Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksilöllisiä?Ei muuta kuin siitä valitsemaan. Kuten sanoin, isojen nakujen ostajat löytävät nykyisin hienoja YKSILÖLLISIÄ mopoja suomesta![]()
...niinpä. S3!!eiköhän tämä tee valinnan helpoksi.
![]()
Mielenkiintoista? Onko se että tuote ostetaan kaupasta jotenkin yksilöllisyyttä vähentävä? mitä on yksilollisyys mopoissa? Onko merkitystä sillä onko tuotetta on valmistettu miljoona taikka sata? Olen kapitalistisen mainonnnan uhri, pidän Lamborghini yksilöllisempänä kuin VW Golfia.Yksilöllisiä?Ei muuta kuin siitä valitsemaan. Kuten sanoin, isojen nakujen ostajat löytävät nykyisin hienoja YKSILÖLLISIÄ mopoja suomesta![]()
![]()
Massatuotetta kaikki kaupasta ostettava tavara on ja sivustakatsojan silmissä moottoripyörä on moottoripyörä. Hyvä myyntikikka ja katteen korotuskonsti tuo silti on. Joihinkin uppoaa ja voi ajatella ostaneensa ämpärillisen yksilöllisyyttä.
Ei ole vähentävä, ei voi vähentää kun ei ole alunperinkään. Mopoissa ei oikeasti ole mitään yksilöllisyyttä korostavaa. Jotkut luulee ostavansa yksilöllisyyttä tavarakaupasta ja ovat valmiita maksamaan itsetunnosta extraa kassalla. Siihen on mainosmiehen helppo vedota ja joskus käy flaksi.Mielenkiintoista? Onko se että tuote ostetaan kaupasta jotenkin yksilöllisyyttä vähentävä? mitä on yksilollisyys mopoissa? Onko merkitystä sillä onko tuotetta on valmistettu miljoona taikka sata? Olen kapitalistisen mainonnnan uhri, pidän Lamborghini yksilöllisempänä kuin VW Golfia.
Päinvastoin SD:llä ei sitten niin millään viitsi ajella kaupungissa... Ilmeisesti olet nähnyt vain KTM:n provovideon ko. vekottimesta?Duke on vielä asetetta räyheämpi kuin tuono mutta taas tuono on käytännöllisempi huomattavasti jos ajaa muuallakin kuin kaupungissa.
Eikös se tee lambosta yksilöllisemmän että niitä ei ole pihakatu täynnä kuten vaikka volvon farkkuja? Sama kai se on onko vähäisyyden syy hinta, ulkonäkö tai paska "laatu", määrä ratkaisee. Tai sitten olen ihan hakoteillä koko helvetin termin kanssaEi ole vähentävä, ei voi vähentää kun ei ole alunperinkään. Mopoissa ei oikeasti ole mitään yksilöllisyyttä korostavaa. Jotkut luulee ostavansa yksilöllisyyttä tavarakaupasta ja ovat valmiita maksamaan itsetunnosta extraa kassalla. Siihen on mainosmiehen helppo vedota ja joskus käy flaksi.Mielenkiintoista? Onko se että tuote ostetaan kaupasta jotenkin yksilöllisyyttä vähentävä? mitä on yksilollisyys mopoissa? Onko merkitystä sillä onko tuotetta on valmistettu miljoona taikka sata? Olen kapitalistisen mainonnnan uhri, pidän Lamborghini yksilöllisempänä kuin VW Golfia.
Minä pidän Lamborghinia ja Golfin suurimpana erona hintaa. Pääasiassa korkeamman hintansa vuoksi Lamborghineja näkee vähemmän, ei siksi että se olisi yksilöllisempi. Mutta sopivassa tilaisuudessa vaikkapa loistohotellin parkkipaikalla Golf loistaa "yksilöllisenä" kaikkien Lamborghinien keskellä.![]()
pyörä toimii kuin ajatus, polttoa, keulintaa, hidastetöyssyistä hyppimistä... jne. mikä sulla muka siinä tökki?
Jos Hondassa on nuo kaikki tärkeät asiat mitä tuossa luettelet, niin paljon onnea.Mitä pitäisi tehdä? Omistan uuden Honda Hornet 600 2007 :n ja se tarvitsisi vaihtaa nyt isompaan ja räyhäkkäämpään.
Eli naku tarvitsisi olla ja semmonen asenne pyörä, kun tykkään ajella aika paljon etupyörä ilmassa...(siis radalla) ja mummojakin tarvitsisi vähän pelotella... SIIS NAKU PYÖRÄSSÄ PITÄÄ OLLA ASENNETTA eikö niin? Ja mutkatiet ovat ne syntyperä onneen...![]()
Voe tavaton...Ja voittajaksi selviyty UUSI HONDA CB1000R "Hornet"...