• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Alastaron uusi pinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LL1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mihinkäs Rikoslain pykälään nyt viitataan? Kunnianloukkaus ei koske yrityksiä, mutta minkäs pykälän perusteella niitten intressejä vastaan tehdyt loukkaukset sanktioidaan?? Saattaisin olla jopa taipuvainen uskomaan, ettei relaatiossa yksityinen - yritys tehty "väärän tiedon antaminen" ole rikosoikeudellisesti rangaistavaa, mutta siviilipuolella saattaa olla korvausvastuu, joka tulee aiheutetusta vahingosta.

(ja trust me, i should know, mutta nyt en löydä, kun en jaksa kahalta lakia läpi.)
mad.gif
No, pitää olla tarkempi.

RL:n puolelle menevissä viittasin kunnianloukkauksiin: "Sen ja sen yhtiön toimitusjohtaja N.N. on huijari..." (menee RL:n puolelle) "...ja siitä yrityksestä ei kannata ostaa mitään, on konkurssikypsä firma ja maksut rästissä" (menee vahingonkorvausoikeuden puolelle).

Eipä jaksa noista enempää, saa istua tämänkin päivän Arkadianmäellä vai pitäisikö sanoa Arkadian kuopassa, tonkimassa aiheesta fisudiaariset velvoitteet. Pitääkin seuraavassa kokouksessa kysyä olenko täyttänyt fisudiaariset velvoitteeni ja mitenkä eskulpaation kanssa olisi, ken näyttää, barbi ei.

Rehellisyyden nimissä katsoisin vaikka BB:ia mieluummin ja joisin väljehtynyttä olutta.

Alkaa keskusteluinto laimenemaan. Kirkasvalolamput pitää varmaan kohta sytyttää, ainakin Rollon reissun ajaksi.

Niin, jatketaanko Motoparkin vessojen ovista? Aamulukemisiksi meni, siitä mitään ymmärtämättä, Corporate Governance in Asia ja siitä nyt ei ainakaan vaikka Sang-Woo Nam sattuisikin olemaan suuri idoli ja esikuvien kuvatus
062802jumpie_prv.gif

Jukka

Mihinkäs Rikoslain pykälään nyt viitataan? Kunnianloukkaus ei koske yrityksiä, mutta minkäs pykälän perusteella niitten intressejä vastaan tehdyt loukkaukset sanktioidaan?? Saattaisin olla jopa taipuvainen uskomaan, ettei relaatiossa yksityinen - yritys tehty "väärän tiedon antaminen" ole rikosoikeudellisesti rangaistavaa, mutta siviilipuolella saattaa olla korvausvastuu, joka tulee aiheutetusta vahingosta.
No, pitää olla tarkempi.

RL:n puolelle menevissä viittasin kunnianloukkauksiin: "Sen ja sen yhtiön toimitusjohtaja N.N. on huijari..." (menee RL:n puolelle) "...ja siitä yrityksestä ei kannata ostaa mitään, on konkurssikypsä firma ja maksut rästissä" (menee vahingonkorvausoikeuden puolelle.  

Eipä jaksa noista enempää, saa istua tämänkin päivän Arkadianmäellä vai pitäisikö sanoa Arkadian kuopassa, tonkimassa aiheesta fisudiaariset velvoitteet. Pitääkin seuraavassa kokouksessa kysyä olenko täyttänyt fisudiaariset velvoitteeni ja mitenkä eskulpaation kanssa olisi, ken näyttää, barbi ei.

Rehellisyyden nimissä katsoisin vaikka BB:ia mieluummin ja joisin väljehtynyttä olutta.

Alkaa keskusteluinto laimenemaan. Kirkasvalolamput pitää varmaan kohta sytyttää, ainakin Rollon reissun ajaksi.

