• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites B-kingillä ajaessa tuulenviima rieputtelee kovemmissa vauhdeissa ? Onko ihan tuskaa pitää esim 160km/h vauhtia pidemmän aikaa ?
Mieli tekisi B-kingiä hommata:p ...

Kingin tyyppikilpi, tai -tarra "hukassa". Manuska on nyt muualla ja kun rupesin hakemaan Kingistä tota tarraa, jossa on esim. huipputehokierrokset ilmoitettu ja desibelit, jne, niin enpä löytänyt. Onko joku moisen pöllinyt, liimauksesta pudonnut, vai mistä etsin?

Kingin tyyppikilpi, tai -tarra "hukassa". Manuska on nyt muualla ja kun rupesin hakemaan Kingistä tota tarraa, jossa on esim. huipputehokierrokset ilmoitettu ja desibelit, jne, niin enpä löytänyt. Onko joku moisen pöllinyt, liimauksesta pudonnut, vai mistä etsin?

Mulla se on etuhaarukan putken takana rungossa (vasen puoli)

Nakuttaako teidän pyörät? ittellä alko nakuttaa aika kovaa pyörä niin käytin sitä korjaamolla, muutenkin tuli juuri 24tkm täyteen joten tarkistutin venttiilit samall. Sanoin heille että ottakaa samalla selvää että minkä takia pyörä nakuttaa mutta he ei löytäny mitään vikaa. Venttiilejä ei tarvinnut säätää ja ketjun kiristäjäkin oli ok, ainut mitä ne osasi sanoa että kannattaisi vaihtaa öljyt ja kattoa häviääkö sillä. Öljynvaihdon jälkeen nakutus hiljeni mutta ei lakannut. Onko ideoita mitä voisi vielä tehdä?

Onko myös normaalia että konejarruttaessa pyörä "nykii" ikävästi? Ei tunnu normaalilta eikä aikasempi pyöräkään tällein tehnyt.

Mitä bensaa käytät? Mulla 95:lla nakuttaa helvetisti, 98:llakin vähän mutta v-powerilla ei ollenkaan. Erot huomaa hämmentävän selvästi ihan korvakuulolla tyhjäkäynnillä, varsinkin kylmällä koneella.Mittarissa 60tkm ja venttiilejä ei ole tarvinnut vielä säätää. Seuraavassa huollossa ehkä.

Mitä bensaa käytät? Mulla 95:lla nakuttaa helvetisti, 98:llakin vähän mutta v-powerilla ei ollenkaan. Erot huomaa hämmentävän selvästi ihan korvakuulolla tyhjäkäynnillä, varsinkin kylmällä koneella.Mittarissa 60tkm ja venttiilejä ei ole tarvinnut vielä säätää. Seuraavassa huollossa ehkä.
98 oon käyttänyt aina o.O täytyy varmaa kokeilla v-poweria. mutta muita ideoita mitä voisi olla?

98 oon käyttänyt aina o.O täytyy varmaa kokeilla v-poweria. mutta muita ideoita mitä voisi olla?

Tosin ovat tainneet vaivihkaa laskea v-powerin oktaaniluvun normaalin 98:n tasolle sen jälkeen, kun St1 meni ostamaan Shellin liiketoiminnot, joten taitaa olla ainakin oktaaniluvun puolesta samaa kamaa, kun mitä esim. St1 tai Neste 98, myös 99+ -merkinnät ovat tainneet hävitä mainoksista sekä mittareista.

Subaruclubin v-power -viestiketjussa törmäsin myös vertailutaulukkoon aiheesta. Ihan reilun oloista hommaa, hinta pidetään ennallaan, mutta vaivihkaa lasketaan oktaanilukua normitasolle.

Ei nyt ollut ihan suoranaisesti B-King asiaa, mutta ei sitä tiedä josko joku päivä olisi ihan B-kingistäkin kirjoitettavaa, aina silloin tällöin tullut vilkuiltua Kingejä vähän "sillä silmällä". Koeajolle ei ole vielä uskaltautunut, voi tulla himassa sanomista, jos yllättäin on taas pyörä vaihtunut takaisin tullessa. :)

täälläkin etujarru täryyttää.huollossa sanoivat että eturenkaasssa vika.pintaa kyllä vielä pari-kolme milliä mut kulunnu epätasasesti.

Kyllä mä oon messissä, jos vaan sopii kalenteriin. Jonkun ajolenkinkin voin vedellä tarvittaessa :thumbup:

täälläkin etujarru täryyttää.huollossa sanoivat että eturenkaasssa vika.pintaa kyllä vielä pari-kolme milliä mut kulunnu epätasasesti.

Eturenkaana Diablo Rosso jolla ajettu alle 3000 km, joten epäilen kovasti tuota. Vaikea uskoa että levytkään ois kieroksi yhen äkin vaan menneet. Rupesivat iltalenkillä vain yhen äkin täryyttää.

Itellä omassa gixxerissä alkuperäiset levyt joilla ajettu jo yli 40 000km ja ei nuo täryytä yhtään....

rupes kingisä mittaristossa vilkuttamaan tiimalasin kuvaa ja m kirjainta.varmaan meinaa huoltoa vai?on jääny huollossa nollaamatta ilmeisesti.jos näin on nii miten ne huolto kilometrit saa nollattua?nöyrästi kiittäen kingisti.:p

rupes kingisä mittaristossa vilkuttamaan tiimalasin kuvaa ja m kirjainta.varmaan meinaa huoltoa vai?on jääny huollossa nollaamatta ilmeisesti.jos näin on nii miten ne huolto kilometrit saa nollattua?nöyrästi kiittäen kingisti.:p

Ulkomuistista: huoltonäyttö näkyviin - virrat pois - set-namikka pohjassa virrat päälle ja pidät set-namikkaa pohjassa niin kauan kunnes R-kirjain häviää näytöltä.

Siinäpä se.

Viimeksi muokattu:
Back