Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tais olla röökitoppa jotain 1,50 FIM!!! Mulla ei itsellä palanu, niin en ihan tarkkaan muista, mutta jotain tollasta. Mites on hintasuhde nyt? Paljonkos röökiaski nyt maksaa Euroissa, ja mikä on suhde bensaan?Sasse. Vitosella sai jonkun litran (3?) pensaa mopon tankkiin ja vielä pienen malluaskin...![]()
No sit bensahan on ihan halpaa suhteessa röökin!!! Onneks en polta!!!esim. Marlboro 4,10 €
3,90€. Vaan bensa teillä on siellä Suomessa halvempaa kuin täällä Belgiassa, että älkäätten valittako.esim. Marlboro 4,10 €
Ellen väärin muista, niin bensa meni yli markan/litra -75, olin huoltiksella kesä- ja viikonlopputuurarina opiskelun ohella. Oli tosi palkatkin hiukka pienempiä.En tosiaan enää muista mutta oisko ollu vuonna -71 tienoilla 10 kpl:n aski mallua hintaan 1,25 mk...ja bensalitra kai samoissa hinnoissa 1,25 mk/litra.
No itse polttelen pääosin "tax-free"-tupakkaa, keskimäärin 2,20€/aski.No sit bensahan on ihan halpaa suhteessa röökin!!! Onneks en polta!!!esim. Marlboro 4,10 €![]()
95€ pyörii siinä 1,38€:n kahta puolta, 98€ n. 7 - 8 senttiä kalliimpaa, vähän paikasta riippuen. Vero-osuudesta ja mistä ostavat, en tiedä. Tâällä kokonaisverotus on Euroopan kolmanneksi kovin (Suomi viides), ajoneuvoissa verotus keskittyy enempi käyttöön (bensa, kovat rekisteröinti- ja käyttömaksut). Ajokelit olis nytkin loistavat, kirkas auringonpaiste ja +16. Minä vaan töissä...Kaasunalle paljonko siellä Belgiassa on hinta ja mikä on valtionverotus ja mistä Belgia ostaa öljyt Suomessa noin 1,30€.Siellä taitaa olla vielä hyvät ajokelit.
olin myös huoltiksella hommissa ja siihen aikaan palkka oli 13 mk/tunti ja menovesi maksoi pahimmillaan n,5 mk litra(v1984-86)ja aina oli hauska tankata!(On liikkuminen Sen verran mukavaa hommaa...)Ellen väärin muista, niin bensa meni yli markan/litra -75, olin huoltiksella kesä- ja viikonlopputuurarina opiskelun ohella. Oli tosi palkatkin hiukka pienempiä.En tosiaan enää muista mutta oisko ollu vuonna -71 tienoilla 10 kpl:n aski mallua hintaan 1,25 mk...ja bensalitra kai samoissa hinnoissa 1,25 mk/litra.