Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sopii hyvin myynti-ilmoitukseenparasta mitä rahalla saa.
Kuten Rossivoittajat ajavat a-starseilla.![]()
..eli siis ikuiset kakkoset, niinkuin BiaggiKuten Rossivoittajat ajavat a-starseilla.![]()
![]()
Asiaa. Tuossa omassa kommentissani totesin vain nahkan tuntuneen sormissa paksummalta. Se mikä istuu parhaiten on varmasti se paras valinta, oli se sitten mikä tahansa noista em. merkeistä.Mulla on Alpinestarsin tz1-takki. Löytyy myös Halvarssonin Victor-takki ja Rocker-housut. Takit on malliltaan saman tapaisia ja sopivat mun päälle kuin sormi nenään, toisin kuin Daineset. Eli se mikä istuu yhdelle ei välttämättä käy toiselle, kuten jo joku edellä mainitsi.
A-stars, Dainese, Halvarsson, Ixs... eiköhän noista löydy istuva ja oikean mallinen joka jannulle halusi sitten race, touring tai ihan "klassisen" mallisia nahkoja. Ja laatu ainakin mun mielestä mainituissa merkeissä parasta a-luokkaa.
Juu, kengurunnahka on erittäin lujaa, en tiennyt että sitä käytetään myöskin ajopukuihin. Aina oppii uutta.Eikös jotkin parhaat / kalleimmat kisapuvut tehdä jostain ihmeen kengurun nahasta?? Vai olinko ymmärtänyt väärin? Lehmän iho on ihan hyvä materiaali, kunhan se on käsitelty oikein (kuten karvari edellä totesi). Itse koittanut aina etsimään sellaisen pehmeän tuntuisen puvun jossa nahka silti on paksuudeltaan 1.2-1.4 mm. Koppurassa puvussa se nahka todellakin repeää helposti samoin kuin myös saumat repeävät helpommin. Tietysti sellaisesta hyvästäkin puvusta tulee kova koppura jos sitä ei hoideta oikein.
Muistelisin että Kushitanin (kirjoitettiinko se noin) kilpamallit tehdään kengurusta. Hanskoissa käytetään melko paljon (olikos se nyt vuohen nahkaa) joka on kestävää myös ohkaisena ja näin ollen tuntuma saadaan hyväksi.Juu, kengurunnahka on erittäin lujaa, en tiennyt että sitä käytetään myöskin ajopukuihin. Aina oppii uutta.Eikös jotkin parhaat / kalleimmat kisapuvut tehdä jostain ihmeen kengurun nahasta?? Vai olinko ymmärtänyt väärin? Lehmän iho on ihan hyvä materiaali, kunhan se on käsitelty oikein (kuten karvari edellä totesi). Itse koittanut aina etsimään sellaisen pehmeän tuntuisen puvun jossa nahka silti on paksuudeltaan 1.2-1.4 mm. Koppurassa puvussa se nahka todellakin repeää helposti samoin kuin myös saumat repeävät helpommin. Tietysti sellaisesta hyvästäkin puvusta tulee kova koppura jos sitä ei hoideta oikein.
Esim. hyvälaatuiset jalkapallot ja jalkapallokengät tehdään siitä.
Ainoat huonot puolet kengurussa on nahkojen pieni koko ja raaka-aineen kallis hinta.![]()
parasta mitä rahalla saa. multa saisit hyväkuntoisen alpinestarsin gpu 2-osaisen puvun, koko 52!
Dainesella on eroja, kalliimmissa malleissa kuten Bora, Talos yms, nahka on erittäin pehmeää ja hyvin käsiteltyä.En nyt välttämättä liittyisi siihen mielipiteeseen että Italiassa tehty on laadukas aina, tai jossain Romaniassa tehty heikkolaatuinen. Laatu tulee ihan puhtaasti siitä miten sitä valvotaan valmistuttajan ja valmistajan puolesta. Kun sitä pukua ostaa niin kannattaa tarkistaa aina ne saumat (vähintään kaksinkertaiset ompeleet). Nahan laatu on helposti tarkistettu ihan kokeilemalla sen pehmeyttä. Joskus maailmassa kokeillut Sweepin pukuja, olihan se paksua nahkaa, mutta tolkuttoman kovaa koppuraa. Taasen tässä juuri ennen vuoden loppua pääsin kokeilemaan Arlene Ness pukuja ja pitää sanoa että nahka on laadukkaampaa kuin Dainesen puvuissa (ainakin niissä joita olen päässyt kokeilemaan). Messuilla kannattaa kiertää ja katsella ja eritoten kokeilla.