Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko tuosta apua:Olisko kellään 1250n -07 banduun huolto manuaalia, tuli hommattua kyseinen pyörä eikä mukana tullut manuaalia ja kokemus moottoripyöristä on aika vähäistä.
Täysin eri mieltä. Mulla oli 1200 Bandit ja se oli aliohjaava ja kömpelö ajettava, mikäli perän esijännitys ei ollut kohdillaan. Ja sehän ei yleensä ollut, koska säätö oli tehty niin tautisen hankalaksi. Jos kokeilet jotain eurooppalaista moottoripyörää, huomaat että olet ihan eri maailmassa. Jopa sotanorsu 1150GSA on ketterä city- ja mutkatiepeli Banditin rinnalla. Banditin alusta on eurooppalaisiin verrattuna huono.Lisäisin tuohon vain, että Rosvoa on helppo käsitellä ajossa; niin cityssä kuin mutkillakin.
Niin varmaan, mutta onpa hinnassakin eroa. Jonkinlainen budjettimallihan tuo Bandit on, ei siihen hintaan saa huippuluokan säädettävää alustaa. Mutta Öhlinsiä vaan alle niin sillähän siitä pääsee. Konehan 1250:ssä on hieno, jos huipputehot riittää.Banditin alusta on eurooppalaisiin verrattuna huono.
Manuaalin saa imaistua netistä,jos omatunto sallii.Moro!
Olisko kellään 1250n -07 banduun huolto manuaalia, tuli hommattua kyseinen pyörä eikä mukana tullut manuaalia ja kokemus moottoripyöristä on aika vähäistä. Mitäs öljyjä te käytätte kyseisessä vehkeessä?
Bandit foorumiinkin rekisteröidyn pari viikkoa sitten mutta sähköpostiin ei ole tullut vieläkään vahvistusta ja tiedot pitäis olla oikein![]()
Höpö höpö, kaikki ei vaan osaa. Ihan hyvä ajettava se on, ei kai maailman paras, mut seuraavilla sijoilla taistellaan.Täysin eri mieltä. Mulla oli 1200 Bandit ja se oli aliohjaava ja kömpelö ajettava, mikäli perän esijännitys ei ollut kohdillaan. Ja sehän ei yleensä ollut, koska säätö oli tehty niin tautisen hankalaksi. Jos kokeilet jotain eurooppalaista moottoripyörää, huomaat että olet ihan eri maailmassa. Jopa sotanorsu 1150GSA on ketterä city- ja mutkatiepeli Banditin rinnalla. Banditin alusta on eurooppalaisiin verrattuna huono.Lisäisin tuohon vain, että Rosvoa on helppo käsitellä ajossa; niin cityssä kuin mutkillakin.
Et tiedä paremmasta. Sanotaanko nyt sitten vaikka niin, että kuivalla mutkatiellä nopeasti ajamiseen minä en tuon mun Gessun kanssa tarvitse ihan niin paljon taitoa kuin Sinä sen Bandiitisi kanssa. Parempi näin?Höpö höpö, kaikki ei vaan osaa. Ihan hyvä ajettava se on, ei kai maailman paras, mut seuraavilla sijoilla taistellaan.Täysin eri mieltä. Mulla oli 1200 Bandit ja se oli aliohjaava ja kömpelö ajettava, mikäli perän esijännitys ei ollut kohdillaan. Ja sehän ei yleensä ollut, koska säätö oli tehty niin tautisen hankalaksi. Jos kokeilet jotain eurooppalaista moottoripyörää, huomaat että olet ihan eri maailmassa. Jopa sotanorsu 1150GSA on ketterä city- ja mutkatiepeli Banditin rinnalla. Banditin alusta on eurooppalaisiin verrattuna huono.Lisäisin tuohon vain, että Rosvoa on helppo käsitellä ajossa; niin cityssä kuin mutkillakin.
Kyse ei ole paremmuudesta, vaan aloittajan pyynnöstä ajettavuudesta ja toimivuudesta. Kehu omaasi jossain muualla ja kerro vaan kokemuksistasi Rosvolla.Et tiedä paremmasta. Sanotaanko nyt sitten vaikka niin, että kuivalla mutkatiellä nopeasti ajamiseen minä en tuon mun Gessun kanssa tarvitse ihan niin paljon taitoa kuin Sinä sen Bandiitisi kanssa. Parempi näin?Höpö höpö, kaikki ei vaan osaa. Ihan hyvä ajettava se on, ei kai maailman paras, mut seuraavilla sijoilla taistellaan.Täysin eri mieltä. Mulla oli 1200 Bandit ja se oli aliohjaava ja kömpelö ajettava, mikäli perän esijännitys ei ollut kohdillaan. Ja sehän ei yleensä ollut, koska säätö oli tehty niin tautisen hankalaksi. Jos kokeilet jotain eurooppalaista moottoripyörää, huomaat että olet ihan eri maailmassa. Jopa sotanorsu 1150GSA on ketterä city- ja mutkatiepeli Banditin rinnalla. Banditin alusta on eurooppalaisiin verrattuna huono.Lisäisin tuohon vain, että Rosvoa on helppo käsitellä ajossa; niin cityssä kuin mutkillakin.
