Jansson74
New member
Vaatepuolesta niin mun mielestä eurobiker on hyvä. ( www.eurobiker.fi )
Ideana siinä, että heillä on hyvät nettisivut, ok hinnat, paljon tarjouksia, ja heiltä saa kaikkea prätkäilyyn liittyvää.
Eli voit liikkeessä kokeilla kaikkia ajovarusteita kerallaan, jolla varmistat, että yhteensopivuus on hyvä ja varusteita on helppoa käyttää ja mukava pitää päällä asukokonaisuutena.
Ostin aloittelevana motoristina säästöbudjetilla Eurobikerin Sweep-tarjousajoasun. Kyseessä oli tekstiilivaatteet, One-sarjaa. En voi oikein suositella koska vaikka kuinka markkinoivat että puku pitää vettä niin ei toimi ainakaan enää neljännellä ajokaudella luvatusti. Hölmöä vetää aina vesikelillä sadetakkia niskaan kun vesi tulee takin läpi. Ajovarusteissa ei siis kannata säästää koska joutuu ostamaan sitten parempaa myöhemmin kuitenkin jos ensin lankeaa halpaan hintaan. MP-messuilla on hyviä tarjouksia laadukkaista ajovarusteista, kannattaa käydä messuilla alkuvuodesta. MP-Asun varusteisiin olen ollut tyytyväinen.
Vakuutuksista: mulla IF:in ympärivuotinen jaettu kuuteen erään. Eli joka toinen kuukausi muistavat laskulla läpi vuoden. Eipähän tule ajokauden aikana mielettömiä vakuutusmaksuja kun on jotain maksanut jo talven aikana.

Se gorekalvo loppuu paljon alempana kun se harmaa sisävuori antaa ymmärtää... En nyt muista tarkaan, mutta testailin kylppärissä omieni vedenpitävyyttä ja jäi vaan mieleen että alkaapas vesi tulla matalalta sisään, mutta ajossa ei ole haitannut.