Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain omani (Tuono 660) kilpiin 1.6, ilmeisesti coc todistuksen saaminen kesti.. ja pakoventtiilien recalliin liittyvät työt. Jälleenmyyjä teki kaikkensa asioiden edistämiseksi ja hoiti oman osuutensa mallikkaasti.
Nyt ehtinyt muutaman lyhyen lenkin ajamaan ja laite on kyllä ketterä & hauska![]()
Minkäslaiset vakuutusmaksut Tuonossa on? Kukaan RS saanut vieläkään liikkeelle?
Minä en ainakaan ole vielä saanut omaani, ehkä tällä viikolla?
Muuten olen sitä mieltä, että koskaan ei kannata ostaa mitään, mitä ei saa saman tien mukaansa kun lyö rahat kouraan.
Joo en kyllä itsekään ostaisi mitään jonka saatavuudesta ei olisi tarkkaa tietoa. Mulle tuotiin jo toisen kerran tässä uusi pyörä Pietarsaaresta suoraan kotiin Tampereelle. Ei voi kuin suositella RE Motorsin palvelua![]()
Sain oman RSn 19. päivä. Kotimatkalla tehot kävi 100kmh:n nopeudesta nollassa, jolloin meinasi heittää mut sarvien yli.. Tehot palautuivat heti takasin. Alarm atc disabled, abs valo syttyi ja aprc valo vilkkumaan. Virrat pois ja takaisin, sama ongelma ja nopeusmittari näytti loppumatkan 0kmh. Satunnaisina päivinä ajellut ja varoitus valot syttyvät hetken aikaa ajettua. Pyörä haettiin tiistaina huoltoon. Apriliaforumilla joku kirjoitti, että korjaantui uudella ohjelmistopäivityksellä.
Saitko jo takaisin vai vieläkö on korjauksessa? Miltä pyörä muuten vaikutti?