G
Guest
Guest
Mun mielestä tuo on hieno, ja mä oon sentään Org'in tyyliniekka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä tuo on hieno, ja mä oon sentään Org'in tyyliniekka.
Fiude?Tosta kuvasta näkee aika lailla mitä kaikkea fiudesta revitään irti jos vaihta esim Devilin pönttöihin:
http://ee-speed.com/used/B-kingdevil.jpg
mitäs akrat kustansi ja mistä tilasitniinpä .. ite olen tilannu akrat ja niiden sen takaloksun poisto sarjan.. mut toi sun kilke on niin sika halpa jotta koitan itekkin saada sen.. siksi aikaa
Tekee perästä hieman Rytkösmäisen = erittäin tyylikkään
Onks sunkin faija ollut rotsina tsadissa, siinä spotmannin kulmalla ?Fiude?Tosta kuvasta näkee aika lailla mitä kaikkea fiudesta revitään irti jos vaihta esim Devilin pönttöihin:
http://ee-speed.com/used/B-kingdevil.jpg
Vanhassa stadin slangissa se meinaa bilikaa...
Älä ala dokaa mua rökiin...![]()
ville tilaa ne mulle tuolta HD sentteristä. eikä mitään hajua mitä maksaa.. sen sitten näkee..mitäs akrat kustansi ja mistä tilasitniinpä .. ite olen tilannu akrat ja niiden sen takaloksun poisto sarjan.. mut toi sun kilke on niin sika halpa jotta koitan itekkin saada sen.. siksi aikaa
Taitaa olla jokin tee-se-itse malli, jossa jotain yhdistelty. Devillin omassa kataloogissa tollaisia ei ole, mutta voihan noita vaimentajia tilailla vaikka minkämoisia, ja yhdistellä sitten oman mielen mukaan jos sopivat kiinnikkeet onnistuu rakentelemaan.Näin tossa keväällä saman salin pihalla jossa käyn tuo espoossa. devilin hiilari pöntöt kiinni B-kingissä jossa oli kummassakin pöntössä 2 ulostuloa .. oili aivan sairaan hieno..sitä yritän vielä bongata ja käydä kysyy et mitä v...ua..
mistä sellaiset saa
Paras esitys tähän saakka.Mun mielestä tuo on hieno, ja mä oon sentään Org'in tyyliniekka.
Joo toi näyttää vähän paremmalta! Heinolla istuin Pekingin satulassa ja tosiaan se on aika ahtaan tuntuinen kun on tilaviin tottunu. Tankokin turhan kapea varmaan olkapäät tulee kipeeks ajaissa. Mutta saahan noita leveempiä. Paljonkohan tuossa muutes on matkaa sentteinä satulasta tappeihin?Paras esitys tähän saakka.Mun mielestä tuo on hieno, ja mä oon sentään Org'in tyyliniekka.
-M
Speksien puolesta joo, mutta ihan eri sarjassahan nuo kuitenkin painii. Toinen on sportti ja toinen cruiseri.Menivät sitten tekemään jammulla kingille vastuksen,uus v-max 1700cc,yli 200hp ja V4 vääntö..![]()
Juurikin näin - olikos huiputkin Vmaxissa rajoitettu 210km/h vai mitenseoliSpeksien puolesta joo, mutta ihan eri sarjassahan nuo kuitenkin painii. Toinen on sportti ja toinen cruiseri.Menivät sitten tekemään jammulla kingille vastuksen,uus v-max 1700cc,yli 200hp ja V4 vääntö..![]()
sen kyllä jopa uskon, sillä painonsa puolesta esim rocketti pesee joka kyykyn paikaltaan kiihdytyksessä kun ei tartte menettää tehoja siihen keulimiseen.., ja nyt alkaa hirvee piipitys .. vaan se vaan on näin.. ollaan kokeiltu vaikka minkä pelien kanssa.. mutta V max on kustomi ..Joo ja kuivapaino 310kg,kyllähän ne eri vehkeitä on,huvittaa toi bikestä luettu esittely tilaisuudessa mainittu nopeiten kiihtyväksi sarjavalmisteiseksi.