• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Aivan kauhee panniikki!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Waltsu407
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Koeaja Corsaro niin veikkaan, että hymysi ei hyydy ainakaan viikkoon ja päätöksentekosi helpottuu kummasti  
thumbs-up.gif

Supermotot eivät edusta meikäläistä vaikka crossia olen ajanut paljon pienen ikäni aikana... Ja BMW ei tule kysymykseenkään...

Aprilia Tuono on komia peli, mutta ulkonäöstä puuttuu vaan se jokin... Oon tässä käsi värinällä pistämällä jo ennakko tilausta uuden 1000 Hornetin suhteen, mutta jokin se vaan V-moottoreiden suuntaan. Sitä RÄHINÄÄ niistä löytyy...

Moto Guzzin ostan sitten kun täytän 50 vuotta... En oikein näe vielä katu-uskottavuutta tälläi 25 vuotiaana... Varsinkaan kun kaverit painaa kaikilla tanan zzzzzrrr:illä tai muilla perkeleen R:illä... Niin ei se hyödytä jos näyttää vaan taustapeilissä hyvältä... Kyllä näin on näppylät...

Kumma kun Kawasakin puolesta puhujia ei löydy...? Kävin Vaasassa koe-istumassa ja tyhjäkäytin Moto Morinia sitä tavallista
Corsaroa ja jotain siitä äänestä puuttu... Luultavasti se on korjattu siinä Veloce mallissa, kun löytyy ne Termignonit... Innokkaasti Järvenpäähän Mascoon kattomaan kai sitä joutuu...

Ei muuta kuin siitä valitsemaan. Kuten sanoin, isojen nakujen ostajat löytävät nykyisin hienoja YKSILÖLLISIÄ mopoja suomesta  
062802jumpie_prv.gif
Yksilöllisiä?
biggrin.gif

Massatuotetta kaikki kaupasta ostettava tavara on ja sivustakatsojan silmissä moottoripyörä on moottoripyörä. Hyvä myyntikikka ja katteen korotuskonsti tuo silti on. Joihinkin uppoaa ja voi ajatella ostaneensa ämpärillisen yksilöllisyyttä.

Ei muuta kuin siitä valitsemaan. Kuten sanoin, isojen nakujen ostajat löytävät nykyisin hienoja YKSILÖLLISIÄ mopoja suomesta
062802jumpie_prv.gif
Yksilöllisiä?
biggrin.gif

Massatuotetta kaikki kaupasta ostettava tavara on ja sivustakatsojan silmissä moottoripyörä on moottoripyörä. Hyvä myyntikikka ja katteen korotuskonsti tuo silti on. Joihinkin uppoaa ja voi ajatella ostaneensa ämpärillisen yksilöllisyyttä.
Mielenkiintoista? Onko se että tuote ostetaan kaupasta jotenkin yksilöllisyyttä vähentävä? mitä on yksilollisyys mopoissa? Onko merkitystä sillä onko tuotetta on valmistettu miljoona taikka sata? Olen kapitalistisen mainonnnan uhri, pidän Lamborghini yksilöllisempänä kuin VW Golfia.

No sillä yksilöllisyydellä ei niiiiiin suurta merkitystä ole... Kaverit sanovat että rakennan vaikka kottikärryyn 20 " vanteen spinnerillä ja
lieskat kylkeen... Uuden Hornettinikin rakensin viikko ostamisen jälkeen... Joten luultavasti uusikin pyörä näkee jotain "pieniä" muutoksia... Mutta tärkeintä on pyörän alkuperäinen Räyheä olemus... Sen ajettavuus ja moottori... Eli vakionakin pitää olla asennetta...

Oma pyörä on vähän niin kuin LAMMAS SUDEN VAATTEISSA... En oikein perusta sille, kuin autoissakin että kaikki ajavat samalla autolla joissa eroja on vain värissä... En usko kommunistiseen ajattelu tapaan vaan yksilöitä pitää olla ja niiden erottua joukosta oli se sitten lada tai lamborghini...

ELI PYÖRÄ, JOSSA ON MUNAA...

Mielenkiintoista? Onko se että tuote ostetaan kaupasta jotenkin yksilöllisyyttä vähentävä? mitä on yksilollisyys mopoissa? Onko merkitystä sillä onko tuotetta on valmistettu miljoona taikka sata? Olen kapitalistisen mainonnnan uhri, pidän Lamborghini yksilöllisempänä kuin VW Golfia.
Ei ole vähentävä, ei voi vähentää kun ei ole alunperinkään. Mopoissa ei oikeasti ole mitään yksilöllisyyttä korostavaa. Jotkut luulee ostavansa yksilöllisyyttä tavarakaupasta ja ovat valmiita maksamaan itsetunnosta extraa kassalla. Siihen on mainosmiehen helppo vedota ja joskus käy flaksi.

