Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jonkun verran tekisi mieli päästä baanalle!!Onhan toi vaihtoväli aika lyhyt, kun vertaa mitä esim. autoilla ajetaan samoilla tulpilla, luokkaa 100tkm.. Mutta tulpatkin (ulkomailta tilaamalla) on kulueränä niin pieni, että mä oon vaihtanu 12tkm välein. Sen verran oon soveltanut huolto-ohjelmaa, että vaihdan ilmansuodattimen ja tulpat aina samalla kerralla 12tkm välein, niin ei tarvitse joka huollon yhteydessä tankkia nostaa.Oletteko muuten noudattaneet tulppienvaihtovälinä tuota 12 tkm:ää, kun on kuitenkin kyse Iridiumtulpista??? Niiden pitäisi jaksaa aika paljon pidemmänkin vaihtovälin??
Jep. Mulla kun edellinen Kingi kävi maalauksessa, niin maalarilla kävi kaikenkaikkiaan 75 osaa. Että todellakin "nakupyörä"Kingiä saa muuten "nakupyöräksi" purkaa aika lailla, kun vaihtaa ilmansuodattimen ja katsoo tulpat. Jos muistan oikein, niin laskin 11 erilaista panelia yms. kikkaretta, jotka piti ottaa pois?

onko nuista ebayn kiinan piparijarrru levyistä kellään kokemuksia?kun sais koko setin reiluun sataseen sieltä.sisältää etu ja taka levyt.suomessa vähän eri hinta![]()

onko nuista ebayn kiinan piparijarrru levyistä kellään kokemuksia?kun sais koko setin reiluun sataseen sieltä.sisältää etu ja taka levyt.suomessa vähän eri hinta![]()
Sopiiko kysyä perusohjeet ajovalopolttimon käsiksi pääsemiseen?
Tarvis veljen kingiin värkkäillä valotehoa kaulalle ksenonin muodossa ja laite vieras siltä osin.
Kiitos
Ne mittariston alapuolella olevat kaks rosterin väristä kupukantaista kuusiokoloruuvia irti (kannattaa vetää ruuvit kokonaan irti) niin siitäpä se koko etuvalo kippaa eteenpäin ja pääset käsiksi siihen polttimon kumisuojaan, joka lähtee irti ihan vetämällä.

Hello kaikille.
Millaisia kokemuksia 190/55/17 koon takanakista? Ajattelin kokeilla Michelinin pilot roadia alle. Pitkää matkaa tulee ensi kesänä ajeltua ja kaipaan renkaalta vähän enemmän kulutuskestävyyttä. Se mikä arveluttaa on ajo-ominaisuuksien muutos, toivottavasti ei kummoista vaikutusta ole. Jos joku kokeillut niin kerrohan...