Mahtaakohan johtua siitä että ensiksi keskityt ajamiseesi ja sitten alat keskittymään johonkin muuhun, radalla ei kannata keskittyä muuhun kun seuraavan 3 sekunnin päästä tapahtuvaan asiaan, kaikkia neuvojakaan ei kannata kauheen todesta ottaa esim. Ei oo kyllä hirveesti kehumista tässä "ohjeessa" Pete kirjoitti...
"Paras ohje, jonka rata-ajoa aloittaessani sain, oli kehoitus vaihteiden ja jarrujen unohtamisesta. Valitaan sopiva vaihde, jolla ajetaan rataa ympäri, kyllä se pyörä jaksaa vetää vaikka vähän pienillä kierroksilla välillä mentäisiinkin. Vaihteenvaihto vie turhaan huomion muusta ajamisesta. Jarruitta ajamisen hyöty on siinä, että on helpompi kontrolloida mutkaan sisäänmenonopeutta. !!!



aivopieru parhaimmasta päästä! ! ! Lisäksi aloittelijoilla jarruttaminen monesti tekee ajosta repivää ja kulmikasta."
Älkää nyt herrajumala ainakaan tätä ohjetta muistelko siellä radalla, ei siellä mitään tärkeämpää olekkaan kun jarrut ja vaihteet.
No niin, nyt niihin neuvoihin, valmistele ja laita pyöräsi rata-ajoa vastaavaan kuntoon niin että vältyt teknisiltä murheilta ja irtoavilta ruuvveilta, tärkeintä on keskittyä joka mutkaan ja kierrokseen niin että alkaa "rytmiä" syntyä siihen ajamiseen tasaisesti ja omien kykyjen mukaan keskittyen OMAAN ajamiseen täydellisesti.
Terkkuja lanatti tomatti, mä voin opettaa jos joku ei osaa....