Tepe1
New member
Nyt on Kingi ostettu ja ensimmäiset 400 km takana ja tänään vielä toiset 400, niin pääsee kotitalliin puunaamaan. Yllättävän tukeva nakuksi eikä tuuli juuri haittaa vaikka marssinopeus onkin siellä 120-140 välissä. Itseasiassa tuo oli yllättävä piirre, mutta positiivisessa mielessä
Tähän mennessä olen enemmän kuin tyytyväinen
Muutama hankinta pitäisi melkeinpä heti tehdä; hakusessa on Bagsterin tankkinahka sekä jalkatappiensiirtosarja. Onko noita kätevästi saatavilla suomesta vai pitääkö tilata maailmalta ja mikä olisi tämän hetken kauppa, josta voisi/uskaltaisi tilata? Ja jos jollain pyörii nurkissa niin hihkaise?
Tähän mennessä olen enemmän kuin tyytyväinen

Muutama hankinta pitäisi melkeinpä heti tehdä; hakusessa on Bagsterin tankkinahka sekä jalkatappiensiirtosarja. Onko noita kätevästi saatavilla suomesta vai pitääkö tilata maailmalta ja mikä olisi tämän hetken kauppa, josta voisi/uskaltaisi tilata? Ja jos jollain pyörii nurkissa niin hihkaise?

Tota on käytetty ainoastaan yhdellä euro-turneella 2010, eli on uudenveroinen. Saa tulla sovittamaankin, mulla on musta tankkinahka jonka kanssa sitä voi mallailla, mut siitä nahkasta en luovu 
Ei olis sähköisenä/skannattuna?