Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samanlaisella ajelen mä, löytyy lastu ja arrowi , akran 2-2 putkisto kylläkin tilattuMilleR '03 vaihdoin täksi kesäksi ja vielä toimiiVaatii kyl hieman opettelua 4 koneen jälkeen. Arrow:in pönttö tilattu että pääsee V2:n äänet oikeuksiin.![]()
Kuinka "kyykky" toi mille on ajoasennoltaan. Olis ens kesälle yks mahdollinen valinta.
Pituutta kun on kertynyt 196, niin kiinnostas tietää, kannattaako sitä edes ajatella vaihtoehdoksi...
Mille oli mulle ainakin aika ahdas jalkatilan suhteen. (oon 186 pitkä) Takajarrun käyttö (kuka sitä tarttee??) ja alas vaihtaminen oli aika hankalaa. Ehkä niitä jalkatappeja olis saanu hiukan säädettyä, muttei jaksanut puolen tunnin lenkkiä varten alkaa roplaamaan. Kakspäällä ajoasento oli ihan helvettiä, kun matkustaja on suunnilleen reppuselässä. Yksinhän tollasta ajellaankin, joten sillä ei ole sillain väliä.Kuinka "kyykky" toi mille on ajoasennoltaan. Olis ens kesälle yks mahdollinen valinta.
Pituutta kun on kertynyt 196, niin kiinnostas tietää, kannattaako sitä edes ajatella vaihtoehdoksi...
Mielenkiintosta juttua, ja löytypä samalla muutenki tosi mielenkiintosen olonen sivusto. Kiitos linkistä