Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli -07 FJR:ssä alkuperäinen Yuasan akku kun se lähti vaihtoon viime keväänä. Aina pitempien taukojen aikana älylaturissa.

Vartan lyijyakku kesti beemerissä, (K100RT), sen 15 vuotta, ja varmaan olisi vieläkin käytössä, vaan kun aurinkorannalla pääsi talvisäilytyksessä yksi kennoista hivenen kuivahtamaan, niin teki sitten tenän siirtoajossa Toulosessa...
Seisonnassa napa irti, kerran talvessa (sillä wanhan kansan-), Matti-laturilla täyteen lataus - eikä mitään setekkejä!
...mutta ennen tehtiinkin kamppeet kestämään, eikä niinkuin nyt....![]()
Oma suunnitelma on ollut se että ostan aina yuasa:n akun, ja koskaan en ole pettynyt ja ei tarvitse käydä tuollaista pähkäilyä.
Omaan näyttäis käyvän tämä (80-175 4Ah), mutta eikö siis normi ylläpitolaturi passaa lataukseen koska on maininta Litium-akkujen erikoislaturista? https://www.biltema.fi/autoilu---mp/akut-ja-tarvikkeet/akut/litiumakku-lifepo4-2000036169Otin kokeiluun Bilteman LiFePO4 akun. Pyörän kevennys siis tämän akun tarkoitus. Reilu kolme kiloa sai höylättyä painosta. Akkuhan on aivan naurettavan kevyt ja se potkii B-Kingin käyntiin lyijyakkua rivakammin. Aika näyttää miten se kestää.
Kauhukseni huomasin, että ostamassani pyörässä on sininen Bilteman akku
Heti kun tuo alkaa oireilemaan, niin tilalle tulee Yuasa, kuten alunperinkin on ollut. Makso mitä makso..