• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Aprilia talk

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Caponord löytyy itseltä. Vuoden vanha, kilsoja kertynyt reilut 17000 ja tyytyväinen olen ollut. Varaosien suhteen ei ole ollut ongelmia, ainakaan kun ei ole tarvinnut muuta kuin perushuoltokamaa.

Ei Apriliaa vielä löydy, mutta pegaso voi mahdollisesti olla tulevaisuudessa hankintalistalla...
Eli siis pegaso kuskit, paljonkos koneelle menovettä maistuu, kun joku tuossa mainitsi että reilun puoleisesti kuluisi?
Millainen satula on pidemmillä matkoilla, ainakin kylmissä tyypeissä tuntui "melko" oudolta... voisi mennä uudelleenmuotoiluun
Ovatko venttiilit suht helposti esiin saatavissa säätöä varten?
Jotai muuta tietämisen arvoista? Kaikki kiinnostaa...

MilleR '03 vaihdoin täksi kesäksi ja vielä toimii
smile_org.gif
Vaatii kyl hieman opettelua 4 koneen jälkeen. Arrow:in pönttö tilattu että pääsee V2:n äänet oikeuksiin.

MilleR '03 vaihdoin täksi kesäksi ja vielä toimii
smile_org.gif
Vaatii kyl hieman opettelua 4 koneen jälkeen. Arrow:in pönttö tilattu että pääsee V2:n äänet oikeuksiin.
samanlaisella ajelen mä, löytyy lastu ja arrowi , akran 2-2 putkisto kylläkin tilattu
buttrock.gif

ps.onhan siinä eroa ihan kylliksi rivikoneeseen, edellinen mankeli zx-12r

Kuinka "kyykky" toi mille on ajoasennoltaan. Olis ens kesälle yks mahdollinen valinta.
Pituutta kun on kertynyt 196, niin kiinnostas tietää, kannattaako sitä edes ajatella vaihtoehdoksi...

Kuinka "kyykky" toi mille on ajoasennoltaan. Olis ens kesälle yks mahdollinen valinta.
Pituutta kun on kertynyt 196, niin kiinnostas tietää, kannattaako sitä edes ajatella vaihtoehdoksi...
biggrin.gif
Kyykkyhän se kyllä on mutta minun pyörääni kokeili kaveri joka oli 189 cm 120 kg ja kehui että ajoasento on hyvä.
Sanoisin että ajoasento on suunillen samanlainen kuin uudessa gigserissä mutta ei niin kyykky kuin esim R 1

Loistava linkki apriliaheeboille

www.apriliaforum.com

Löytyy viriosaa, hilavitkuttimia, ja loistava keskusteluphoorumi kaikki mitä apriliaporukat kaipaa
bowdown.gif

Mille oli mulle ainakin aika ahdas jalkatilan suhteen. (oon 186 pitkä) Takajarrun käyttö (kuka sitä tarttee??) ja alas vaihtaminen oli aika hankalaa. Ehkä niitä jalkatappeja olis saanu hiukan säädettyä, muttei jaksanut puolen tunnin lenkkiä varten alkaa roplaamaan. Kakspäällä ajoasento oli ihan helvettiä, kun matkustaja on suunnilleen reppuselässä. Yksinhän tollasta ajellaankin, joten sillä ei ole sillain väliä.

Pistäkääs Pegason omistajat kommentteja pyörästä! ja muutkin, joilla tietoa/sanottaavaa pelistä on. Joku muukin jo aiemmin kyseli.

Tällaseen kuvaan törmäsin tuolla suzuki talkin puolella:
gsxr600_89_1.jpg

Jos tuollanen joskus tulee niin tiedän mihin vaihdan. Ei muuten kauheesti tietoo löytynyt millään hakukoneilla, ei kellään sattuis olemaan jotain tietoja ko. moposta?

Miltäs kuulostaa Aprilia Mille 2001 ajettu 13000tkm
ja hinta oli vissii joku 15.000€

Onks toi minkä hintanen ja oiskoha muuta jotain tietoo tosta niinku kestävyydeltä ajettavuudelta ym. Kaipaisin tietoa kenenllä sit vain on kokemusta.

Ei toi varmaa Mille R:kään voi olla ku ois varmaa vähä turhan halpa muute
smile_org.gif

Itellä löytyy tommonen vuoden 2000 Rs tallista. Aika kiinnostavalta kuulostaa tommonen 600 Aprilia.

Futuraan mäkin vahvasti tykästyin,Capoakin koitin ja Tuonoa tuumailin, mutta puimuriin rakastuin.

biggrin.gif
Ei tainnut silloin äijä oikeen itsekään tietää mitä haluaa...

Tiistaina vissiin tänne tulee tuollainen -03 Aprilia RS. Ja onneks ei ookaan kauaa odotettu...

Back