• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

All Right

No puhelimeen eivät tunnu vaivautuvan vastaamaan. Olen yritellyt pari päivää tavoitella, jotta tietäisi kannattaako suunnata tonteille vai ei. Ulkopaikkakuntalaisena kun ei ihan säkällä viitsisi lähteä kokeilemaan, josko sitä haluttua tavaraa löytyisi tahi ei...
veryangry.gif
Kokeilepa sähköpostia, kun kerran tietokoneella oot. Se toimii JOSKUS nopeammin kuin puhelin. Ainakin Allrightin kohdalla uskoisin käyvän niin.
Itellä ollu joskus sama juttu kun oon yrittäny sinne soittaa, ei kukaan ehdi puhelimeen...

JK

-Risuja:
-Keväällä ostin ketjurataspaketin , sain liian lyhyet ketjut...
- 4-5 kertaa uudessa osoitteessa käynyt osia ostamassa ja joka kerta saanut jonottaa... 5-10 asiakasta varaosa tiskillä jonos ja yx ainut osamyyjä!!

-Ruusuja:
Hinnat muutamia euroja halvempia kuin kilpailevissa kaupoissa.

Hyvä palvelua kyllä löytyy jopa kahviautomaatti
baaa.gif

Vielä kun panostaisivat hinta politiikkaan muutenkin kuin kaikki rahat pois ja äkkiä
veryangry.gif

Kaikkein kallein liike kaikesta huolimatta.
Hyvähän siellä on käydä vertailemassa ja testailemassa ja ostaa loppujenlopuksi muualta
033102bebe_1_prv.gif

Palvelua kyllä saa muualtakin jos sitä haluaa.... Aina ei kuitenkaan ole parasta kuunnella sitä myyjän ylistys saarnaa .

Hyvää palvelua aina olen saanut, kun olen katsellut pyöriä, niin aina on joku kysynyt "voinko auttaa?" ja vaikka vastaa vain katselevansa niin myyjä hymyilee ja sanoo että "tuu ihmees kysyy jos tulee jotain mieleen?"

Kerran ku olin ostamassa ketjupesuainetta, niin pelkkä vilkaisu myyjään riitti ja tultiin kysymään, että tarvitsenko jotain. No kun pesuainetta ei ollut hyllyssä, niin myyjä tarkisti ja huomasi olevan varastossa ja haki viipymättä mulle varastosta laatikon, jossa niitä oli.

Iso plussa täältä siis allrightin palvelulle
smile_org.gif

Hyvää palvelua aina olen saanut, kun olen katsellut pyöriä, niin aina on joku kysynyt "voinko auttaa?" ja vaikka vastaa vain katselevansa niin myyjä hymyilee ja sanoo että "tuu ihmees kysyy jos tulee jotain mieleen?"

Kerran ku olin ostamassa ketjupesuainetta, niin pelkkä vilkaisu myyjään riitti ja tultiin kysymään, että tarvitsenko jotain. No kun pesuainetta ei ollut hyllyssä, niin myyjä tarkisti ja huomasi olevan varastossa ja haki viipymättä mulle varastosta laatikon, jossa niitä oli.

Iso plussa täältä siis allrightin palvelulle
smile_org.gif
Siis oot All-Rightissa kattellu pyöriä? Eikös se ole TK-Biketeam kun myy samassa hallissa prätkiä..

Siis oot All-Rightissa kattellu pyöriä? Eikös se ole TK-Biketeam kun myy samassa hallissa prätkiä..
nosiis niinhän se on, mutta kuitenkin pidän allrightinä koko puljua. Ihan sama kummalla "puolella" asioi niin palvelu on aina hyvää.
Tämä selvä
tounge.gif
Tietty niillä on ihan eri henkilökunta jne.

Onhan se toisaalta vähän sama kuin arvostelis vaikkapa Itäkeskuksen Citymarketin asiakaspalvelua sillä perusteella kun käy siinä viereisessä HessuBurgerissa syömässä...

nosiis niinhän se on, mutta kuitenkin pidän allrightinä koko puljua. Ihan sama kummalla "puolella" asioi niin palvelu on aina hyvää.
Sen olen huomannut käydessäni, että Biketeamin puolella on ollut paljon myynnissä niitä vaivaiset 6.000-8.000 km ajettuja vm. 1998-2000 Busia, Bladeja ym. suoraan Saksasta. Saksassa taitaa sitten olla Suomea niin paljon lyhyempi kesä, että ei tahdo säiden puolesta keritä ajamaan kaudessa edes tuhatta kilometriä. Taisi olla aikanaan koulun maantiedon kirjassa väärät tiedot kun väittivät, että Saksassa on Suomea selkeästi eteläisemmän sijainnin johdosta pitempi kesä ja lämpimämpi talvi? Tuo virhe on varmaan jo aikaa sitten korjattu sosialidemokraattisten oppikirjantekijöiden sekä kouluhallituksen ripein ja päättäväisin toimin. All Rightista ei muuta kommentoitavaa kuin, että jos ehdottomasti haluaa ostaa kiskurihintaan prätkäkilkkeitä, kannattaa mennä sinne. Esimerkki ajokauden aikana ostetusta potasta (Shoei X-Spirit replica): All Rightin tarjous 760 €, Motocard (Epsanja) 540 €. Postikuluja ei mennyt, koska ostos oli yli 300 €.

