Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Schuberth toimii oikein hyvin - varsinkin, kun keski-Euroopassa on välillä tunnelia ja sitten taas auringonpaistetta. Pieni kädenheilautus vain ja onpi mukavampi ajella tunnelissa...sanoi:Schuberthillahan on nuo "aurinkolasit" jo integrotuna kypärän rakenteeseen, omana visiirinään jonka saa lennossa päälle/pois aina tilanteen mukaan. Siksi olettaisin että ovat tuolla tehtaalla myös tutkineet millainen väritys toimisi mp-käytössä parhaiten ja päätyneet sitten nykyiseen![]()
Minä en suosittele umpikypärän omistajille valon mukaan tummuvia linssejä, sillä kypärän visiiri "plokkaa" eli suodattaa uv-säteitä, jotka taasen aiheuttavat linssin tummumisen. Eli valon mukaan tummuva linssi ei tummu kypärän sisällä, ainakaan täyteen tummuuteen.Itse suosittelisin Serengetin Drivers tai muun valmistajan valon mukaan tummuvia linssejä - maksavat toki kiitettävästi.
Eikös jo pelkkä auton tuulilasikin aika hyvin UV-säteitä blokkaa ja silti ajaessa käytetään noita laseja, mistä siis nimitys Drivers?Minä en suosittele umpikypärän omistajille valon mukaan tummuvia linssejä, sillä kypärän visiiri "plokkaa" eli suodattaa uv-säteitä, jotka taasen aiheuttavat linssin tummumisen. Eli valon mukaan tummuva linssi ei tummu kypärän sisällä, ainakaan täyteen tummuuteen.Itse suosittelisin Serengetin Drivers tai muun valmistajan valon mukaan tummuvia linssejä - maksavat toki kiitettävästi.
JK
Ookoo, täytynee vetää sanoja takaisin. Kuinkahan paljon niitä vetäisi...? Vedetään Serengetin osalta sanoja takaisin, puhuin ennen kuin tarkastin kaikki osa-alueet...Hämmennetään soppaa vielä kerran. Minulla on paritkin Serengetin aurinkolasit ja vanhempien mallinimi on Drivers (tai jotain sinne päin), uudemmista en muista. Molemmissa linssit ovat fotokromaattiset eli tummuvat auringonpaisteessa. Tummuvat autossakin, en ole tarkemmin tutkinut onko eroa suoraan auringonpaisteeseen. Serengetejä saa myös vahvuuksilla, mutta maksavat varmaan mansikoita. Onneksi itse tarvitsee vain pelkät aurinkolasit
.![]()
Polarisoivista aurinkolaseista on haittaa, jos LCD-näytön valmistaja on pistänyt näytön polarisaation väärin päin.![]()
Mopoillessa olen tähän mennessä suosinut Schubert S1:n aurinkovisiiriä, saa nopeasti päälle ja pois.
Linkki ja toinen Serengetin aurinkolasihin.