• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tosta kuvasta näkee aika lailla mitä kaikkea fiudesta revitään irti jos vaihta esim Devilin pönttöihin:

http://ee-speed.com/used/B-kingdevil.jpg
Fiude?
Vanhassa stadin slangissa se meinaa bilikaa...
Älä ala dokaa mua rökiin...
033102bebe_1_prv.gif

niinpä .. ite olen tilannu akrat ja niiden sen takaloksun poisto sarjan.. mut toi sun kilke on niin sika halpa jotta koitan itekkin saada sen.. siksi aikaa
mitäs akrat kustansi ja mistä tilasit
ville tilaa ne mulle tuolta HD sentteristä. eikä mitään hajua mitä maksaa.. sen sitten näkee..

toi saksan putkisto on kyl tosi hieno

Näin tossa keväällä saman salin pihalla jossa käyn tuo espoossa. devilin hiilari pöntöt kiinni B-kingissä jossa oli kummassakin pöntössä 2 ulostuloa .. oili aivan sairaan hieno..sitä yritän vielä bongata ja käydä kysyy et mitä v...ua..

mistä sellaiset saa

Näin tossa keväällä saman salin pihalla jossa käyn tuo espoossa. devilin hiilari pöntöt kiinni B-kingissä jossa oli kummassakin pöntössä 2 ulostuloa .. oili aivan sairaan hieno..sitä yritän vielä bongata ja käydä kysyy et mitä v...ua..

mistä sellaiset saa
Taitaa olla jokin tee-se-itse malli, jossa jotain yhdistelty. Devillin omassa kataloogissa tollaisia ei ole, mutta voihan noita vaimentajia tilailla vaikka minkämoisia, ja yhdistellä sitten oman mielen mukaan jos sopivat kiinnikkeet onnistuu rakentelemaan.

Tonnin verran näköjään kustantaa E-hyväksytty slipari-pari:
http://motoring.fi/product_details.php?p=580&c=24&cf=20

Ja motoring noita maahan tuo, joten sieltä voi varmaan kysellä lisää erikoisemmmista virityksistä.

Onnea uuudelle rakentelun kohteelle  
bowdown.gif
 ja kiitos tehdystä yhteystyöstä Rockettien kanssa  
biggrin.gif
hauskaa oli  
033102beer_1_prv.gif

Kävi niin et myin myös omani,

http://kuvablogi.com/nayta/1064397/

ja nyt uusia rakentelukohteita haettaessa tuli vasten kasvoja tuo tuleva YAMAHA VMAX

No nyt kun kumpikin siirtyy "eri leiriin" homma menee mielenkiintoiseksi ja kivaksi kilpailuksi  
062802jumpie_prv.gif

Pidetään yhteyttä ja rakennellaan samaan tapaan,kuin aikaisemminki,vaikka kumpikaan ei osaa edes hitsata luokka hitsarin saumaa  
wink.gif

Mun mielestä tuo on hieno, ja mä oon sentään Org'in tyyliniekka.
Paras esitys tähän saakka.

-M
Joo toi näyttää vähän paremmalta! Heinolla istuin Pekingin satulassa ja tosiaan se on aika ahtaan tuntuinen kun on tilaviin tottunu. Tankokin turhan kapea varmaan olkapäät tulee kipeeks ajaissa. Mutta saahan noita leveempiä. Paljonkohan tuossa muutes on matkaa sentteinä satulasta tappeihin?

Jos jättäski ton museopyörän (xjr) roplauskohteeks ja hankkis Pekingin...hmm...yhtä vaan puuttuu...
biggrin.gif

Menivät sitten tekemään jammulla kingille vastuksen,uus v-max 1700cc,yli 200hp ja V4 vääntö.
buttrock.gif
.

Joo ja kuivapaino 310kg,kyllähän ne eri vehkeitä on,huvittaa toi bikestä luettu esittely tilaisuudessa mainittu nopeiten kiihtyväksi sarjavalmisteiseksi.

Joo ja kuivapaino 310kg,kyllähän ne eri vehkeitä on,huvittaa toi bikestä luettu esittely tilaisuudessa mainittu nopeiten kiihtyväksi sarjavalmisteiseksi.
sen kyllä jopa uskon, sillä painonsa puolesta esim rocketti pesee joka kyykyn paikaltaan kiihdytyksessä kun ei tartte menettää tehoja siihen keulimiseen.., ja nyt alkaa hirvee piipitys .. vaan se vaan on näin.. ollaan kokeiltu vaikka minkä pelien kanssa.. mutta V max on kustomi ..

Back