• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ajeluu/köröttelyä :-)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taidan potkaista museopelin käyntiin minäkin ja tulla Bemböleen
062802moto_prv.gif

Kiitoksia matkaseurasta! Tuli näköjään ajettua Kreikkaan asti kun tunnelma alkoi olla niin aito satamassa. Kaveri oli ottanut vähän tanssijuomaa..
tounge.gif

Pääsitkö Fredde kotiin turvallisesti tuuttihondalla?

Kiitokset vetäjälle ja cruisingtovereille..Kylläpäs oli miellyttävä ajella tuolla Policella .. Lisää tällaisia leppoisia ajeluita ....
...
buttrock.gif
...

kiitoksia svahnm vedosta...oli hienot reitit
062802jumpie_prv.gif
ja kaikille kiitoksii seurasta...
smile_org.gif
nam oli hyvää sapuskaa..kiva kreikkalainen tunnelma..musaa..livenä soittoa + tanssia+pieniä horjahduksia
biggrin.gif

thessukan policesta lähti kivoja pöllähdyksiä
wink.gif

Jepp, äsken tulin.piti oikein körötellä kotiin kun oli pikkasen huono näkyvyys tolla Tuutin etulyhdyllä
confused_orig.gif
Ja kiitos muuten ajeluseurasta. Ja saatiinhan me oikein syödä elävän muusiikin tahdissa ajelun päätteeksi
tounge.gif

Kivaa oli ajella, iso kiitos vetäjälle, reikkalaiset osaa tehdä hyvää ruokaa vaikka vähän oli ouzo maistunut henkilökunnalle. Ruualla sai onneksi Theseuksen pollaripyörän pöllähdysten maun suusta pois  
tounge.gif

Kiva että pari ensikertalaistakin oli uskaltautunut mukaan körökerhon ajeluun  
wink.gif

Yhyy! Piti lähteä mukaan, mutta töistä palaaminen kesti niin kauan notta..
Mutta heti kun tulee lisää köröttelyajoa niin meikä lähtee kyllä mukaan
sport05.gif

sanoi:
Kiva että pari ensikertalaistakin oli uskaltautunut mukaan körökerhon ajeluun  

Oli ensimmäinen Org-ajelu itselle ja kaikin puolin onnistunut reissu. Kiitoksia hyvistä järjestelyistä - mielenkiintoinen reitti ja live-tanssiesitys lopuksi!

Kreikkakiskan Jorggos oli tosiaan nauttinut muutakin kuin kansalaisluottamusta, sen verran vauhdikkaat pyörähdykset tuli siinä terassilla...  
tounge.gif

Tämmöinen "köröttelyvauhti" sopi oikein hyvin 5 viikon ajokokemuksen omaavalle kuskille. Niin, sillä sini-mustalla pikku-gixerillä olin liikenteessä.

Kiitokset vetäjälle ja cruisingtovereille..Kylläpäs oli miellyttävä ajella tuolla Policella ..  Lisää tällaisia leppoisia ajeluita ....
...  
buttrock.gif
...
Olen kade! Just tuollaisia reissuja kaipaan!  
smile_org.gif
Mää vaan potkin kiviä...
confused_orig.gif
Mä vähän odottelinkin sun miehistä vartaloasi letkan päässä merkkinä, että kaikki on tallessa.  
biggrin.gif

Ei sillä, etteikö MattiR ja piipu olisi ollut käsi pystyssä poliisisaattueen saattelemana..
character0008.gif

A.Hippo ja muut uudet, mukaan vaan ensi kerrallakin. Hännillä on mukava körötellä nopeammissakin ajeluissa. Vaikka kyllä toinenkin GS:ä pitäis vielä ulkoiluttaa kerran ennen syksyä ja puhumattakaan tästä...
Tosin luulen, että yleisön pyynnöstä saan siirtyä perän pitäjäksi kaksitahteineni...
biggrin.gif

Ja jotta ei totuus unohtuisi, niin lupaan vetää muutaman ajelun talvellakin. Näillä näkymin savu on taattu noissakin ajeluissa, jollen päädy hankkimaan jotain enskaa tilalle...

Ilman muuta mukana jatkossakin! Pääsin vasta nyt vähän myöhemmin kiittelemään vetäjää ja koko seuruetta mukavasta iltalenkistä. Olin toisena "uutena" mukana ja kokemus oli kaikin puolin miellyttävä. Loppuesityksineen kaikkineen
biggrin.gif

Back