• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajoseuraa, part two

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Koittaispa sitte vääntäytä Shellille 14.30. Tuo 10.00 lähtö oli kyllä liian aikanen mulle tänään. Johtunee
033102beer_1_prv.gif

Saattaisin Askolan kohdilla saada teidät kiinni. Jens:n profiilia sen verran kurkkasin, että pyörän ehkä tunnistan tien päällä. En Askolaa tunne, mutta sen verran kartasta katsoin, että suurinpiirtein oikeilla kohdilla olisin, kun ohi ajelette. Tuun jos ehdin ja jos mennään ristiin niin sitten mennään. Mutta saapi huitoa, jos näkyy puna-valko-sinisen siirtokilpisen cebarin kanssa sellainen ei niin kovin iso naispuoleiselta vaikuttava ihminen. Mustat housut ja ajokengät sekä musta-harmaa beringin nahkarotsi päällä. Ja päätä peittää pääväreiltään musta-valkoinen kypärä.

Jottei vauhdista tarvi hypätä letkaan niin olisiko huono ajatus Nikkilän jälkeen pysähtyä Monninkylän Seo huoltiksella ja jatkaa siitä matkaa eteenpäin?

Komento takaisin. Älkää vaan mun takia pysähtykö, sillä tuli just kutsu synttäreille ja mä taidan olla aikalailla puolineljän maissa  jo valmistautumassa lähtöön.  
blush.gif
Mutta kiitos kovasti ajatuksesta ottaa mukaan Seolta!  
bowdown.gif

Mukavaa
sport05.gif
teille
smile_org.gif

Tulin just kotio. Heitettiin markus_a: kanssa n. 140km lenkki, todella loistava keli
wink.gif

Kiitokset hyvästä seurasta ja kivoista mutkapätkistä.
Eipä ole tullut Kausalassa ennen käytyä vaikka näin lähellä asunkin
smile_org.gif

Kiitokset seurasta, oli kivoja teitä. Monninkylän mokan jälkeen ryhmä pysyi hyvin kasassa. Terveisin peräpään valvoja, sinisellä FJR:llä
sport05.gif

062802jumpie_prv.gif

Kiitos hyvästä ajoseurasta. Tosi hyviä pätkiä vedettiin. Vauhtia oli liikaa eli juuri sopivasti
buttrock.gif
tounge.gif
Matkaa taisi tulla n. 300km yhteensä?

Kiitokset kaikille ajoseurasta
062802jumpie_prv.gif

Nyt vähän
033102beer_1_prv.gif

Alastaron ajoharjoittelu alkaa jo klo 13.00 eli paikalla pitäisi olla varmaan puoli tuntia ennen.
Varmaan syytä treffata viimeistään 10.30 Nupurin levähdysalueella. Ohessa
kartta levähdysalueista. Tapaamispaikkana siis pohjoispuoleinen
Siis eka mahdollinen ramppi Turun motarilla KehäIII:n jälkeen

Kiitos,kiitos vaan kaikille minunkin puolestani,kivaa oli niin ku aina! Kylmä meinas tulla ku ei osannu varautua tarpeeksi illan viilenemiseen,mutta saunassahan sitä sulaa! Hyvät lauantai-illan jatkot kaikille!
smile_org.gif

Kiitos minunkin puolesta taas kaikille! Vetäjän rooli lankesi mulle ikäänkuin vahingossa,mutta hengissähän tuosta selvittiin koko porukka!
tounge.gif
Lauantaina vois lähteä kyllä ajelee jos säät sallii ja lähtö ei oo kauheen aikasin!

Ahvenistolle maanantaina menijöille; Kuinka moni on ylipäätään lähössä ja mentäskö kaikki yhtä matkaa?
062802jumpie_prv.gif
Aya ja Hvitie, sovitteko tarkemmin Ahvenistolle menosta? Olisko esim. 12:30 Keimolan Neste hyvä?
12.30 Keimolan Nesteellä  (Treen moottoritie) on varmaan OK. Siitä ajaa vajaan tunnin Ahvenistolle ja ajajakokous on varmaan 13.30. En muista, vaatiko MP-Tuki käsittelykokeen kerran kaudessa ennen radalle pääsyä, mutta siihenkin jää aikaa, koska hitaat pääsevät radalle 14.40. Kerhon sivuilta en löytänyt tietoa ajajakokouksesta ja käsittelykokeesta, mutta ajoharjoittelun sääntöihin ja aloittelijan oppaaseen kannattaa tutustua.
Evästä voi ottaa mukaan, mutta alueella on myös kahvila, josta saa jotain ruoka-annoksiakin (makkaraperunat, päivän keitto yms.). Jos jollain on rengaspainemittari, niin otappa sekin matkaan.
Moniko vielä tulossa klo 12.30 Keimolan Shellille ja siitä sitten Ahvenistolle? Minä ja Rubreht ollaan ainakin tulossa.

Niin ja kannattaa varata mukaan maalarinteippiä kun lasiset ajovalot ja peilit teipataan. ( tai peilit voi myös ottaa irti )

Näkyillään sitte  maanantaina...

Back