Niin, jatketaanko Motoparkin vessojen ovista? Aamulukemisiksi meni, siitä mitään ymmärtämättä, Corporate Governance in Asia ja siitä nyt ei ainakaan vaikka Sang-Woo Nam sattuisikin olemaan suuri idoli ja esikuvien kuvatus  
062802jumpie_prv.gif

Jukka

Eli konsensus jatkukoon
smile_org.gif

ja Btw, se on fidusiaarinen ja ekskulpaatio, mutta nämä taisi olla sulta levelöintejä, eikö  
biggrin.gif

Eli konsensus jatkukoon
smile_org.gif

ja Btw, se on fidusiaarinen ja ekskulpaatio, mutta nämä taisi olla sulta levelöintejä, eikö  
biggrin.gif
Mulla on sen verran nopeat rempleksit ettei aina tiedä mitä sormet tekevät kun aivot tuottavat tekstiä. Tai sitten kävi niin, että lokki nappasi madon koukusta kun oikeaa fisua odoteltiin
smile_org.gif

Konsensus on oikeasti aika tylsää, mutta kuten havaittavissa, sen tylsyys ei voita kirjanpidon ja tilinpäätösten tylsyyttä.

Jukka

P.S. Sattuisiko kiinnostamaan hyväpalkkainen (pakistanilaisen rakennustyöläisen näkökulmasta) työ, hieno titteli (Ollilalla oli vastaava) jossa saa ajaa kesät prätkällä ja talvet nähdä kaikkea mahdollista, kuten nälkää? Jos vastauksesi on kyllä, laita hakemus tulemaan ja paikka on sinun. Bonuksena pienet tulosvastuut ja oma läppäri ja puhelinmyyjien ja erilaisten jobbarien tauoton lähestymisrumba, etenkin näin Joulun tullen.

käin kattoos eilen ; nuissa kolmessa kurvissa oli pinta uusittu sisäreunasta 1/3 leveydeltä about 10-15m matkalta.
Elikkäs vasurin "ura" katos ja nopeen vasurin pahin pomppu poistu , ainakin toivottavasti... sehän selkee keväämmällä kun tähdätään nuihin vähän vauhdikkaammin. Laistot on tosiaan aikas lyhyet, liitos vanhaan näytti aika mallikkaasti toteutetulta , mutta pitoero on varmaan kyllä aluksi olemassa sauman kahtapuolta.

baaa.gif
Johan on tännekin jo vääntö saatu aikaiseksi. Hyvä että ratoja pidetään kunnossa
thumbs-up.gif
.

Tuolla etsintäkuulutusketjussa mainittiin jotain, että Alastarolle olisi tulossa uutta pintaa. Em. ketjua ei jaksa läpikahlata edes masokisti joten kysytään tässä. Koko rata (tuskin) vai paikkoja sinne tänne...?
Teron (Tupala) kanssa asiasta tarinoituani annoin itseni ymmärtää, että päällystävät pahimmat röykkypaikat uusiksi, eli kolmosmutka, nelosmutka, Las Palmasin jälkeinen nopea vasuri ja ehkä jotain muutakin.

Töille muistaakseni varattu tämä alkuviikko, mutta jos sää ei salli (kuten nyt näyttäisi), töiden aloitusta siirretään parempaan ajankohtaan.

Oma veikkaukseni on, että noilla muutoksilla tavisten (vakioalustoilla ajavat vähemmän rohkeat henkilöt, kuten minä) ajat paranevat 1-2 sek ja huippujen 0,5-1 sek. Aivan Kemoran vertaista uudistusta ei tule, mutta suunta kuitenkin selvästi parempi kuin joillakin radoilla ei. Tämä(kin) oli syy, miksi haimme (ja saimme) heinäkuulle "ylimääräiset" SM-kisat järjestettäväksi siellä. Uskoisin uusia rataennätyksiä tehtailtavan ja pyörien ennätyksen painuvan 1:18 alkuiseksi.