Minä pidän Lamborghinia ja Golfin suurimpana erona hintaa. Pääasiassa korkeamman hintansa vuoksi Lamborghineja näkee vähemmän, ei siksi että se olisi yksilöllisempi. Mutta sopivassa tilaisuudessa vaikkapa loistohotellin parkkipaikalla Golf loistaa "yksilöllisenä" kaikkien Lamborghinien keskellä.
cool.gif

Duke on vielä asetetta räyheämpi kuin tuono mutta taas tuono on käytännöllisempi huomattavasti jos ajaa muuallakin kuin kaupungissa.
Päinvastoin SD:llä ei sitten niin millään viitsi ajella kaupungissa... Ilmeisesti olet nähnyt vain KTM:n provovideon ko. vekottimesta?
confused_orig.gif
que?

itselle tuli ensimäistä kertaa elämässäni kaupuingissa ajamisesta siistiä sdukella! käyn monasti erikseen ruuhka-aikaan hieman "hämmentämässä".

pyörä toimii kuin ajatus, polttoa, keulintaa, hidastetöyssyistä hyppimistä... jne. mikä sulla muka siinä tökki?

Ei ole vähentävä, ei voi vähentää kun ei ole alunperinkään. Mopoissa ei oikeasti ole mitään yksilöllisyyttä korostavaa. Jotkut luulee ostavansa yksilöllisyyttä tavarakaupasta ja ovat valmiita maksamaan itsetunnosta extraa kassalla. Siihen on mainosmiehen helppo vedota ja joskus käy flaksi.

Minä pidän Lamborghinia ja Golfin suurimpana erona hintaa. Pääasiassa korkeamman hintansa vuoksi Lamborghineja näkee vähemmän, ei siksi että se olisi yksilöllisempi. Mutta sopivassa tilaisuudessa vaikkapa loistohotellin parkkipaikalla Golf loistaa "yksilöllisenä" kaikkien Lamborghinien keskellä.
cool.gif
Eikös se tee lambosta yksilöllisemmän että niitä ei ole pihakatu täynnä kuten vaikka volvon farkkuja? Sama kai se on onko vähäisyyden syy hinta, ulkonäkö tai paska "laatu", määrä ratkaisee. Tai sitten olen ihan hakoteillä koko helvetin termin kanssa
biggrin.gif

Ehdotetaan vielä Buellia, "best cornering bike in the world". Jos suuri teho on ehdoton vaatimus, niin sitten se Rotax-Buell.

Mites ois jos Jammu sais vihdoinkin uuden V-maxin ulos ens vuodelle, luulis ainakin paukkujen riittävän.

B-King..nimikin kertoo jotakin....sen verran ruma että siitä kun alkaa customoimaan niin kyllä ottaa eteen...voimaa, asennetta, kokoa ja näköä saa rakentamalla, tehdaspaketissa aika karu vielä mutta ku on jo noita hieman pimpattuja "sketsejä" nähny nii siitä saa kyllä aivan vi%#n hienon.

Jos nyt mummoja pelottelet ni ei ne hätkähdä nelarin äänistä, sillä ne pahemmin muutu 600-->1000+..Osta joku V2 moottorilla varustettu. Moto Morini, Ducati, Aprilia, KTM, Buell...Ne on niitä rähinävehkeitä
tounge.gif

KIIIIITOKSIA KAIKILLE MIELIPITEISTÄNNE!!! AINA TÄRKEÄÄ KUULTAVAA!!!

Olen nyt tehnyt päätökseni... rumpujen hurjaa pärinääääää.....

Ja voittajaksi selviyty UUSI HONDA CB1000R "Hornet"... Selite on selvä... Olen eräänlainen teknoguru ja kiinnostaa kaikki viimeisen päälle uudet heebelit... Vakionakin siinä näyttäsi olevan sitä jotain...

Ja tehoa tulee olemaan varmasti riittävästi kun kone pohjautuu uuteen Bladeen... Hinnasta ja tehoista en vielä tiedä mitään, mutta tuttuni työstentelee Bike Worldissä Raisiossa ja on nyt Hesas kokouksessa joten lisää infoa tulee pyörästä aika pian!

Eli olen varmasti Suomen ensimmäinen tai ainakin ensimmäisten toivottavasti onnellisten joukossa!!!!!! Eli tämmösellä mennään ensi kesänä valkoisena tai mustana!

My Webpage

KIIIIITTTOOOOSSS

Mitä pitäisi tehdä? Omistan uuden Honda Hornet 600 2007 :n ja se tarvitsisi vaihtaa nyt isompaan ja räyhäkkäämpään.

Eli naku tarvitsisi olla ja semmonen asenne pyörä, kun tykkään ajella aika paljon etupyörä ilmassa...(siis radalla  
wink.gif
) ja mummojakin tarvitsisi vähän pelotella... SIIS NAKU PYÖRÄSSÄ PITÄÄ OLLA ASENNETTA eikö niin? Ja mutkatiet ovat ne syntyperä onneen...
Jos Hondassa on nuo kaikki tärkeät asiat mitä tuossa luettelet, niin paljon onnea.  
thumbs-up.gif

Back