• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Autocom logic independence

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unnah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tosi helppoo kommunikaatiovälineen ostaminen kun lukee näitä tekstejä  
crazy.gif
bawling.gif

bluutöötti olis pakollinen jos eukko omalla mopolla ajaa... mutta jos kantavuus on 10metrii niin  
lookaround_orig.gif

mikä on paras
a) bluetooth kommunikointiväline / scala rider q2?
b) piuhallinen  / Autocom x?

puhelimesta tulee musat ja gps niin ei tarvii monia laitteita liitellä... bluetooth kyllä vie virtaa
sad_orig.gif
Bluethoot vehkeistä en kyllä tiedä mikä on paras  
nixweiss.gif
nixweiss.gif
nixweiss.gif

Tuntuu että joka laitteeissa on aina jotain vikaa,tai ei toimi niin kuinka luvataan  
sad_orig.gif

Langallisista vehkeistä varmaan on paras autocomin täysin langallinen versio  
smile_org.gif

Ai kun tekis mieli sanoa, että mitäs minä aina olen sanonut BT-laitteista.  
biggrin.gif
En kuitenkaan solidaarisuudesta sano...  
wink.gif

Ja kaikki tuo vain sen yhden johdon takia, jonka saa vaihdettua "kypärän lataamiseen"
buttrock.gif

Ai kun tekis mieli sanoa, että mitäs minä aina olen sanonut BT-laitteista.  
biggrin.gif
En kuitenkaan solidaarisuudesta sano...  
wink.gif

Ja kaikki tuo vain sen yhden johdon takia, jonka saa vaihdettua "kypärän lataamiseen"  
buttrock.gif
Muutaman kerran meinannu lähtee vermeet suikasta, kun on unohtunu toi PIUHA kiinni, joten älä suotta sano  
smile_org.gif

Niin mullakin ensimmäisenä kesänä. kun pari kertaa johto venyy kunnolla, niin sen oppii. Nyt pariin vuoteen en ole enää kertaakaan unohtanut tuota. Ihminen oppii!
biggrin.gif

mikä on paras

puhelimesta tulee musat ja gps niin ei tarvii monia laitteita liitellä... bluetooth kyllä vie virtaa
sad_orig.gif
Q2 Multiset on aika hyvä jos yhdellä laitteella pärjää. Ääni on musakäytössä ohut mutta muuten toimii. Interphone F4 olisi mielenkiintoista kokeilla.

Langalliset ovat luotettavia, mutta kantama on se piuhan mitta ja erillisradiot ovat systeemin heikko lenkki. Indepencen pointti on mulle edelleen epäselvä, piuhanmitan kantama ilman piuhaa.

mikä on paras

sad_orig.gif
Q2 Multiset on aika hyvä jos yhdellä laitteella pärjää. Ääni on musakäytössä ohut mutta muuten toimii. Interphone F4 olisi mielenkiintoista kokeilla.

Langalliset ovat luotettavia, mutta kantama on se piuhan mitta ja erillisradiot ovat systeemin heikko lenkki. Indepencen pointti on mulle edelleen epäselvä, piuhanmitan kantama ilman piuhaa.
Yksi etu tuosta autocomista ainaski on, ettei
kypärästä mene piuha pyörään,vaan ainoastaa taskuun jossa laite on.
wink.gif

Eli piuha ei lahde irti jos nousee pyörän päälta  
smile_org.gif

Mutta jos laite toimiin niinkuin minulla toimi,eikä sitä saada paremmaksi,niin ei tuolla tee mitään  
wink.gif

Tokimotolta tänään soitetiin,ja kerrottiin että ainaski toisessa sisäisessä bluethoot palikassa on vika  
sad_orig.gif

Ovat testanneet noita laitteita ainoastaan yhden puhelin mallin kanssa olikokan joku  nokia 6680 kanssa  
omg.gif

Huomenna aikoivat vielä testata lisää  
wink.gif

Ilmoittivat myös että tällä hetkellä ei ole varastossa tuota uutta sisäistä bluetooth palikkaa,eli menee taas odetteluksi  
bawling.gif

kyllä voi sitten olla paska tuuri ,kun minulle sattuu aina nuo maanantai kappaleet kaikista laitteista  
sad_orig.gif

Tuli sitten tuolta tokimotolta autocomit takaisin.Olivat testanneet että toinen sisäinen bluethoot palikka on rikki.Uusi tulee tilalle sitten joskus kun niitä on suomessa
omg.gif

Tuli sitten tuolta tokimotolta autocomit takaisin.Olivat testanneet että toinen sisäinen bluethoot palikka on rikki.Uusi tulee tilalle sitten joskus kun niitä on suomessa  
omg.gif

Siinä sitten taas alotin parittamaan puhelinta tuohon toiseen yksikköön jossa vielä on tuo toimiva sisäinen bluethoot palikka.Piti taasen yrittää useampi kerta että sai toimimaan  
sad_orig.gif

Nyt alkoi jo yhdistämaan automaattisesti kun laittoi kypärän piuhan ja autocomin kiuhan piinni toisiinsa  
smile_org.gif

Siinä sitten taasen tietenkin kokeilin monta kertaa että toimii varmasti.Toimi joka kerta,kokeilin ainaski sata kertaa.Aina ei mennyt intercom tila päälle,kun laittoi kaksi keskusyksikköä+kypäröiden piuhat kiinni keskusyksikköön  
sad_orig.gif

Joskus piti taasen irroitaa/yhdistää puihat monta kertaa että sai yhteyden pelaamaan  
omg.gif