Jukka

P.S. Vahva veikkaukseni on, että Lauri et muuten enää tule suorilla ohi
smile_org.gif
Aika hyvin veikattu.
rataennätyshän meni uusiksi.
biggrin.gif

mitenköhän jokkisluokassa?
itse olen päässyt parhaimmillaan 1.28 alkuisen

Tuolla etsintäkuulutusketjussa mainittiin jotain, että Alastarolle olisi tulossa uutta pintaa. Em. ketjua ei jaksa läpikahlata edes masokisti joten kysytään tässä. Koko rata (tuskin) vai paikkoja sinne tänne...?
Teron (Tupala) kanssa asiasta tarinoituani annoin itseni ymmärtää, että päällystävät pahimmat röykkypaikat uusiksi, eli kolmosmutka, nelosmutka, Las Palmasin jälkeinen nopea vasuri ja ehkä jotain muutakin.

Töille muistaakseni varattu tämä alkuviikko, mutta jos sää ei salli (kuten nyt näyttäisi), töiden aloitusta siirretään parempaan ajankohtaan.

Oma veikkaukseni on, että noilla muutoksilla tavisten (vakioalustoilla ajavat vähemmän rohkeat henkilöt, kuten minä) ajat paranevat 1-2 sek ja huippujen 0,5-1 sek. Aivan Kemoran vertaista uudistusta ei tule, mutta suunta kuitenkin selvästi parempi kuin joillakin radoilla ei. Tämä(kin) oli syy, miksi haimme (ja saimme) heinäkuulle "ylimääräiset" SM-kisat järjestettäväksi siellä. Uskoisin uusia rataennätyksiä tehtailtavan ja pyörien ennätyksen painuvan 1:18 alkuiseksi.

Jukka

smile_org.gif
Aika hyvin veikattu.
biggrin.gif

Olen hyvä veikkaamaan ja arvaamaan asioita, paitsi rahapeleissä. Asiasta voi tiedustella vaikka herra #69:ltä superbikessa kun etukäteen arvasin mutkan missä ja milloin tulee kaatumaan ja olin siellä ottamassa vastaan.

http://www.mp-foorumi.com/forum....&fpage=

Ohessa video, toivottavasti editoitu niin, että kuuluu myös se ennustukseni, että olen mutkassa odottamassa ja ottamassa vastaan. Siellä olin, kuvaajatyttö kuvasi kuultuaan ennusteeni ja ennuste toteutui, kuten toteutui näiden kierrosaikojenkin suhteen
smile_org.gif

Jukka

Hurja toinen kierros. Edellämenevä heittää polvipalalla hiekat silmille ja latu ei meinaa millään riittää.
omg.gif
Ihan mukava nähdä sb-kisavauhtia.
thumbs-up.gif

Jukka

smile_org.gif
Aika hyvin veikattu.
biggrin.gif

Olen hyvä veikkaamaan ja arvaamaan asioita, paitsi rahapeleissä. Asiasta voi tiedustella vaikka herra #69:ltä superbikessa kun etukäteen arvasin mutkan missä ja milloin tulee kaatumaan ja olin siellä ottamassa vastaan.

http://www.mp-foorumi.com/forum....&fpage=

Ohessa video, toivottavasti editoitu niin, että kuuluu myös se ennustukseni, että olen mutkassa odottamassa ja ottamassa vastaan. Siellä olin, kuvaajatyttö kuvasi kuultuaan ennusteeni ja ennuste toteutui, kuten toteutui näiden kierrosaikojenkin suhteen
smile_org.gif

Jukka
Joo näköjään.  
smile_org.gif

ja oot myös hyvä vaihtamaan renkaita, vaikka tälläinen persaukinen uuvatti olikin ajanut jo 3 vuotta samoilla raceteceillä. mitkä oli jo yhtynyt siihen alumiiniseen vanteeseen.  
tounge.gif
 siis alastarolla tiistaina 7.7
kiitos siitä - iso työ
odotan innolla tulevaa jokkiskisaa alastarolla tuun jo perjantaina treenaamaan päiväksi ja vitsi ihan uudet pirellit alla  
062802jumpie_prv.gif