Mitä sitten alat jostain osaamisesta hehkumaan?Kyse ei ole paremmuudesta, vaan aloittajan pyynnöstä ajettavuudesta ja toimivuudesta. Kehu omaasi jossain muualla ja kerro vaan kokemuksistasi Rosvolla.Et tiedä paremmasta. Sanotaanko nyt sitten vaikka niin, että kuivalla mutkatiellä nopeasti ajamiseen minä en tuon mun Gessun kanssa tarvitse ihan niin paljon taitoa kuin Sinä sen Bandiitisi kanssa. Parempi näin?Höpö höpö, kaikki ei vaan osaa. Ihan hyvä ajettava se on, ei kai maailman paras, mut seuraavilla sijoilla taistellaan.Täysin eri mieltä. Mulla oli 1200 Bandit ja se oli aliohjaava ja kömpelö ajettava, mikäli perän esijännitys ei ollut kohdillaan. Ja sehän ei yleensä ollut, koska säätö oli tehty niin tautisen hankalaksi. Jos kokeilet jotain eurooppalaista moottoripyörää, huomaat että olet ihan eri maailmassa. Jopa sotanorsu 1150GSA on ketterä city- ja mutkatiepeli Banditin rinnalla. Banditin alusta on eurooppalaisiin verrattuna huono.Lisäisin tuohon vain, että Rosvoa on helppo käsitellä ajossa; niin cityssä kuin mutkillakin.
Ja minun tietämyksistäni pyörien paremmuudesta sinun ei tule arvosteleman, tarvittaessa voin sinulle demon järjestää.
Niin, otsikossa kysyttiin bandit 1250:stä. Montako tuhatta olet tällä ajanut, kun noin asiantuntevaa tekstiä tulee?Mitä sitten alat jostain osaamisesta hehkumaan?Kyse ei ole paremmuudesta, vaan aloittajan pyynnöstä ajettavuudesta ja toimivuudesta. Kehu omaasi jossain muualla ja kerro vaan kokemuksistasi Rosvolla.Et tiedä paremmasta. Sanotaanko nyt sitten vaikka niin, että kuivalla mutkatiellä nopeasti ajamiseen minä en tuon mun Gessun kanssa tarvitse ihan niin paljon taitoa kuin Sinä sen Bandiitisi kanssa. Parempi näin?Höpö höpö, kaikki ei vaan osaa. Ihan hyvä ajettava se on, ei kai maailman paras, mut seuraavilla sijoilla taistellaan.Täysin eri mieltä. Mulla oli 1200 Bandit ja se oli aliohjaava ja kömpelö ajettava, mikäli perän esijännitys ei ollut kohdillaan. Ja sehän ei yleensä ollut, koska säätö oli tehty niin tautisen hankalaksi. Jos kokeilet jotain eurooppalaista moottoripyörää, huomaat että olet ihan eri maailmassa. Jopa sotanorsu 1150GSA on ketterä city- ja mutkatiepeli Banditin rinnalla. Banditin alusta on eurooppalaisiin verrattuna huono.Lisäisin tuohon vain, että Rosvoa on helppo käsitellä ajossa; niin cityssä kuin mutkillakin.
Ja minun tietämyksistäni pyörien paremmuudesta sinun ei tule arvosteleman, tarvittaessa voin sinulle demon järjestää.
Mulla oli uutena ostettu 1200 Bandiitti mallia 04 ja ajoin sillä noin 20 tkm. Huono ajettava se oli, jos sitä lähtee vertaamaan moottoripyöriin, joilla on hyvä ajaa. Mielipidettä ajettavuudesta ei kai voi muodostaa vertaamatta johonkin? Vai olisiko pitänyt tyytyä sanomaan vaan: "paska", kertomatta mihin vertaa? Vähän niinkuin edellinen lisääjä kertoi, että "loistava". Mihin Sinä vertaat, kun tiedät, että Bandiitti on hyvä ellei paras? Lypsyjakkaraan?
Tuo onkin hyvä lisäys. Miten ne muutti alustaa 1200 -> 1250, kerro! Muuttuiko joku asia?Niin, otsikossa kysyttiin bandit 1250:stä. Montako tuhatta olet tällä ajanut, kuin asian tuntevaa tekstiä tulee?Mitä sitten alat jostain osaamisesta hehkumaan?Kyse ei ole paremmuudesta, vaan aloittajan pyynnöstä ajettavuudesta ja toimivuudesta. Kehu omaasi jossain muualla ja kerro vaan kokemuksistasi Rosvolla.Et tiedä paremmasta. Sanotaanko nyt sitten vaikka niin, että kuivalla mutkatiellä nopeasti ajamiseen minä en tuon mun Gessun kanssa tarvitse ihan niin paljon taitoa kuin Sinä sen Bandiitisi kanssa. Parempi näin?Höpö höpö, kaikki ei vaan osaa. Ihan hyvä ajettava se on, ei kai maailman paras, mut seuraavilla sijoilla taistellaan.Täysin eri mieltä. Mulla oli 1200 Bandit ja se oli aliohjaava ja kömpelö ajettava, mikäli perän esijännitys ei ollut kohdillaan. Ja sehän ei yleensä ollut, koska säätö oli tehty niin tautisen hankalaksi. Jos kokeilet jotain eurooppalaista moottoripyörää, huomaat että olet ihan eri maailmassa. Jopa sotanorsu 1150GSA on ketterä city- ja mutkatiepeli Banditin rinnalla. Banditin alusta on eurooppalaisiin verrattuna huono.Lisäisin tuohon vain, että Rosvoa on helppo käsitellä ajossa; niin cityssä kuin mutkillakin.
Mulla oli uutena ostettu 1200 Bandiitti mallia 04 ja ajoin sillä noin 20 tkm. Huono ajettava se oli, jos sitä lähtee vertaamaan moottoripyöriin, joilla on hyvä ajaa. Mielipidettä ajettavuudesta ei kai voi muodostaa vertaamatta johonkin? Vai olisiko pitänyt tyytyä sanomaan vaan: "paska", kertomatta mihin vertaa? Vähän niinkuin edellinen lisääjä kertoi, että "loistava". Mihin Sinä vertaat, kun tiedät, että Bandiitti on hyvä ellei paras? Lypsyjakkaraan?
Sama laulu vuodesta toiseen![]()