Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enemmän aikaa menee aurinkovisiirin kanssa pelleillessä kun avata se visiiri konaan.
http://www.duell.fi/Tuote-esittelytkayttoohjeet
Jos alkuperäiset käyttöohjeet on hukassa, niin täältä niitä löytyy ihan kotimaan kielellä.
Ei ole schubertistä kokemusta mutta sharkin aurinkovisiiristä lähti harmaus pois ihan bräkleenillä
niin ja jotkuy muovit vetää harmaaksi / mataksimä putsasin just molemmat visiirit hotellin pikkupyyhkeellä jonka olin kevyesti kastanut, ja hops ,jo alkoi taas näkemään,
se aurinkovisiiri on vaan sen verran hankala saada takas paikalleen että tahtoo jäädä sormenjälkiä
ja täysin samat ongelmat. Tulee mieluummin ajeltua aurinkolasit päässä, kun tuo visiiri on aina sumuinen ja viiruinen. Lisäksi pinta on tosi herkkä naarmuille.
Minulla on myös pinlockin kanssa ollut viime aikoina vähäsen probleemeja. Se ei nimittäin enää ole niin tiukasti visiiriä vasten, eli sateella pinlockin ja visiirin väliin pääsee vettä. Tosi ärsyttävää.
mä putsasin just molemmat visiirit hotellin pikkupyyhkeellä jonka olin kevyesti kastanut, ja hops ,jo alkoi taas näkemään,
se aurinkovisiiri on vaan sen verran hankala saada takas paikalleen että tahtoo jäädä sormenjälkiä