Joo näköjään.  
smile_org.gif

ja oot myös hyvä vaihtamaan renkaita, vaikka tälläinen persaukinen uuvatti olikin ajanut jo 3 vuotta samoilla raceteceillä. mitkä oli jo yhtynyt siihen alumiiniseen vanteeseen.  
tounge.gif
kiitos siitä - iso työ
odotan innolla tulevaa jokkiskisaa alastarolla tuun jo perjantaina treenaamaan päiväksi ja vitsi ihan uudet pirellit alla  
062802jumpie_prv.gif
Niin ja olen hyvä pysymään pystyssäkin ja kun en itse saa kaaduttua, ystäväni Tuomo mm. yrittää auttaa. Eilen piti huolen siitä, että pääsin täräyttämään kylmillä renkailla radalle ja näytti vielä mallia kuinka sellaisilla kaadutaan heti ensimmäiseen mutkaan.

Tänään yritti avittaa kaatumistani ajamalla kylkeen

http://www.youtube.com/watch?v=fgeaB1s2ve8

Kiitos paljon pojat avusta, mutta mielelläni hoitaisin nuo naamalleen menemiset ihan itse ja jos on aivan pakko ajella päin, niin mielellään sitten kisassa eikä treeneissä.

Nyt ajat renkaat puolikuntoisiksi ja sen jälkeen myyt katukuskeille tai rauhallisemmin radalla kaarteleville, niin renkaat irtoavat paremmin ja pääset ajelemaan omaa kovaa kunnon kumeilla. Omaksi parhaakseni jäi tänään 1:29.0, mutta kisassa on mentävä 1:27 puolelle, auton kanssa ehkä 1:29 alkuinen riittää, 1:26:n jos ajan, pompin riemusta.

Samassa lähdössä sitten ollaan ja valistunut veikkaukseni on, että porukkaa jotka ajavat väliin 1:27-1:29 on paljon. Aika-ajossa uskaltaisin veikata heitä olevan 12-15. Katsotaan meneekö tämä arvaus pieleen. Ja oletuksella tietenkin, että kuivalla mennään.

Jukka

Joo näköjään.  
smile_org.gif

tounge.gif
kiitos siitä - iso työ
062802jumpie_prv.gif
Niin ja olen hyvä pysymään pystyssäkin ja kun en itse saa kaaduttua, ystäväni Tuomo mm. yrittää auttaa. Eilen piti huolen siitä, että pääsin täräyttämään kylmillä renkailla  radalle ja näytti vielä mallia kuinka sellaisilla kaadutaan heti ensimmäiseen mutkaan.

Tänään yritti avittaa kaatumistani ajamalla kylkeen

http://www.youtube.com/watch?v=fgeaB1s2ve8

Kiitos paljon pojat avusta, mutta mielelläni hoitaisin nuo naamalleen menemiset ihan itse ja jos on aivan pakko ajella päin, niin mielellään sitten kisassa eikä treeneissä.

Nyt ajat renkaat puolikuntoisiksi ja sen jälkeen myyt katukuskeille tai rauhallisemmin radalla kaarteleville, niin renkaat irtoavat paremmin ja pääset ajelemaan omaa kovaa kunnon kumeilla. Omaksi parhaakseni jäi tänään 1:29.0, mutta kisassa on mentävä 1:27 puolelle, auton kanssa ehkä 1:29 alkuinen riittää, 1:26:n jos ajan, pompin riemusta.

Samassa lähdössä sitten ollaan ja valistunut veikkaukseni on, että porukkaa jotka ajavat väliin 1:27-1:29 on paljon. Aika-ajossa uskaltaisin veikata heitä olevan 12-15. Katsotaan meneekö tämä arvaus pieleen. Ja oletuksella tietenkin, että kuivalla mennään.

Jukka
Joo toivottavasti mennään kuivalla.
ja toivottavasti ollaan samassa lähdössä (silloin olen onnistunut täydellisesti) se on nimittäin ollut tiukassa se 1.28 alkuinen
smile_org.gif

mutta palataan alastarolla asiaan.

t.Juha

Back