760egen KYPÄRÄ!!? Get the fuck out of here!
biggrin.gif

100egen potta riittää ihan hyvin.. jos niin kova isku tulee, että tarvii jotain kuitukypärää niin parempi vaan, että ei jää kitumaan rullatuoliin.
wink.gif

Tuli mällättyä tossa muutama vuosi sitten ihan muovipotan kanssa ja kupoli kajahti assuun niin kovaa, että päässä pimeni hetkeks, mutta potta ehjä..

Sen olen huomannut käydessäni, että Biketeamin puolella on ollut paljon myynnissä niitä vaivaiset 6.000-8.000 km ajettuja vm. 1998-2000 Busia, Bladeja ym. suoraan Saksasta. Saksassa taitaa sitten olla Suomea niin paljon lyhyempi kesä, että ei tahdo säiden puolesta keritä ajamaan kaudessa edes tuhatta kilometriä. Taisi olla aikanaan koulun maantiedon kirjassa väärät tiedot kun väittivät, että Saksassa on Suomea selkeästi eteläisemmän sijainnin johdosta pitempi kesä ja lämpimämpi talvi? Tuo virhe on varmaan jo aikaa sitten korjattu sosialidemokraattisten oppikirjantekijöiden sekä kouluhallituksen ripein ja päättäväisin toimin. All Rightista ei muuta kommentoitavaa kuin, että jos ehdottomasti haluaa ostaa kiskurihintaan prätkäkilkkeitä, kannattaa mennä sinne. Esimerkki ajokauden aikana ostetusta potasta (Shoei X-Spirit replica): All Rightin tarjous 760 €, Motocard (Epsanja) 540 €. Postikuluja ei mennyt, koska ostos oli yli 300 €.
Kuka täysjärkinen maksaa listahintoja..Halvemmalla saa All Rightista tai itseasiassa muutaman euron alle 540€

Kovin on ollut hankala tinkiä Allwrongissa joten olen keskittänyt Stormiin kilkkeiden hankinnat.

omg.gif
ookko ny ihan tosissas?ikinä en oo meinaan maksanu täyttä hintaa kumpaisessakaan oollwrongissa  
wink.gif

Kuka täysjärkinen maksaa listahintoja..Halvemmalla saa All Rightista tai itseasiassa muutaman euron alle 540€
Mitä v*tun listahintoja?? Kysyin kesäkuussa 2006 All Rightista X-Spirit replica-kypärän käteishintaa, jonka listahinta oli 800 €. Myyjä sanoi käteishinnan olevan 760 € eikä tinkimisestä huolimatta luvannut sitä yhtään halvemmalla. Minä halusin sen kypärän silloin ja totesin, että en viitsi siitä maksaa itseäni kipeäksi All Rightissa. Potta tuli runsaassa viikossa Motocardista. Kesäkuussa 2006 et ole ikinä voinut saada X-Spiritiä alle 540 eurolla (Motorradladenista sen olisi heinäkuun lopusta 2006 lukien postikuluineen saanut jollain 520 eurolla) All Rightista ellet ole töissä ko. putkassa ja saanut kypärän johonkin henkilökunnan sikanettohintaan. Ajokauden päättyessä saattaa ajovermeitä saa edullisestikin, mutta se ei auta yhtään kun niitä tarvitaan jo ajokauden alkupuolella, jolloin ne ostetaan sieltä, mistä suunnilleen edullisimmin saadaan. Ai niin, tulihan sitä aikanaan ostettua Alpinestarsin GP Plus-käsineet All Rightista ja nekin hajosivat 17.000 ajokilometrin jälkeen. All Right on sikahintainen putka.

