Cterror
New member
Lainattua:Ei pelkällä sliparilla saa juuri mitään lisätehoa. Kyse on enemmän ulkonäköjutusta. Minulla on Bladessa Akrapovicin pönttö enkä ole ajossa huomannut mitään muutosta aiempaan verrattuna, vaikka pyörä kävi dynossa.Lainattua:Sliparilla olisit saanut melkein samat lukemat ja huomattavasti paremman alarekisterin...
Onks acessa sama kone kuin fzr:ssä?Mulla fzr.ssä devil putki joka täys susi.Jospa Devil putki tehty kuristetulle versiolle.?Tehonmittaaja totesi että Yoshim.putkella testattuaan että alhaalta lähti huomattavasti paremmin.Verratiin sitten tehokäyriä ja 15hv enemmän 4000rmp paikkeilla huipulla vain 3hv.Teho kuopat katos myös!Jospa pyörä olis yosh.putkella vakio tehoinen....?121hv.löyty takarengas tehoa.Paljonko näissä yleensä on vakiona?Kyllä vaimentimissa näköjään on jotain eroja."Viritys onnistunut kun puolet tehoista tallessa"[/QUOTE]
on sama kone pienin sisäisin muutoksin. acen kiertokanget kevyemmät + öljykanavia lisää, pieniä kansimuutoksia, uudemmissa aceissa myös laatikkomuutoksia. muuten samalta pöydältä peräisin.
n 115-120hv takagummilta ylensä.
oman olen viemässä penkkiin vasta koneremontin jälkeen. katsotaan sitten mitä näyttää. nyt kantaa varmasti venttiilit jostain + suutinputket kuluneet.
tämä näiden laatuputkistojen ero on. niillä saa oikeitakin heppoja aikaiseksi. mulla on sebring racen putki ja toimii huonosti alhaalla... kunnei ole exuppia.
factoryn suutinsarjat maksaa saman kuin dynon. n 100e. olisikohan duell tai joku muu vast joka tuo maahan.