Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä luitko tota mun edellistä postausta miten tarkasti, mutta en halua pyörääni penkittää A: koska se maksaa rahaa, B: tiedän että pyörä on täysin vakio. Se että otteessa lukee teho yläkanttiin ei pitäisi olla mahdotonta muuttaa, mutta kun tuntuu olevan. Ja kun mainitsit helposti todennettavista dokumenteista, juuri sellaisia tässä etsitäänkin!Jos haluaa tietää mitä pyörässä on tehoa niin oma mopo dynoon ja katsoo mitä tulee renkaalle ?
Kytkimeltä, kampuralta, männäntapista tai ylimmästä rengasurasta "mitatut" tehot ei paljoa meinaa - tai ainankin ainut kerta kun olen nähnyt ajoneuvon kampiraudan pyörivän asvalttia vasten oli peli sen verran p*skana että se ei ollut ihan heti (=ikinä) menossa omin voimin mihinkään...
Vakuutusyhtiöön tietenkin ilmoitetaan suurin paino minkä mistään käsillä olevasta dokumentistä löytää, tyypillisesti rekisteriotteen omamassa ja vastaavasti pienin teho minkä mistään todennettavasta lähteestä pystyy esittämään.
Simple as that.
sanoi:Kuin niin tehot ei pidä paikkaansa....![]()
No otetaan tästä esimerkki: Kuinka voi olla ruiskumallin (minulla) ja kaasarimallin otteissa sama teho 118kW??Mulla -97 xx tuontipyörä rek.otteessa 118kw![]()