Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites B-kingillä ajaessa tuulenviima rieputtelee kovemmissa vauhdeissa ? Onko ihan tuskaa pitää esim 160km/h vauhtia pidemmän aikaa ?
Mieli tekisi B-kingiä hommata...

Kingin tyyppikilpi, tai -tarra "hukassa". Manuska on nyt muualla ja kun rupesin hakemaan Kingistä tota tarraa, jossa on esim. huipputehokierrokset ilmoitettu ja desibelit, jne, niin enpä löytänyt. Onko joku moisen pöllinyt, liimauksesta pudonnut, vai mistä etsin?
98 oon käyttänyt ainaMitä bensaa käytät? Mulla 95:lla nakuttaa helvetisti, 98:llakin vähän mutta v-powerilla ei ollenkaan. Erot huomaa hämmentävän selvästi ihan korvakuulolla tyhjäkäynnillä, varsinkin kylmällä koneella.Mittarissa 60tkm ja venttiilejä ei ole tarvinnut vielä säätää. Seuraavassa huollossa ehkä.
98 oon käyttänyt ainatäytyy varmaa kokeilla v-poweria. mutta muita ideoita mitä voisi olla?
tuossa lisäpooweria tarvitsevalle 70€:llä...
http://www.nettivaraosa.com/moottoripyoran-varaosat-ja-tarvikkeet/1344272

No mikä ettei, mut onko meitä oikeesti sen verran et saatais miitti aikaiseksi?nyt jotai säpinää tännemites olis, järjestetään b-king miitti joku pvä
![]()
![]()
Nii, miitti se pienimiittikin on=P täytyy kyl toivoo et suurin osa olis jostai tästä pääkaupunkiseudulta tai tarpeeks läheltä että saatas vähän enemmänkin=)No mikä ettei, mut onko meitä oikeesti sen verran et saatais miitti aikaiseksi?![]()
täälläkin etujarru täryyttää.huollossa sanoivat että eturenkaasssa vika.pintaa kyllä vielä pari-kolme milliä mut kulunnu epätasasesti.
Kyllä mä oon messissä, jos vaan sopii kalenteriin. Jonkun ajolenkinkin voin vedellä tarvittaessa![]()
rupes kingisä mittaristossa vilkuttamaan tiimalasin kuvaa ja m kirjainta.varmaan meinaa huoltoa vai?on jääny huollossa nollaamatta ilmeisesti.jos näin on nii miten ne huolto kilometrit saa nollattua?nöyrästi kiittäen kingisti.![]()