Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tere täältäkin päin.Lueskelin noita uusia Autocom juttuja.Noniin tokimotolta tuli vastaus koskien tuota autocomia.Reilu viikko sitten heille oli tullut tieto että homma saattaa loppua,mutta nyt toissapäivänä oli tullut vastaus että hommat jatkuvat.Toivottovasti tieto pitää paikaansa![]()
Tämä asia että,tecstar on ostanut Autocomin saattaa muuttaa asioita.Olen kyllä todennut että aika nopeastiOnko sinulla tinuri mitään tietoa milloin noita bluetooth palikoita 2217 olisi mahdollisesti saatavissa![]()
Tokimo ei ainaskaan tiedä milloin tulee.Olen lähettänyt jo 5 sähköpostia autocomille,ja tiedustellut että milloin kyseisiä palikoita saa![]()
Eivät vastaa sähköpostiin mitenkään![]()
Tervehdys!Soitin taasen tokimotolle ja kyselin onko mitään uutta tietoa noista bluethooth palikoista.Ei ole vieläkään tullut mitään tietoa että milloin mahdolisesti olisi tulossa noita palikoita![]()
Tokimoto kyllä palauttaa rahat takaisin.Odottelen tuonne huhtikuun lopulle.Sitten jos tuotetta ei ala kuulumaan ,niin pyydän rahat takaisin![]()
Olen ootellut jo 7 kuukautta toimivia bluethoot 2217 palikoita,eli aika kauan![]()
Ilmeisesti ei ole tullut vielä mitään vastausta tuosta autocomin bluethooth palikoiden ongelmistaKatotaampa kuinka kauan kestää kun vastaus tulee.
Odotellaan viikko ja katotaan missä vaiheessa menään.
Ajattelen vaan,että meneekö viesti tuolta TM eteenpäin.
Jos mitään ei kuulu niin laitan viestin suoraan Englantiin.