Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitti vaan. Hieno se sunkin mopo on.Ei muuta kuin onnea vielä kerran uudelle mopolle! Kiva kun olet saanut sen vihdoin ja viimein.
t. Repa
No se nyt olis vielä puuttunut, että olisit kaatanut moposi. Sitten olisi jo voinut sanoa, että nyt alkaa olla kokemusta.Koko päivän on tullut vaan vettä kuin esterin pelseestä. Melkein vedin lipat huollosta kotiin tullessa, kun oli yhteen notkoon valunut rinteestä upottavaa mutaa jotain 20cm paksu kerros asfaltin päälle, enkä sitä pimeässä ja kaatosateessa ajoissa huomannut. Oli kyllä mielenkiintoiset kiemurat ja kaikkien mopojen elämät vilistivät silmissä.
Itse pöröttelen R1200S:llä. Vaikka kyse onkin eri pyörästä, niin kummiskin voin tuohon etufillarin kulumiseen yhtyä. Notta kuluu se ajaa kuinka tahansa. Itse olen muutaman setin ajellut välillä maantie kruisailua ja joskus enemmän ratakierroksiakin. Aina menee etugummi samanaikaisesti takagummin kanssa vaihtoon. Maantieajossa rengaspainetta pitää täällä Suomen "helteissä" lisätä tehtaan suosituksista, muuten menee laikulle...Nuo Racetec K2:t kuluivat kummasti eturenkaan sivuilta ensin loppuun. Takarenkaassa oli vielä jonkin verran pintaa ennen vaihtoa. Ilmeisesti johtuu tyylistäni jarruttaa ...