Siinä sitten jonku ajan kuluttua kokeilin taasen että miten laitteet toimii.Yhdistin sen keskusyksikön jossa on vielä tuo sisäinen bluethoot palikka kypärän piuhoihin.Aikaisemmin  oli yhdistänyt automaattisesti puhelimen tuohon autocom bluethoot palikkaan,mutta nytpä taas ei yhdistänyt automaattisesti  
mad.gif

Kokeilin tietenkin taas monta kertaa,ei yhdistä automaattisesti
mad.gif
mad.gif

Siinä taas meni illasta noin 3 tuntia,näiden romujen  kanssa  
bawling.gif

Eli huomenna pitää taasen soittaa tuonne tokimotolle
omg.gif

Nyt sitten on uutta tietoa noista autocomeista  
wink.gif

Eli tänään sain tuolta rxtx -tuotteelta kaverin kiinni  puhelimella jonka piti tietää autocomeista kaiken.Eipä hänkään tiennyt näistä uutuuksista mitää  
sad_orig.gif

Soitin sitten maahantuojalle tokimotolle ja kerroin ettei rxtx-tuotteen kaveri tiennyt hänkään mitään näistä uusista autocomeista mitään  
sad_orig.gif

Tokimotolta käskivät viemään laitteet ostoliikkeeseen,josta ne lähetetään tokimotolle tukkittavaksi/testaukseen.
Vein laitteet ostoliikkeeseen sperewheeliin Ouluun.Ei voitu kun nauraa näille laitteille ostoliikkeen kanssa  
biggrin.gif

Eli jälleen olin testaaja uusille laitteile  
mad.gif

Pitäsköhän jo uskoa ettei noita bluetooth tekniikalla olevia kypäräpuhelimia  toimivia ,ole edes olemassa  
bowdown.gif

Odotan mielenkiinnolla mitä tokimoto ilmoittaa autocomin ongelmien syyksi  
wink.gif
Tere !
Sorry kun olen ollut pimennossa.
En ole saannut tuota kyseistä palikkaa 2217 liikkeesemme.
Olisin ilomielin tapellut laitteiden kanssa.
Olin tuossa lomilla ja nyt painaa metsästyskausi päälle.
Seuraan mielenkiinnolla jatkossa keskusteluita,että miten asiat
edistyy.

Tokimotolta käskivät lähettämään taas keskusyksiköt heille  
wink.gif

Vaihtavat keskusyksiköt uusiin,tosin niistä uusista keskusyksiköistä jotka tulevat takaisin puuttuvat nuo sisäiset bluethoot yksiköt  
sad_orig.gif

Ei ole tokimotolla noita sisäisiä bluethoot palikoita  
sad_orig.gif

Tokimotolta käskivät lähettämään taas keskusyksiköt heille  
wink.gif

Vaihtavat keskusyksiköt uusiin,tosin niistä uusista keskusyksiköistä jotka tulevat takaisin puuttuvat nuo sisäiset bluethoot yksiköt  
sad_orig.gif

Ei ole tokimotolla noita sisäisiä bluethoot palikoita  
sad_orig.gif
Lähetin sähköpostia autocomille Englantiin,kaksikin kertaa.Tiedustelin että millon mahdollisesti olisi Suomeen tulossa noita sisäisiä bluethooth palikoita,koska tokimotolla ei niitä ole.Eivät viitsi vastata ollenkaan sähköpostiin  
033102ass_1_prv.gif

,tai sitten tuossa palikassa on suurempi ongelma,jota autocom ei ole vielä ratkaissut.

Jotain siellä on meneillään, itselläkin oli tilauksessa BT palikka eikä sitä missään vaiheessa sieltä tullut... ei edes arviota koska olisi valmiina lähetykseen.

Noh, kokosivat sitten myyjän pajalla vanhasta versiosta piuhoja modaamalla uuteen sopivan version eli homma tuli kyllä hoidettu vaikkein ihan originaalilla tavalla...

Nyt on sitten jo lähetetty 3 sähköpostia autocomille.Eivät viitsi vastatata edellenkään viesteihin  
omg.gif

Antaa kyllä paskan maun koko autocomin toiminnasta  
mad.gif

Englannissa kun Autokoomalaiset elelevät niin voivat vielä olla joululomilla... Itse ainakin olen sieltä vastauksia saanut tuossa viime syksynä ihan normaalisti, kerran maili pamahti heidän spämmi lokerokkoon jota kuitenkin katsoivat aika-ajoin ja vastasivat hienosti spämmi otsikoiden kera...

Montakohan kuukautta noilla Englantilaisilla mahtaa olla tuo joululoma,kun pähköpostiin ei saa vastausta  
lookaround_orig.gif

Onkohan tuota autocomia enään edes olemassa  
biggrin.gif

Koko putka on epävirallisten tietojen mukaan likvidoitu ja tuotemerkki myyty uudelle omistajalle. Siellä ei ole tällä hetkellä kukaan vastailemassa, helmikuussa saattaa tapahtua jotain jos ja ehkä. Virallista tietoa ei ole, joten sillä varauksella.

Jaa-a, niinpä tuo google kovasti löytää viitteitä tuosta. Toivottavasti sieltä nyt joku tajuaa pelastaa palaset, erittäin toimiva ja hyväksi havaittu tuote kuitenkin.

Lähetin sähköpostia autocomin maahantuojalla tokimotolle,ja tiedustelin autocomin kohtalosta että miten on puljun laita  
nixweiss.gif
 Itsellä kun on kahteen autocom logic independenseen saamatta bluetooth 2217 palikat takuusee.Eihän noita ajokeläjä tosin vielä ole,mutta onhan tuo hyvä teitää että saako noita osia enään mistään,vai joutuuko myyjäliike paluttamaan rahat takaisin.Katsotaan mitä tokimoto vastaa  
wink.gif

Back