Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ovat kuulemma hyviä. Tosin vähän tarkkuutta täytyy käyttää ostaessa, koska heillä on loistava valikoima laseja käytettäväksi esim. napaseuduilla jäätikkövaelluksilla. Kaikkein tummimmat lasit ovat vähän samaa luokkaa valon läpäisykyvyssä kuin käsi silmien edessäJulbo Kaveri joskus suositteli kyseistä merkkiä. Toimivat kuulemma hyvin kypärän kanssa. Itsekkin tuli sitten ostettua. Pari kesää noiden kanssa on tullut ajeltua eikä pahaa sanottavaa ole.
Tuolla myyvät: Mountain Shop
Espoon vitsiniekka ei kohta tarvi tummennettuja laseja kun alkaa luomet tummuun..!Ehkä Orgin historian ja jäsenistön rumimmat lasit.
Varo ettei taas lähde taju. Sitten makaillaan heinikolla, mutta ensi kerralla laitan aurinkolasit sun päähän ja jätän sut heitteille. Heräät sitten aamuauringon sarastaessa.Espoon vitsiniekka ei kohta tarvi tummennettuja laseja kun alkaa luomet tummuun..!Ehkä Orgin historian ja jäsenistön rumimmat lasit.![]()
Mulla on tän vuoden Jysäriin ihka uudet painitrikoot, otan haasteen vastaan, vaikka aurinkolasit päässä..!Varo ettei taas lähde taju...
Itselläni on Schuberth Consept, silti käytän lisäksi jotain markettiaurinkolaseja, koska ajoasento varsin pysty, joten Suupertin visiirin alta naamalle tulviva valo häikäisee tehokkaasti. Etenkin etelän mailla auringon valo on aika penteleen kirkas.Kokeilin tuossa männäviikolla Schubertia, ja siinä vaiheessa alkoi vähän harmittamaan että ostin just Shoein. Aika kätevä systeemi, kannattaa kokeilla. Eikä tarvitse enää leikkiä lasien kanssa.
Mulla oli viime kesänä myös Killer Loopin metallisankaiset lasit, ja mun halvan Bieffen kanssa toimi oikein hyvin. Tosin kypärän pehmusteet ovat niin pehmeät, että eivät sangat paina."Itsellä x-lite 901:n kanssa Killer Loopin metallisankaiset( kumipäällysteiset) siniharmailla linsseillä. "
Ihme ettei vastaavaa systeemiä ole laajemmin käytössäKokeilin tuossa männäviikolla Schubertia, ja siinä vaiheessa alkoi vähän harmittamaan että ostin just Shoein. Aika kätevä systeemi, kannattaa kokeilla. Eikä tarvitse enää leikkiä lasien kanssa.
Joo serengetit saavan myös minun ääneni, itselläni on kyllä Sedona linssiset Cascadet, driversit ovat varmaan myös hyvät, itse tykkään nuista Sedonista hieman enemmän, kun niilla on tuo hämärä näkö vähän parempi, estävät häikäisyä kevät hangella ihan riittävästä, mutta silti niitä voi pitää melkeen pimeässä ja silti näkee läpi, Cascade sangat ovat kohtuu kapeat, eli ei sovi kovin leveäpäisille, mutta umpikypärään menevät ilman mitään säätämistä, ja olen ajanut 1000km putkeen nuo päässä eikä painanyt yhtään...Toinen ääni Serengetille. Käytän edelleen -90 luvun alkupuolella hankkimiani Driversseja ja ovat kyllä autoiluun ja mopoiluun erinomaiset. Hyvä kontrasti, eikä edes tunnelissa tule ihan pimeätä... Kypärän kanssakin pystyy pitämään ihan kivutta...Muutaman vuoden on käytössäni ollut Serengetin Driversit. Vaikka lasini näytää jo selkeästi 90-lukuisilta, ja niiden päälle on tullut istuttuakin pari kertaa, en silti niisä malta luopua (osin hinnankin vuoksi).