Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi poliisi-kawa on kyllä niin päällikköpyörä että!Kiitokset vetäjälle ja cruisingtovereille..Kylläpäs oli miellyttävä ajella tuolla Policella .. Lisää tällaisia leppoisia ajeluita ....
......![]()
Toi poliisi-kawa on kyllä niin päällikköpyörä että!Kiitokset vetäjälle ja cruisingtovereille..Kylläpäs oli miellyttävä ajella tuolla Policella .. Lisää tällaisia leppoisia ajeluita ....
......![]()
![]()
Olen kade! Just tuollaisia reissuja kaipaan!Kiitokset vetäjälle ja cruisingtovereille..Kylläpäs oli miellyttävä ajella tuolla Policella .. Lisää tällaisia leppoisia ajeluita ....
......![]()
Juu .. ja ihan aiheesta .. kivaa oli ..Olen kade! Just tuollaisia reissuja kaipaan!![]()
sanoi:Kiva että pari ensikertalaistakin oli uskaltautunut mukaan körökerhon ajeluun
Mä vähän odottelinkin sun miehistä vartaloasi letkan päässä merkkinä, että kaikki on tallessa.Olen kade! Just tuollaisia reissuja kaipaan!Kiitokset vetäjälle ja cruisingtovereille..Kylläpäs oli miellyttävä ajella tuolla Policella .. Lisää tällaisia leppoisia ajeluita ....
......
Mää vaan potkin kiviä...![]()
![]()