• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Asiakas nro hukassa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Waterproof
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Waterproof

New member
Hmm... Nyt on niin, että olen unohtanut asiakasnumeron webshoppiin!  
confused_orig.gif

Yritin lueskella noita Puuhiksen faquja, mutta en silti tiedä miten nyt pitäisi menetellä. Eli miten saisin uuden asiakasnumeron?  
nixweiss.gif

Joo olihan se, kiitos vaan. Olikin sitten se ensimmäinen tilaus ORG-Shopista!
062802jumpie_prv.gif

Eikös se visa kelpaa maksuvälineenä noutopaikalla?

Joo olihan se, kiitos vaan. Olikin sitten se ensimmäinen tilaus ORG-Shopista!  
062802jumpie_prv.gif

Eikös se visa kelpaa maksuvälineenä noutopaikalla?
Meillä on niin vanhanaakaaset systeemit, että rahnaa tai pankkisiirto on tällä hetkellä ne päämaksutavat. Korttien leimailut on meillä vielä hommaamatta, kun pääosin webistä porukat maksaapi. Toivottavasti ei oo ylivoimanen ongelmavyyhti. Kyllä noita tapoja kehitellään sitten lisää, kun vaan keritään.

Kaikki kun keräilee niitä provikoitaan, niin pankkisiirto webin kautta on selvästi halvin tapa maksaa.

Mulla on nyt käynyt niin, että asiakasnumero on kadonnut johonkin.
withstupid.gif
Ja kun takanakkikin rupeaa osoittamaan siloittumisen oireita, niin tarttisin saada tietää mun asiakasnumeron. Eli saisko sen vaikka mailiin?
nixweiss.gif

Mulla sama juttu
nixweiss.gif
Yritin ettiä tuolta mailista sitä mailia joka tuli ku sinne rekisteröity, muttei löytynyt
nixweiss.gif

Myös minä olin puusilmä, ja hukkasin tuon asiakasnumeroni...
Koneen nollaus päästi sen ikuiseen bittiavaruuteen...

Hjälppiä kaivataan täälläkin suunnalla!

Onnex on muillakin sama ongelma, enkä ole yksin. En sitten kirveelläkään enään muista asiakasnumeroani...
nixweiss.gif

Olisikohan tuohon shopin puolelle mahdollisuus rakentaa näitä varten hiukan automaatiota eli syöttämällä esim. email osoitteen jolla on shoppiin rekisteröitynyt niin tuo shopin softa lähettäisi kyseisellä email osoitteella rekisteröityneen tiedot ko. email osoitteeseen?? Näin vähenisi Italolta varmaan aika paljon ylim. töitä...

Nyt olis salsanannat ja tunnunnunnukset viästitetty
tounge.gif

Kyselkää vaan jos puuttuu. Automatiikkaa ei vielä ole joten samaan topikkiin vaan jos hukkaantuu..
sport05.gif

Tämäkin on unohtanut tunnuksensa, eikä johdu edes väkevistä tämä unohdus....

Kiitos....

noniin... tunnustaa täytyy, että sama ongelma on mulla kuin niin monella muullakin
bawling.gif

että josko mullekin....
blush.gif

Dementia vaivaa täälläkin, enkä tietenkään laittanut mihinkään paperille asiakastunnuksia/salasanoja...
bawling.gif

Back