Aprilia RS250

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jammer

New member
Eli olen ajatellut ostaa Aprilia RS250 Saksasta
Tässä tuumiskelin että jos kyseistä pyörää ei saa suomesta mitenkään niin verohan otetaan Vastaanlaisesta eikö?
eikai ne voi ottaa veroa isommasta kuin 250cc?
Suomesta taida saada muutakuin Kawasakin ZZR250 .

Toinen juttu mitäs mieltä olette kannattaako tuollaista ostaa ?
onko muita 250cc pyöriä myynissä kuin ZZ-250r suht koht uusia.

Jos kyseistä pyörää ei ole tuotu Suomeen niin pyörä pitää tyyppikatsastaa. Eli vaikeeksi menee.
Osta ennemmin vanhempi 600cc.

auts ai että tollanen säätö sit...Mitäs toi tyyppikatsastus sit oikein tarkottaa?

Pystyykö mistään saamaan tietoon onko kyseistä pyörää koskaan tuotu suomeen?

Kyllähän 250 RS:ää on Suomeen mielestäni tuotu. Sellainen kuva on jäänyt. Ainakin aikoinaan, kun hain oman piikkisen RS:n, niin vieressä oli 250 RS. MP-messuilla on ollkut Nakkilan osastolla 250 RS. Ja ihan katumallisia.
Soita Nakkilan Pyörään ja Mopoon ja varmista asia. Siellä ainakin tiedetään.
Aika härski peli olisi kyllä!

Taidampa soittaa vaan Autorekisteri keskukseen
smile_org.gif

Mulla on RS250, ja niitä ei tietääkseni ole virallisesti tuotu Suomeen. Omanikaan ei ole kilvissä. Vastaava pyörä on Suzukin RGV 250, joita muistaakseni yhtenä vuonna tuotiin Suomeen. ZZR250 on sitten ihan eri planeetalta...

Apriliakin on nyt lopettanut 250-kuutioisen katupyörän valmistuksen, joten 2-tahtisia moottoripyöriä (siis poislukien kevytmoottoripyörät) ei enää uutena taida saada.

Osta Kawan ZXR400, sitä on tuotu Suomeenkin - ei tarvita tyyppikatsastuksia ymm.. muuta erikoista, pelkkä euronippu
wink.gif

ZXR400 on tuon 250cc Aprilian tyylinen pienikuutioinen voimanpesä ja on muuten tyylikkäät äänet, kuulostaa isommalta kun on
sport05.gif
smile_org.gif

On vielä 4-tahtinen, piikkiä isompi 2-tahtinen on nimittäin aika ankea
lookaround_orig.gif

Mitäs valmistetaanko tuota kawasakia vielä?
Paljos siinä on tehoja?
Kyllähän tuota valmistetaan ja myydään koko ajan muualla, Suomeen noita tuodaan Sumekon toimesta uusina aika vähän. Korkean hinnan takia ei ole menestynyt Suomessa, kuten kaikki muutkin alle 500cc ja yli 125cc pyörät täällä..

Hevosvoimia 53 ja huiput on siinä 200km/h. Esim. tänä vuonna pyörää ei taas tuoda uutena, mutta ZZR250 tuodaan.

Tässä on viime vuoden mallin linkki motopalstalta:
http://www.motopalsta.com/shownew.phtml?id=1016

Mitä mitä miksi eri mieltä
ghostface.gif
, kun vilkasin sivuasi sielläkin näytti olevan 4-tahtinen
wink.gif
No niin juu, ja tämä nykyinenkin kilpipyörä on nelitahtinen (se on jo vähän vanha sivusto)...

Kyllähän se vähän niin on, että normaaliin katukäyttöön nelitahtinen on mun(kin) mielestä huomattavasti huolettomampi.

hui helvetti että on sakawaki kallis
sad_orig.gif

60heppaa löytyy rs250

imo kattelin jokunen aika niin ei kyl usassa olis myytävänä enään.

Siel on uus ninja 250 mutta se on aivan naurettavan näköinen

Kyllä noista vanhemmista ZXR400 peleistä lähtee 65hv.. ja huiput menee selvästi yli 200kmh.. Aivan huippupyörä.. kevyt, ketterä ja nopea. Melkein identtinen ZXR750:n kanssa, on vain matalampi ja kevyempi. Olen 172cm pitkä ja mulle sopii kuin nakutettu.. pidemmillä kuskeilla tulee ongelmia... toisaalta myös n. 150cm tyttösellä yltää jalat maahan
tounge.gif

Itsellä ensimmäisenä pyöränä toista kesää vm91, eikä mitään valittamista.. Sattumalta pyörä on just myytävänä
wink.gif
Noita ei Suomen markkinoilla juuri muita olekaan kuin 91 ja 99 malleja.

Nettiauto.com:sta löytyi tällainen RS 250. Taitaa olla vielä Suomen kilvissä. Aika makee. Tuollainen täytyisi joka pojan tallista löytyä ratapäiviä varten.
buttrock.gif

062802moto_prv.gif

Täältä löytyy

huhhuh on pyörällä hintaa
sad_orig.gif

Mites löytyykö noist 25kw rajotukset? näin ainakin olettais noissa pienissä pyörissä viel 25kw rajotukset.

Back