joskus on huonoa onnea matkassa.JooKuullostaa ihan siltä kuin kokemus puhuisi.Halppo ja käytännöllinen tapa lorauttaa kusta mutamat desit posti luukusta on kusta uunin pellille jonka jälkeen pelti pakastimeen ja eikun paloittelemaan sopivan kokoisia kusi ylläreitä.Nopea ja vaivaton tapa, eikä jää kyrpä postiluukun väliin kustessa.![]()
![]()
-Sergei-Jäikö väliin?![]()
![]()
No olettekos koskaan nähneet kenenkään hevosella liikkuvan keräävän jätöksiä?No itseasiassa pitäis kyllä korjata pois ja jokainen fiksu hevosihminen sen tekeekin, mutta lienevätkö näiden em. koiranomistajien kaltaisia ne, jotka niitä sinne teille jättävät?Minkähän takia hevoset saavat paskoa tasan minne sattuu, eikä niiden jätöksiä tarvitse korjata pois?![]()
Olen, viimeks viime viikolla...No olettekos koskaan nähneet kenenkään hevosella liikkuvan keräävän jätöksiä?