Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitat ensin säiliön täyteen nestettä.Jos nyt vielä vaihe vaiheelta jaksatte kertoa miten toi ilmaus onnistuu?
Jopa luultavasti moottoripyora.orgin kovin r4-fanboy Tylyttäjä suostuu myöntämään että Millessä on hyvä alusta. Paremmaksikin saa Öhlinsillä tai Pensken jousilla ja öhlinsin keulalla (jos ei ole mallista riiippuen jo asennettu)kaikkea vakiovehjettä enemmän. Lähinnä minua arveluttaa RSV:n kestävyys/viat, kun nuo edelliset eivät ole kertaakaan pettäneet/aiheuttaneet ongelmia. Mutta eipä sillä merkillä väliä jos pyörä on hyvä ja toimii. Alustavasti olen ajatellut 00-02 malleja.
Onko seuraava laite RSV vai löytyykö parempia/tehokkampia/"varmempia" twinejä? Jos, niin mitä?
T: Aloitteleva twinisti
Kyl on loistava alusta, jarrut ja runko! Paremmat jarrut ja alusta kuin K5 Gixxerissä..Jopa luultavasti moottoripyora.orgin kovin r4-fanboy Tylyttäjä suostuu myöntämään että Millessä on hyvä alusta. Paremmaksikin saa Öhlinsillä tai Pensken jousilla ja öhlinsin keulalla (jos ei ole mallista riiippuen jo asennettu)kaikkea vakiovehjettä enemmän. Lähinnä minua arveluttaa RSV:n kestävyys/viat, kun nuo edelliset eivät ole kertaakaan pettäneet/aiheuttaneet ongelmia. Mutta eipä sillä merkillä väliä jos pyörä on hyvä ja toimii. Alustavasti olen ajatellut 00-02 malleja.
Onko seuraava laite RSV vai löytyykö parempia/tehokkampia/"varmempia" twinejä? Jos, niin mitä?
T: Aloitteleva twinisti
Laadultaan muuten Aprillia on varmasti japsien tasoa (ei ainakaan ole silmiin pistäneet uutiset hitsaussaumoista revenneistä/katkenneista rungoista kuten uudessa GSX-R:ssä. Sitä se liika vääntö sitten varmaan tekee
)![]()
Täälläkin on yks 190 senttinen RSV:tä harkitseva kaveri.
No toki löytyy muitakin merkkejä.Täälläkin on yks 190 senttinen RSV:tä harkitseva kaveri.
Eipä noissa tuon ikäisissä sporttitwineissä ole montaa vaihtoehtoa. Itellä oli 02 R-malli reilu kaksi kesää eikä ongelmia ollut.
Jos vanhakoppaiseen Milleen meinaat päätyä, eti ´03 R-malli saman tien.
2003 tuli close ratio vaihdelaatikko, joten välityksiä lyhennettäessä ykkönen ei jää niin lyhyeksi.
Vanhakoppasessa on tilaa kuljettajalle hyvin. Kone on alakierroksilla uutta mallia vahvempi. Omassa 104 Nm@5400 rpm.
Uudempaan joutuu vaihtamaan eturattaan lisäksi myös kaksi piikkiä suuremman takarattaan, jotta voi satasta ajella suurimmalla vaihteilla ilman, että tupee tipahtaa silmille. Vakio on välitetty 300 km/h asti, mitä se ei ota edes vapaassa pudotuksessa...
Mistä vuosimallista eteenpäin pyörä on uutta mallia?Uusikoppaisella eli RSV1000R:llä onnistuu hyvin, toissaviikonloppuna tulikin heitettyä tyttöystävän kanssa 1500km viikonloppureissu.
Moitteita takapenkiltä kuului lähinnä jyrkästä polvikulmasta.
Kuskilla sensijaan ruhtinaalliset oltavat matka-ajoon
-> runsaasti liikkumavaraa joka suuntaan ( 180cm kuski)
Millellä luultavasti yhtähyvin ellei paremmin onnistu kuskaaminen...
Kytkimen kiehuminen loppui, kun vaihdoin Motulin 600 -nesteeseen.Mitenkäs muilla nuo kytkin/jarruongelmat. Muutaman kanssa näistä keskustellut kylläkin, mutta onko ongelmat poistunut korjaussarjan myötä, vai temppuileeko edelleen? Kaupungissahan tuo ei mikään herkku ole, mutta seka-ajoa olisi tarkoitus ajella, mm. mutkaa, matkaa ja kaupungillakin. Apriliaforumilta löytyis varmaan ratkaisu, mutta kysympä ensiks täältä.
On se kumma juttu ku mulla ei ole ollut kytkimen tai takajarrun kanssa mitään ongelmia..2004 vaihtui malli ns. uuteen...
ei tuohon takajarruongelmaan ole löytynyt mitään ratkaisua, takajarruttomia ovat![]()