aloittajalla on nyt samanlainen tilanne ku mulla oli silloin kun hankin ekan ison pyörän, 25 vuotta edellisestä pyörästä , RD LC jolla mentiin melkein 3 kesää kaasupohjassa aina joka paikkaan
silloin päätin että niin kauan kun järkeä ison pyörän käsittelyyn ei löydy ,annan olla ,muuten Huuruksen kaverit kutsuu ylhäältä käsin.
no broidi perhana meni ja osti -96 900Bladen jolla mä kävin jänkhällä eli sellasen vajaan 3000km koeajolenkin, ja sitten se olikin menoa..
blade oli mun pariovellisen vaatekaapin kokoiselle ukolle helvetin pieni ja ahdas mutta olin kuitenkin vuosien varrella päässyt kokeilemaan milloin kenenkin pyörällä ja vanha kawa gpz 1100 oli jäänyt lämmöllä mieleen ,toinen oli 1100 ZZ-R jollaisella olin myös ajanut koelenkin joskus ja kun kaverilla sattui olemaan sellainen vapaana autotallissa niin sehän oli haettava ,päivääkään en katunut, portaaton tehonsäätö oikealla ranteella ja kuusilovinen vaihteisto ,sekä sen verran ikää että hinta oli kohdallaan ja ropattavaa kuitenkin ,että mielenkiinto säilyy..
5 vuotta sillä mentiin ja sitten myin sen yhdelle parhaista kavereista ,ensipyöräksi , eikä hänelläkään ollut koskaan mitään ongelmia sen kanssa ,vaikka alusta ei ole lähelläkään tätäpäivää ,ei ole kunnon jarruja eikä mitään avustimia.
sen mä vaan sanon että jos oisin ostanut sen cbr600 vuodelta -93 joka oli mulla vuokralla aikanaan ,ni ois kyllä viimeistään viikonpäästä vituttanut