Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni on tälläkin hetkellä kolme eri merkkistä kypärää käytössä käyttötilanteiden mukaan.6-7 vuotta Araita käyttäneenä, ja vähintään muutaman kerran viikossa visiirin irroittaneena minulla ja vaimolla ei ikinä ole mikään kiinitysosa kypärästä rikkoontunut. Pesen lähes aina visiirin irrallaan kypärästä, on niin paljon helpompaa.
Olisikohan tekniikkaharjoituksen paikka?
Jykki
Minä olen myös mukavuudenhaluinen, joten käytän Shoei Z-Onea (tällä hetkellä kaksikin kappaletta), josta se visiiri lähtee irti ja menee takaisin muutamassa sekunnissa, särkymättä.Kyllä minäkin joka reissun jälkeen pesen Arain visiirin irrallaan ja saan sen takaisin paikalleen, mutta silti se systeemi on hanurista.
Olen mukavuudenhaluinen, enkä kaipaa visiirin irroituksessa haasteita enkä tekniikkaharjoituksen tuomaa onnistumisen iloa.
Näin on nähtävä.Takuuseen pitää mennä tuo vika ehdottomasti. Pysy tiukkana.
Arain uudet tulevat mallit toivon mukaan korjaavat tuon suunnittelu"kukkasen". Kyllä aika on armotta ajanut Araista ohi. Parempia kypäriä ja erityisesti visiireitä saa jo monelta merkiltä. Araissa parasta on viimeistelytaso ja hyvät materiaalit. Visiirimekaniikka on syvältä jostain..
Parhaat visiiritekniikat:
Shoei ja Schuberth tasapistein, hieman perässä AGV, Suomy ja liuta pienempiä merkkejä, sitten Arai.
t. Spagu
sanoi:Minä olen nyt tapellut Arain visiirin kanssa. Kolme kertaa on vaihdettu sisuskalut takuuseen milloin miltäkin puolelta ja nyt tänään huomasin, että itse visiiri on halki siitä kohtaan, mistä sen pitäisi liukua sisään.