Noihin oon kyllä ollut tyytyväinen. Aika hiton hyvät monot.Kävin kokeilemassa lähes saman hintaisia TCX Competizione S Gore-Tex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noihin oon kyllä ollut tyytyväinen. Aika hiton hyvät monot.Kävin kokeilemassa lähes saman hintaisia TCX Competizione S Gore-Tex
siis parhaat kengät mitä mulla on ollu.Noihin oon kyllä ollut tyytyväinen. Aika hiton hyvät monot.Kävin kokeilemassa lähes saman hintaisia TCX Competizione S Gore-Tex
Itsekin tilasin kyseiset saappaat alkutalvesta. Olivat tarjouksessa 219€. Omaan jalkaan oikein passelit, eikä tarvinnut ottaa kokoa suurempaa. Tuli testattua myös vedenpitävyys upottamalla 10min saaviin. Ei tullut vesi läpiKuten muutama muukin, itsekin päädyin TCX Competizione S Gore-Tex -malliin. Ominaisuuksiltaan kyllä hyvä saapas, pitäisi pitää hyvin vettä(ei, en ole vielä päässyt testaamaan) ja suojaa kuitenkin nilkkaa hyvin vääntymisiltä. Itselläni oikea koko on hieman väljä kantapään kohdalta ja taas sitten aivan pikkuisen liian kapea varpaista. Kuitenkin nämä häiritsevät oikeastaan vain kävellessä, ajon aikana oikein hyvät kengät.![]()
![]()
Noita Puman 1000:sia on jo kolmea versiota. Tossa ekassa tais olla vähän sitä vikaa, että kengän "takaläppä" saattoi muljahtaa kiristyslenkin alta ja jäädä lepattamaan. Ja tuo kengän kärjessä oleva kulutuspala on kuulopuheiden perusteella hieman väärässä paikassa.Kävin sitten kuitenkin ostamassa tuollaiset Puman tonniset, hyviltä vaikuttaa jalkaan, ajamaan pääsen vasta huomenna.
jollain ideaa mallista jonka saa yleensä jalkaan eli siis ongelmana että kenkien suut ahtaita ns, kun pitäisi painaa kantapää pohjaan niin jää kuristamaan kengän mutkat ja jumittaa kyseiseen kohtaan.
missäs mallissa olisi hyvä "suuaukko"? jos jollakin sattunut sellaiset eteen niin voisi antaa vinkkiä.
matka-ajeluun kenkiä etsimässä, ei mitään kromitingeltangel monoja.