blues
New member
Olin tiistaina Alastarolla ajamassa vapaissa harjoituksissa Benellin kanssa. Jälleen kerran peräpään propellit aiheuttivat hämmennystä.
Mutta, tässä muutama Benellilasien läpi katsottu asia, miksi propelliperä:
1. Syylarista tuleva lämpö ei ohjaudu moottoriin, vaan taakse.
2. syylari on 1/3 kokoinen vastaavasta - painon säästö.
3. Kone voidaan siirtää mahdollisimman eteen, painopiste edessä.
Nyt olisi kiva kuula miksi ratkaisu on huono?
omat ehdotukset:
1. tyhmän näköinen.
2. Kukaan muu ei ole tehnyt sitä.
Jaa miksi avaudun, mulla on kilometrit täynnä maantiellä. Seuraava projekti on rakantaa Benelli tornado 1130:stä rata harraste vekotin. Joten kaikki vasta-argumentit miksi kiertää kaukaa ko. vekotin ovat tervetulleita. Itse en osaa ajaa, mutta rakentelu on hauskaa. Josko projekti joskus valmistuu, ja peli on edes sinne päin, ehkä löytyy hullu kuski joka uskaltaa edes kokeilla moista propelliperää.
T: Pekka Laiho
Mutta, tässä muutama Benellilasien läpi katsottu asia, miksi propelliperä:
1. Syylarista tuleva lämpö ei ohjaudu moottoriin, vaan taakse.
2. syylari on 1/3 kokoinen vastaavasta - painon säästö.
3. Kone voidaan siirtää mahdollisimman eteen, painopiste edessä.
Nyt olisi kiva kuula miksi ratkaisu on huono?
omat ehdotukset:
1. tyhmän näköinen.
2. Kukaan muu ei ole tehnyt sitä.
Jaa miksi avaudun, mulla on kilometrit täynnä maantiellä. Seuraava projekti on rakantaa Benelli tornado 1130:stä rata harraste vekotin. Joten kaikki vasta-argumentit miksi kiertää kaukaa ko. vekotin ovat tervetulleita. Itse en osaa ajaa, mutta rakentelu on hauskaa. Josko projekti joskus valmistuu, ja peli on edes sinne päin, ehkä löytyy hullu kuski joka uskaltaa edes kokeilla moista propelliperää.
T: Pekka Laiho