Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistat vaan ilmoittaa naapureille tuosta.... etteivät heti ammu sitä variksena.
Ei vaan, hieno se on ja perusbalanssi vähän eri tasolla kuin 1400 GSX:ssä.


En usko että tarvii ilmoitella, pitää jo muutenkin vähän outoina.
Juu on 1400 sellainen laiskanpulska tää on vaan pulska...![]()
Sitä täytyy ihmetellä kun jotkut sanoo et kingi ois raskas ja kankea kääntymään? En tiedä onko tossa mun yksilössä jotain vikaa mut kääntyy kyllä ihan kevyesti?Juu tuli kyllä nyt huomattua kuinka "letkeä" tuo 1400 runko on...
Pitää kyllä jossain vaiheessa tulla ihmettelemään niitä sun sivuämpäreiden (v35) kiinnitys rautoja tarkemmin? Näyttää istuvan todella hyvin pyörän muotoihin ja aivan sama mitä muut sanoo mut laukut tarvii olla.![]()

24 tkm huollossa taitaa tärkeimmät olla venttiilinvälysten tarkastus, joka tosin 24tkm kohdilla jää pelkäksi tarkastukseksi. Säätöä yleensä 48/72tkm kohdilla.
Öljynvaihto, suodatin, tulpat ja kaikenlaista tarkistelua. Hinta 500e korvilla osineen.
Nyt olis tälle kesälle keula huollettu, renkaanlaakerit vaihdettu, renkaat vaihdettu, ketjurataspaketti vaihdettu, ohjauslaakeri vaihdettu, öljyt ja suodatin vaihdettu. Pärjäilee loppusyksyn ja kevään.
Rattaat -1/+1. Kyllä noillakin huomaa eron, muuttui huomattavasti keula kevyemmäksi![]()
Keula huollosta..onkohan muilla ollut vuoto ongelmia..? vaihdettiin huollossa tiivisteet väitti mestari jos vielä vuotaa menee putki vaihtoon. kulunut 35 ajettu.. viikon sisällä taas vuotaa..no talvi aikaa tutkia vaikka itse..
Asiasta kolmanteen, mistäköhän sais tilattuu/hommattuu beekingii avaimenreiän ympärillä olevan muovisen härpäkkeen mis lukee kaikki on, off, ignition sun muuta, meinaa lähtee irti vähä välii, onkohan siel jotku väkäset tms jotka menny poikki tai jotai?
kiitos ..samaa mieltä..satuu vaan oleen kaksi bkingiä molemmissa sama tauti..tällä hetkellä..Ei se kromattu putki mihinkään kulu, jos ei ole naarmuilla tai kolhuilla jostakin syystä. keulan puslat pitää vaihtaa jossakin vaiheessa.
https://www.ebay.com/itm/Fork-Seals-Bushes-Full-Suspension-Kit-for-Suzuki-B-King-1300-07-14/292614807782?hash=item442133a0e6:g:sRAAAOSwGvhT6phr&vxp=mtr
Mä asensin suosiolla DR:ään oem stefat ja liukuholkit. N. 170€ koko hoito. Elämä on..., mutta on hyvät.Busaan vaihdettiin kanssa parit stefat ennen kuin alkoi pitämään. Tarvike stefoissa on tosiaan sen verran laatuvaihtelua.
Mistään en mitään tiedä.
Kerran kun håndaan vaihdettiin etuiskareiden stefoja ja eikös ne alkanut vuotamaan melko heti vaihdon jälkeen.
Savolainen ei usko ennen kuin näkee.
Laitettiin etutoloppa ruuvipenkkin ja alettiin vääntelemään.
Tarvikestefa antoi vääntää putkea noin yhden millinmetrin, mutta seuraavassa testissä kun putkessa oli håndan oma stefa, niin putkea saatiin vääntää reilu kolme millä, ennen kun valo paistoi stefan alta.
Joten vähän kalliimpi originaali oli ihqu valinta.
Sen jälken öljy on kestänyt omalla puolella.
Tarinassa voi olla totta toinen puoli. Eli se että orkkisstefa voi olla mitoitukseltaan vähän erilainen. Toinen puoli on se, että jos päivä paistaa stefan ja putken välistä, on korkea aika uusia liukuholkit. Varsinkin usd-keuloissa holkit ovat kulutusosia. Voihan se olla, että jonkin tietyn merkkinen stefa pitää öljyn kuluneemmalla holkilla kuin joku toinen merkki. kaikki öljytiivisteet kuitenkin on suunniteltu pitämään öljyä.
Vaihdettiinko huollossa tarvikestefat? Kyllä kai niittenkin pitäs enemmän kun viikko kestää.