• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajovarusteet pakollisiksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ÖÖ.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ajovarusteet pakollisiksi? -

• Juu

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Ei pakolliseksi ja kypäräpakko pois.

-hh-
...joo näin evoluutio toimii ja viikatemies hoitaa kaikki idiootit pois täältä kuljeksimasta...
tounge.gif

Pakollisuus veisi sitä vapauden tuntua. Ei tässä kenenkään kukkahatun mielipidettä kysellä kun lähdetään ajoon.
033102bebe_1_prv.gif
Valvonta, mitkä varusteet laillisia ym ongelmat olisi liian työlästä.

Tässä kohtaa pakollisuus toimisi varmaankin yhtä hyvin kun handsfree pakko....vilkaiskaapa muutamia vastaantulevia raskaan kaluston kuljettajia ja huomaatte mitä tarkoitan....ne tappaa aikaa känny korvalla ajaen...

Sillai, et vak.yht. antais lisäbonukset jos käyttää kunnon varuteita. Toimis ainakin mun kohdalla
cool.gif

Ei missään nimessä, vaikka suojavarustekauppias olenkin. Sen sijaan vakuutusyhtiöt ja verottaja voisi ottaa suojavaruste asiossa aktiivisemman roolin. Ei ole mitään järkeä että suojakypärästä tai muistakaan suojavarusteista pitää maksaa 22 % ylimääräistä veroa.

Sen verran olen vainoharhainen että ääneni oli EI.
Perustelut: Jos pakko käyttää, niin joskus määritellään normien mukainen PAKOLLINEN ajoasu, jota valmistaa X-yhtiö.

Handsfreellä ei vielä ole tapahtunut, mutta odotellaan.
Itse en käytä Hf-toimintoa puhelimessa.

Ei pakottamalla mitään hyvää koskaan saa aikaan, eli vastaukseni on EI.

Kukin pukeutukoon parhaaksi näkemällään tavalla. Ja järjen käyttö on sallittu tässäkin asiassa.  
baaa.gif

Jos kuski maksaa kaikki hoitokulut jotka johtuvat varustuksesta ajakoon vaikka alasti
tounge.gif

crazy.gif
Tässä maassa on noita tirektiivejä ja pakkoja ihan kiitos riittävästi.
idea3.gif
Hyvillä varusteilla on miellyttävä ajella jopa pikkupakkasellakin..

Tuskin niitä tarvii määrätä.
Eiköhän jokainen osaa itse arvioida mitä tarvii...
Itse käytän varusteita lähes aina
cool.gif
joten sinänsä aivan sama

Kyllä. Saisi erityisesti koskea noita tulevaisuuden toivoja, eli kevarikuskeja. Harvalla kevarikuskilla on minkäänlaista asiallista varustetta päällä kypärää lukuunottamatta.

Eipä tuo nyt NIIN kovin tyhmältä kuulosta. Tuo holtsun epäsuorasti
pakolliseksi on aika hyvä, mitä voisin kuvitella vakuutusyhtiöitten
tulevaisuudessa ehkä vaativan.

Juu ei kiitos..Itse käytän lähes poikkeuksetta ajotakkia ja kenkiä mut housut on yleensä farkut kun ajelen nurkissa..
062802moto_prv.gif

Ei oikein innosta laittaa goretexejä jalkaan ku on 25 lämmintä...

No ei mielellään pakollisiks. Tai sit kielletään samaan syssyyn autoista ilmastointilaitteet ja ikkunoiden aukominen!

Ehdottomasti KYLLÄ. Tällä hetkellä meillä sellainen eduskunta että onpa ihme jos eivät tuollaista lakia nuijji läpi.

Back