Mitä v*tun listahintoja?? Kysyin kesäkuussa 2006 All Rightista X-Spirit replica-kypärän käteishintaa, jonka listahinta oli 800 €. Myyjä sanoi käteishinnan olevan 760 € eikä tinkimisestä huolimatta luvannut sitä yhtään halvemmalla. Minä halusin sen kypärän silloin ja totesin, että en viitsi siitä maksaa itseäni kipeäksi All Rightissa. Potta tuli runsaassa viikossa Motocardista. Kesäkuussa 2006 et ole ikinä voinut saada X-Spiritiä alle 540 eurolla (Motorradladenista sen olisi heinäkuun lopusta 2006 lukien postikuluineen saanut jollain 520 eurolla) All Rightista ellet ole töissä ko. putkassa ja saanut kypärän johonkin henkilökunnan sikanettohintaan. Ajokauden päättyessä saattaa ajovermeitä saa edullisestikin, mutta se ei auta yhtään kun niitä tarvitaan jo ajokauden alkupuolella, jolloin ne ostetaan sieltä, mistä suunnilleen edullisimmin saadaan. Ai niin, tulihan sitä aikanaan ostettua Alpinestarsin GP Plus-käsineet All Rightista ja nekin hajosivat 17.000 ajokilometrin jälkeen. All Right on sikahintainen putka.
Sä oot vaan huono tinkaaja...
tounge.gif

Onneksi jotkut osaavat tuon tinkaamisen niin, että hinnasta tippuu muutama satanen pois tuosta vaan. Itsehän en kuulu näihin tyyppeihin ja tilaan tavarani bomberin tapaan ulkomailta. Eikä se tinkaaminen ole sen kummempaa, kuin että kysytään että paljonko maksaa ja onko tiukka hinta. Jos myyjä ei tajua sitä hintaa enempää pudottaa, niin sitten jää tavara ostamatta. Muutenkin kiinnostaisi tietää, että miten monta kottikärryllistä sitä rahaa on pitänyt niihin liikkeisiin kantaa, ennen kuin nuo "hyvä veli"-alennukset tulevat voimaan?

Omasta mielestä allright ei kans vakuuta yhtään. Olin ostamassa pesunestettä, ni eipä myyjä osannu sanoa siitä yhtään mitään, samotein ei edes tiennyt onko tuota muovinkiillotusainetta liikkeessä ym. Ja kyllähän sieltä alea saa, jos tyytyy siihen että 500€ takista sais 50€ pois, no eipähän ole tarvinnut sieltä niitä sitten ostella.
Ja tosiaan allwrong on todellakin niin sikahintanen mesta, että ei tarvi mun sinne ostosmielessä enään piipahtaa.

Asiantuntemusta Allrightissa ei löydy monellakaan. Jotkut myyjät sen ikäisiä että tuskin edes isoa A:ta taskussa. Parasta on kun tinkaat niin myyjä vastaa että hänellä ei ole valtuuksia laskea hintaa niin alas...
tounge.gif
Sanoin että pyydä paikalle henkilö jolla on valtuuksia.
Stormiin kannan myös rahani. Biketeamin vetäjä Tomi ihan jees tyyppi. Se silmälasipäinen pitkä tyyppi, nousee karvat pystyyn aina kun nään. Mua myös huvittaa noi Saksan vähänajetut ja saatanan kalliit pyörät. Sen verran kait pitää ens kesänä rahaa kantaa biketeamiin että saa bussin vuokralle ellen osta jostain muualta omaksi
033102bebe_1_prv.gif

All Right on sikahintainen putka.
Ite oon ostanut Lappeenrannan All Rightistä yhen uuden pyörän + muuta romua yli 2000€. Nyt ostin Alpinestarin nahkapuvun sieltä. Lista hintaa 900€, orgin web shopissa yli 800€, Saksassa ja hollannissa n. 700€ ja ite maksoin 600€. Eli en nyt sikahintaisista tuotteista puhuis??? + muut romut kanssa mitä olen ostanut olen saanut mielestäni tosi edullisesti kun muihin paikkoihin olen verrannut.

All Right on sikahintainen putka.
Ite oon ostanut Lappeenrannan All Rightistä yhen uuden pyörän + muuta romua yli 2000€. Nyt ostin Alpinestarin nahkapuvun sieltä. Lista hintaa 900€, orgin web shopissa yli 800€, Saksassa ja hollannissa n. 700€ ja ite maksoin 600€. Eli en nyt sikahintaisista tuotteista puhuis??? + muut romut kanssa mitä olen ostanut olen saanut mielestäni tosi edullisesti kun muihin paikkoihin olen verrannut.
Ulkomaisista verkkokaupoista ne Alpinestarsin, Dainesen ym. laatuvermeet saa yleensä aina halvemmalla kuin Suomesta ja vielä silloin kun niitä tarvitsee eli ajokauden aikana. Olen muuten edelleen sitä mieltä, että All Right on sikahintainen putka.

Mikä v-tun "Lappeenrannan Allright", onko mukamas tällä Stadin Allright Oy:llä joku narikka Lappeenrannassa?
ghostface.gif

Never heard! Enkä usko vieläkään...
033102bebe_1_prv.gif

Back